Kirjaudu ▼
 

BBC: Facebook kokeilee maksuja

Antti Hämäläinen
BBC: Facebook kokeilee maksuja
Yhtiön mukaan jatkossa se tulee testaamaan entistä enemmän uusia toimintoja, joilla Facebook voi tehdä rahaa.
12.5.2012 10:36
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Facebook testaa parhaillaan Uudessa Seelannissa, ovatko kuluttajat valmiita maksamaan tietyistä Facebookin lisätoiminnoista, kertoo Britannian yleisradioyhtiö BBC.
 
Testissä Uudessa Seelannissa on systeemi, jossa pientä maksua vastaan omille päivityksilleen saa lisää näkyvyyttä. 

Facebookin mukaan yhtiö haluaa selvittää, ovatko käyttäjät valmiita maksamaan lisänäkyvyydestä.  – Testaamme jatkuvasti uusia toiminnallisuuksia sivulla, Facebookin edustaja kommentoi BBC:lle.
– Jatkossa tullaan näkemään paljon muitakin ideoita, joissa testataan erilaisia tapoja tehdä rahaa.

∇ Mainos ∇
12.5.2012 10:36
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Yritykset Facebook
Lisää Aiheesta

Kommentit (28)

Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Hieno homma!
Anonyymi: masa 12.5.2012 11:04

Anonyymi
Tilapäivitys - 0,50?
Kommentti - 0,20?
Tykkääminen - 0,10?
Kuva - 0,50?
Video - 1,00?
Anonyymi: Nimetön 12.5.2012 11:11

Anonyymi
Tilapäivitys - 0,50?
Kommentti - 0,20?
Tykkääminen - 0,10?
Kuva - 0,50?
Video - 1,00?


Kun tuota shittiä ei käytä =>0?
Anonyymi: en käytä 12.5.2012 11:14

Anonyymi
Onko facebookilla vielä joku onkalo, jota ei ole täytetty rahalla? Luulin, että tällä yhtiöllä on hilloa satoja miljardeja, joka muuten perustuu pelkälle ilmalle. Tääki kupla päksähätää ennemmin tai myöhemmin ja aika moni sijoittaja joutuu sillon myymään sukatkin, että saa jotain suuhun laitettavaa. Arvopaperimarkkinat on ilmeisesti unohtanu edellisen kuplan, kun antaa tämmöisten yhtiöiden arvon nousta tähtitieteelliseksi. Eihän facebooke ole mitään konkreettista, se on vaan digihömpää, kun kaatuu niin ei jää mitään käteen.
Anonyymi: therealdingo 12.5.2012 11:18

Anonyymi
Laittaisivat vaan koko höskän maksulliseksi. Rahat pois vaan niiltä ketkä tuota typerää ohjelmistoa käyttää.
Tilapäivitys - voi rähmä.....
Anonyymi: Hyvin joutaa 12.5.2012 11:29

Anonyymi
Kiskurihinta on niille lammasmaalaisille ihan oikein.
Anonyymi: vaarallinen kantasuo 12.5.2012 11:47

Anonyymi
Tilapäivitys - 0,50?
Kommentti - 0,20?
Tykkääminen - 0,10?
Kuva - 0,50?
Video - 1,00?


Siihen vielä päälle pilvimaksut ja internetvero.
Anonyymi: Kaunis tulevaisuus 12.5.2012 12:17

Anonyymi
Haluatko rahalla lisänäkyvyyttä?

Entä jos kaikki maksaa lisää ja näkyy paremmin niinn missä os lisänäkyvyys?

Facebook on kyllä mainio vedätys :D
Anonyymi: Cee? 12.5.2012 12:31

Anonyymi
En halua 2000 virtuaaliystävää, vaikka ne olisivat kuinka saatanallisen ystävällisiä nuolijoita naamakirjassa. Jokainenhan ymmärtää, että se ei ole totta.
Anonyymi: Kirjankannet kiinni 12.5.2012 12:33

Anonyymi
babyfacebook vai cikenfacebook.
Anonyymi: Nimetön 12.5.2012 13:09
Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

13:11 Gurut Saksasta: Uusia "kreikkoja" varten tarvitaan mekanismi
13:06 GM investoi miljardeja Chevroletiin
12:43 Orionin liikevaihto pieneni ja kannattavuus väheni
12:38 Putinin uusi käsky: Länsiruoka pitää tuhota
11:53 Venäjän talous kutistui roimasti
11:33 Väki vähenee, bonuksia ropisee: "Voisivat näyttää esimerkkiä"
11:08 UPM kohensi tulostaan – kulukuuri puree
10:48 It-viikko HP:ltä juro pukeutumiskäsky – Suomessa firma ei ui liiveihin
10:08 It-viikko Ei ihan näpertelyä: iPhone-väärentäjillä oli oma tehdas
09:36 Asunnot halpenivat koko maassa
09:09 YIT:n riippakivi: Liikevaihto Venäjällä laski 40 prosenttia
08:16 It-viikko Facebookin ja Nokian Internet.org avautuu kaikille operaattoreille
08:13 Financial Times Immosesta: "Paasaus paljasti jännitteet"
07:41 HS: Hallitus ottamassa vetovastuun Talvivaarasta
07:12 Kolumni Syntyykö yhteiskuntasopimus?
06:01 Saitko potkut? Näin kerrot siitä työhaastattelussa
27.7. Kaksi yhtiötä kertoi tänään yt-neuvotteluista
27.7. Ilta-Sanomat Ruotsin vesiltä löytyi sukellusveneen hylky – ”voi hyvinkin olla venäläinen”
27.7. Miljoonia ihmisiä vaarantanut autojätti sai ennätyssakot
27.7. It-viikko Vuotanut vakoiluohjelma vääriin käsiin: näin tarkistat oman koneesi
27.7. Väyrystä tukenut ekonomisti varoittaa rinnakkaismarkasta
27.7. Tutkimus: Muistiongelmiin auttaa luonnollinen lääke
27.7. Ukrainan tulitauko rakoilee: "Taistelut kiihtyneet"