Kirjaudu ▼
 

Nokia ei kommentoi Vertu-neuvotteluja

EPA/EVERETT KENNEDY BROWN
Nokia ei kommentoi Vertu-neuvotteluja
Nokia ei kommentoi talouslehti Financial Timesin tietoja, joiden mukaan Nokia olisi myymässä luksuspuhelimia tuottavaa Vertu-yksikköään.
30.4.2012 10:09
Bloomberg-Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Nokia ei kommentoi talouslehti Financial Timesin tietoja, joiden mukaan Nokia olisi myymässä luksuspuhelimia tuottavaa Vertu-yksikköään.

Näin kertoi Nokian tiedottaja Doug Dawson uutistoimisto Bloombergille.

Financial Times kertoi eilen, että Nokia neuvottelisi Vertun myynnistä pääomasijoittaja Permiralle noin 200 miljoonasta eurosta.

Taloustiedot

∇ Mainos ∇
30.4.2012 10:09
Bloomberg-Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Ihmiset Doug Dawson

Kommentit (25)

Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Nokia antaa meille jymy-yllätyksen tänävuonna. Se kertoo menevänsä konkurssiin. Eiku eihän se olekkaan yllätys se tiedettiin jo silloin kun Nokia päätti hirttäytyä WP strategiaan. Järkevin ratkaisu olisi ollut Meego + Android + WP. Ei olisi vajottu näin nopeasti alas konkurssiin. Mutta huonosta johdosta kärsii koko firma. Toimimattomia puhelimia ei kukaan halua.
Anonyymi: Nokia konkursissa ny 30.4.2012 10:18

Anonyymi
Ylimielisyys jatkuu. Ei ole tapana kommentoida mitään.
Anonyymi: Nimetön 30.4.2012 10:23

Anonyymi
Kuka oikeastaan haluaa puhelimen, jonka teknologia on vuodelta 1998 ja lisäksi se painaa noin kilon. Eihän siinä vailla vyötäröä olevan uusrikkaan punaiset silkkihousut pysy jalassa kun halko painaa taskussa.
Anonyymi: I-onvai 30.4.2012 10:25

Anonyymi
Nokian brändi on tuhoutunut Microsoftin sylikoirana. Operaattorit kauppaavat asiakkaille IPhonea ja Androidia koska ne ovat sitä mitä asiakkaat haluavat.
Anonyymi: Tuhon tiellä 30.4.2012 10:39

Anonyymi
Sinänsä ymmärrättävä kauppa, mutta olisihan Vertut voineet toimia kanavana, jossa voi kokeilla uusia huimia ideoita. Puhelimen katteet riittäisivät varmasti. Suosion saaneet versiot olisivat olleet alalla ikoneita. Esim. kultainen PureWiew jne.

Säälittävää kun joku jaksaa vielä hehkuttaa pahasti pirstaloitunutta Anteroa ja iki vanhaa Apple puhelinta. Pentujen juttuja molemmat. Ikäänkuin farkut sopivat joka paikkaan ja kaikkiin tilaisuuksiin.
Anonyymi: Intelin puhelimesta 30.4.2012 10:53

Anonyymi
Nokia konkurssiin? Sinäkö oikein toivot sitä? Kuule sossun luukulla tulee olemaan sen jälkeen aika nihkeet tunnelmat ja sun eka työpaikka voi siirtyä monella vuodella eteenpäin. Kannattais funtsaa ensi skrivaa sitte...
Anonyymi: Kiva kiva 30.4.2012 10:56

Anonyymi
Ylimielisyys jatkuu. Ei ole tapana kommentoida mitään.
Vaikka tällaisia suunnitelmai

Nokia konkurssiin? Sinäkö oikein toivot sitä? Kuule sossun luukulla tulee olemaan sen jälkeen aika nihkeet tunnelmat ja sun eka työpaikka voi siirtyä monella vuodella eteenpäin. Kannattais funtsaa ensi skrivaa sitte...


Juu. Iso osa Taloussanomien ja Kauppalehtien Nokia-uutisia kommentoivista oikein toivovat Nokian kaatumista. Käsittämätöntä. Mahdollista vain Suomessa toivoa omille epäonnistumista
Anonyymi: Uskomaton maa 30.4.2012 11:08

Anonyymi
Nokia konkurssiin? Sinäkö oikein toivot sitä? Kuule sossun luukulla tulee olemaan sen jälkeen aika nihkeet tunnelmat ja sun eka työpaikka voi siirtyä monella vuodella eteenpäin. Kannattais funtsaa ensi skrivaa sitte...


No ainakin minä olen saanut ensimmäisen työpaikkani vuonna 1980, eli Keilaniemen firman kaatuminen ei vaikuttaisi siihen mitään. Ei se vaikuttaisi myöskään nykyiseen työpaikkaani. Näiden palstalle kirjoittelevien Nokian palkollisten pitäisi muistaa se, että heidän työnantajansa mahdollinen konkurssi ei vaikuttaisi kuin pieneen osaan suomalaisista. Konkurssi olisi tietenkin ikävää heille, joita se koskettaisi henkilökohtaisesti, mutta me muut selviäisimme siitä kuin koirat veräjästä.
Anonyymi: .................... 30.4.2012 11:09

Anonyymi
"Mahdollista vain Suomessa toivoa omille epäonnistumista
Uskomaton maa"

Omille?????????
Nokia on kansainvälinen pörssifirma, jonka omistuksesta vain pieni osa on Suomessa.
Suurpääomalla ei myöskään ole kotimaata, joten tuo kotimaisuudesta ja suomalaisesta osaamisesta(Nokian tapauksessa sitä ei ole) vouhottaminen on melko typerää ja lapsellista.
Anonyymi: .................... 30.4.2012 11:12

Anonyymi
Tällainen kirja ilmestynee kauppoihin pian:

Stanislav Flop and Horge O'lila; How to turn a globally leading profitable business into a complete disaster within 24 months.
Anonyymi: Tilaukset OmenaKAupa 30.4.2012 11:21
Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

22:01 Digitoday Facebookin viestisovellukseen uusi ominaisuus
21:25 Volkswagen-pomolla oli salainen suunnitelma
21:01 Pyöräoppaat ratsastavat kuolemalla
20:13 Ruotsalaiselle johtajalle taas potkut – koneskandaali paisuu
20:07 Näin nykypäivänä: Panimoliitto kertoo, missä menee kohtuus
19:22 Rasti seinään: Jättierä syövyttävää "orpoöljyä" lähti USA:sta
18:51 Ilta-Sanomat Uusilta kansanedustajilta tentattiin Suomen velanotosta
18:25 Sinn: Kreikka voisi palata euroon myöhemmin
17:43 Digitoday Pankin avainlukulistat vaihtoon – tämä tulee tilalle
17:34 Kärkkäisellä yhä kytköksiä Magneettimediaan
17:28 Ensin "kuohittiin" ministeri, sitten Kreikan korot alkoivat laskea
16:32 Varoufakis "kuohittiin" – neuvotteluihin uusi mies
16:03 It-viikko Kuluttajalehti Apple Watchista: Kyllä kestää
15:09 SSAB:n osake rynnistää 10 prosentin vauhtia
15:03 Kärkkäinen "hämmentyi" Finlaysonin vedosta – kiistää Magneettimedia-yhteydet
14:53 It-viikko Kello maksaa jopa 15 000 euroa – eihän sellaisen sovi piereskellä!
14:48 Kreikan hallitus turvautuu paikallishallinnon varoihin
14:28 Deutsche Bank aloittaa jättisäästöt
13:57 TeliaSonera lähetti työntekijöilleen apua Nepaliin
13:33 It-viikko Onko Nokia Here -ostohuhu ovelaa neuvottelutaktiikkaa?
13:30 Outotec yli odotusten – tilaukset kasvoivat viidenneksen
13:22 Kainuun lehdissä leikataan – KS kuusipäiväiseksi