Kirjaudu ▼
 

USA:n asuntoaloitukset kasvoivat odotuksia enemmän

Yhdysvaltain asuntomarkkinoilta saatiin tänään vaihteeksi hyviä uutisia, sillä uusien asuntojen aloitukset kasvoivat odotettua enemmän huhtikuussa. Rakennuslupien määrä sen sijaan väheni enemmän kuin asiantuntijat odottivat.
16.5.2012 16:06
Bloomberg-Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Työllisyystilanteen kohentuminen, asuntojen hintojen lasku ja ennätysalhainen korkotaso kiihdyttää nyt asuntojen kysyntää Yhdysvalloissa ja rohkaisee rakentajia lisäämään tuotantoa.

– Olemme tilanteessa, jossa näemme enemmän valoa ja vähemmän tunnelia. Asuntorakentaminen ei ole enää riippakivi taloudessa, Michael Gapen, Barclays Capitalin ekonomisti New Yorkista sanoi uutistoimisto Bloombergille.

Yhdysvaltain kauppaministeriön mukaan asuntoaloitusten määrä kasvoi huhtikuussa vuositasolle muutettuna 717 000:een maaliskuun 699 000:sta. Ekonomistit olivat uutistoimisto Bloombergin kyselyssä odottaneet 685 000 asunnon aloitusta. Kyseessä on ennusteiden mediaani eli keskimmäinen luku.

Ministeriö tarkisti maaliskuun aloitusten määrää selvästi ylöspäin aiemmin arvioimastaan 654 000:sta.

Rakennuslupia myönnettiin vuositasolle muutettuna 715 000, kun markkinaodotus oli 730 000. Maaliskuussa rakennuslupien määrä oli 769 000. Tätä lukua kauppaministeriö tarkisti myös ylöspäin aiemmin arvioidusta 747 000:sta.

∇ Mainos ∇
16.5.2012 16:06
Bloomberg-Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (9)

Sivut: 1
EdellinenSeuraava

Anonyymi
zerohedge.com



Ei tarvi selitellä usa ei nouse mihinkään, siellä on käppyrä joten silkaa tuubaa taas.
Dollari vahvistui kun espanja myi kultansa jonka kiina osti.
Anonyymi: tosi kuin vesi 16.5.2012 16:50

Anonyymi
zerohedge.com


Ei tarvi selitellä usa ei nouse mihinkään, siellä on käppyrä joten silkaa tuubaa taas.
Dollari vahvistui kun espanja myi kultansa jonka kiina osti.

Enemmän asiaa, vähemmän foliohattu-pas-kaa!

Kiitos!
Anonyymi: jenkit nousee, dolla 16.5.2012 16:52

Anonyymi
Draghi joutuu printtaamaan, heti kun kreikka lähtee, printataan. Kun espanja tulee luukulle printataan lisää, italia seuraa perässä, printti koneet laulamaan, uus varvi portugalille, tulostin jauhaa TAAS, kuin myös irlannille ja taas mennään.

Tämän jälkeen euroa vaihdetaan valuuttamarkkinoilla 0.6-0.8: suhteella dollariin, nykyisen 1.27 sijaan. Matkaa alas semmonen -50%.
Anonyymi: jenkit nousee, dolla 16.5.2012 16:55

Anonyymi
zerohedge.com

Ei tarvi selitellä usa ei nouse mihinkään, siellä on käppyrä joten silkaa tuubaa taas.
Dollari vahvistui kun espanja myi kultansa jonka kiina osti.
Enemmän asiaa, vähemmän foliohattu-pas-kaa!

Kiitos!



jenkit on syvässä deflaatiossa ja pysyy.
Dollarin feikki vahvistumisen voit käydä tarkistamassa bloompergista.
Anonyymi: He he he . . . saira 16.5.2012 16:56

Anonyymi
Draghi joutuu printtaamaan, heti kun kreikka lähtee, printataan. Kun espanja tulee luukulle printataan lisää, italia seuraa perässä, printti koneet laulamaan, uus varvi portugalille, tulostin jauhaa TAAS, kuin myös irlannille ja taas mennään.

Tämän jälkeen euroa vaihdetaan valuuttamarkkinoilla 0.6-0.8: suhteella dollariin, nykyisen 1.27 sijaan. Matkaa alas semmonen -50%.



Sorry, euro kaataa dollarin kun ne on 1/1.
Anonyymi: He he he . . . saira 16.5.2012 17:00

Anonyymi

Sorry, euro kaataa dollarin kun ne on 1/1.



Don't ya never ever bet against united states! Other wise, you WILL BE IN BANKRUPT!



Kiitos Bernanke, lennämme kuuhun oikeaoppisella talouspolitiikkallasi! Samalla kun Euroopasta ei ole jäljellä muuta kuin savuavat rauniot!

Kiitos Bernanke!!!
Anonyymi: jenkit nousee, dolla 16.5.2012 17:02

Anonyymi
Absurdia uutisoida kun maassa on 50% työttömyys jostakin asuntoaloituksista.
Kiina osti 200 hehtaaria maata ja rakentaa yhdykuntansa sinne siinnä kaikki.
Anonyymi: Lurjus 16.5.2012 17:03

Anonyymi

jenkit on syvässä deflaatiossa ja pysyy.
Dollarin feikki vahvistumisen voit käydä tarkistamassa bloompergista.




Data ei tue deflaatio väitteitäsi! Deflaatio tarkoittaa hintojen LASKUA! Nyt ne kuitenkin nousee yli 2% vuosivauhtia joka on juuri sopiva taso!


Euromarsut ajetaan takaisin kivenkoloihin!!! :D

ps: lue tämän päiväinen data usa teollisuudentuotannosta.

Kuten sanoin, JENKIT NOUSSOO!
Anonyymi: jenkit nousee, dolla 16.5.2012 17:08

Anonyymi
Data ei tue deflaatio väitteitäsi! Deflaatio tarkoittaa hintojen LASKUA! Nyt ne kuitenkin nousee yli 2% vuosivauhtia joka on juuri sopiva taso!


Pitää täysin paikkansa. Inflaatio on täysin sopivassa lukemassa, Krugman mukaan tuota inflaatio tavoitetta voitaisiin laittaa jopa 3-4% väliin, jolla saataisiin helpommin yrityksien rahaa liikeelle joiden päällä istuvat, sekä samalla pienentää omaa velkaa sopivasti.

USA:n kaikki talouden lukemat ovat varsin hyvät eurooppaan verrattuna, mutta tosin eurooppa tällä hetkellä on aika huono vertailu kohde.
Anonyymi: Nimetön 16.5.2012 19:36
Sivut: 1
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti Yöaikaan lähetetyt kommentit päätyvät toimituksen tarkistettavaksi. Kommentit tarkistetaan ja hyväksytään seuraavan päivän aikana. Muina aikoina viestit ovat jälkimoderoinnissa.
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä