Kirjaudu ▼
 

Uutistoimisto: Euroalueella valmistaudutaan jo Kreikan lähtöön

EPA/SIMELA PANTZARTZI
Uutistoimisto: Euroalueella valmistaudutaan jo Kreikan lähtöön
Euromaat alkavat jo valmistautua Kreikan irtoamiseen yhteisvaluutta eurosta, kertoo uutistoimisto Reuters perustaen tietonsa nimettömiin virkamieslähteisiin.
Taloussanomat
23.5.2012 16:11
28

Reutersin mukaan asiaa on valmisteltu virkamiestasolla euroalueen yhteistyöryhmässä, joka valmistelee valtiovarainministereiden kokouksia.

Yhteistyöryhmässä on sovittu, että jokaisen eurovaltion on valmistauduttava sen mahdollisuuden varalta, että Kreikka jättää euron, uutistoimisto kertoo.

Yhteistyöryhmä on myös laskenut kustannuksia, joita Kreikan ero kullekin euromaalle aiheuttaisi.

∇ Mainos ∇
Tagit euronkriisi
Copyright Creative Commons Teksti on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen -lisenssillä.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy

Kommentit (28)

Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Italia, Espanja, Portugali, Ranska ja Irlanti samalla oven avauksella perässä ulos
noin alkuunsa 23.5.2012 16:18

Anonyymi
Tällaiset tyhjänpäiväiset vuosia kestäneet valmistelut takaavat 42 000 Brysselin tyhjänpäiväisille virkamiehille mukamas "oikeita töitä".
42 000 virkamiestä, 23.5.2012 16:18

Anonyymi
Lostavaa!!
g 23.5.2012 16:19

Anonyymi
Hurraaa !!!!
Hurraaa 23.5.2012 16:20

Anonyymi
Ööö, kai me kuitenkin tienattiin tällä.., tienattiinhan ??
Kuinka on Vanhanen, Stub, Katainen etc.
Suomen kaikkivoivat 23.5.2012 16:21

Anonyymi
dodiin eikun homma haltuun
rivi5 23.5.2012 16:21

Anonyymi
Moikka Kreikka - pidä itestäs huolta!
Eihän tavata enää 23.5.2012 16:23

Anonyymi
Italia, Espanja, Portugali, Ranska ja Irlanti samalla oven avauksella perässä ulos


Toivottavasti ei. Ne ovat niin velkaisia EKPhen nähden.

Ainoa mahdollisuus pesäeroon olisi se, että nimenomaan AAAmaa lähtisivät. Kun mainitsemasi jäisivät, EURO sitten devalvoituisi.

Mutta AAAmaiden yhteisvaluuttaa ei kait kukaan halua. Siitä tulisi niin vahva, että vienti tyssäisi siihen.
Harmaa talous 23.5.2012 16:29

Anonyymi
Italia, Espanja, Portugali, Ranska ja Irlanti samalla oven avauksella perässä ulos
Myös Suomen olisi nyt viisainta lähteä.Mallioppilaan imagolle ei se sovi.Mutta sekin aika vielä tulee kun manit on loppu.
Mutzibur 23.5.2012 16:29

Anonyymi
Mitä ihmeen kustannuksia?? Eiköhän se ole kreikan piikkiin kun alunperin huijasivat, kerätään vaikka pikkuhiljaa ylimmältä eliitiltä!
Ei senttiäkään enää! 23.5.2012 16:30
Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä