Kirjaudu ▼
 

BBC: Facebook kokeilee maksuja

Antti Hämäläinen
BBC: Facebook kokeilee maksuja
Yhtiön mukaan jatkossa se tulee testaamaan entistä enemmän uusia toimintoja, joilla Facebook voi tehdä rahaa.
Taloussanomat
12.5.2012 10:36
28

Facebook testaa parhaillaan Uudessa Seelannissa, ovatko kuluttajat valmiita maksamaan tietyistä Facebookin lisätoiminnoista, kertoo Britannian yleisradioyhtiö BBC.
 
Testissä Uudessa Seelannissa on systeemi, jossa pientä maksua vastaan omille päivityksilleen saa lisää näkyvyyttä. 

Facebookin mukaan yhtiö haluaa selvittää, ovatko käyttäjät valmiita maksamaan lisänäkyvyydestä.  – Testaamme jatkuvasti uusia toiminnallisuuksia sivulla, Facebookin edustaja kommentoi BBC:lle.
– Jatkossa tullaan näkemään paljon muitakin ideoita, joissa testataan erilaisia tapoja tehdä rahaa.

∇ Mainos ∇
Yritykset Facebook
Lisää Aiheesta
Copyright Creative Commons Teksti on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen -lisenssillä.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy

Kommentit (28)

Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Hieno homma!
masa 12.5.2012 11:04

Anonyymi
Tilapäivitys - 0,50?
Kommentti - 0,20?
Tykkääminen - 0,10?
Kuva - 0,50?
Video - 1,00?
Nimetön 12.5.2012 11:11

Anonyymi
Tilapäivitys - 0,50?
Kommentti - 0,20?
Tykkääminen - 0,10?
Kuva - 0,50?
Video - 1,00?


Kun tuota shittiä ei käytä =>0?
en käytä 12.5.2012 11:14

Anonyymi
Onko facebookilla vielä joku onkalo, jota ei ole täytetty rahalla? Luulin, että tällä yhtiöllä on hilloa satoja miljardeja, joka muuten perustuu pelkälle ilmalle. Tääki kupla päksähätää ennemmin tai myöhemmin ja aika moni sijoittaja joutuu sillon myymään sukatkin, että saa jotain suuhun laitettavaa. Arvopaperimarkkinat on ilmeisesti unohtanu edellisen kuplan, kun antaa tämmöisten yhtiöiden arvon nousta tähtitieteelliseksi. Eihän facebooke ole mitään konkreettista, se on vaan digihömpää, kun kaatuu niin ei jää mitään käteen.
therealdingo 12.5.2012 11:18

Anonyymi
Laittaisivat vaan koko höskän maksulliseksi. Rahat pois vaan niiltä ketkä tuota typerää ohjelmistoa käyttää.
Tilapäivitys - voi rähmä.....
Hyvin joutaa 12.5.2012 11:29

Anonyymi
Kiskurihinta on niille lammasmaalaisille ihan oikein.
vaarallinen kantasuo 12.5.2012 11:47

Anonyymi
Tilapäivitys - 0,50?
Kommentti - 0,20?
Tykkääminen - 0,10?
Kuva - 0,50?
Video - 1,00?


Siihen vielä päälle pilvimaksut ja internetvero.
Kaunis tulevaisuus 12.5.2012 12:17

Anonyymi
Haluatko rahalla lisänäkyvyyttä?

Entä jos kaikki maksaa lisää ja näkyy paremmin niinn missä os lisänäkyvyys?

Facebook on kyllä mainio vedätys :D
Cee? 12.5.2012 12:31

Anonyymi
En halua 2000 virtuaaliystävää, vaikka ne olisivat kuinka saatanallisen ystävällisiä nuolijoita naamakirjassa. Jokainenhan ymmärtää, että se ei ole totta.
Kirjankannet kiinni 12.5.2012 12:33

Anonyymi
babyfacebook vai cikenfacebook.
Nimetön 12.5.2012 13:09
Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti Yöaikaan lähetetyt kommentit päätyvät toimituksen tarkistettavaksi. Kommentit tarkistetaan ja hyväksytään seuraavan päivän aikana. Muina aikoina viestit ovat jälkimoderoinnissa.
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä