Kirjaudu ▼
 

Kreikan väliaikainen pääministeri "katkeroitui" heti!

Kreikan väliaikainen pääministeri "katkeroitui" heti!
Kreikan väliaikaisen hallituksen tänään nimitetty pääministeri Panagiotis Pikrammenos lohkaisi maan tilanteeseen uppoavan vitsin heti ensimmäisessä tiedotustilaisuudessaan.
16.5.2012 20:33
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

– Kiitän luottamuksesta. Olen varmaan sukunimeni perusteella paras valinta tehtävään, Panagiotis Pikrammenos sanoi Reutersin mukaan.

Pikrammenos (Πικραμμένος) voidaan kääntää sanalla "katkeroitunut".

Kreikka valmistautuu 17. kesäkuuta pidettäviin uusin parlamenttivaaleihin. Korkeimman hallinto-oikeuden presidentti Panagiotis Pikrammenos (Παναγιώτης Πικραμμένος) luotsaa väliaikaista hallitusta.

∇ Mainos ∇
16.5.2012 20:33
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (68)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 7
EdellinenSeuraava

Anonyymi
On ihan sellainen tunne, että nyt on kyseessä hyvä ja rehellinen kreikkalainen politiikko, ja kaikki muuttuu hyväksi.
Anonyymi: Talonmies 16.5.2012 20:47

Anonyymi
Jokseenkin katkeroituneelta olo tuntuu, vaikka sukunimimeni ei ole sinne päinkään!!! Pelkkä herra pääministeri Kataisen virnistys, hikoileva olemus ja lause muistakaa luku 1,9 miljardia, vastuut ei siitä nouse, riittää saamaan kenelle tahansa katkeroituneen olon.
Anonyymi: Kääk! 16.5.2012 20:48

Anonyymi
Ei näköjään ole vielä tarpeeksi huonosti koska vitsitkin noin lentävät?

No kyllä se vitsailu alkaa vähenenemään , kun totuus kaikessa karmeudesssa lävähtää silmille. Mutta sitä ennen saamme luvan nauttia hetken kuuluisaa kreikkalaista draamaa.
Anonyymi: W 16.5.2012 20:51

Anonyymi
Ei näköjään ole vielä tarpeeksi huonosti koska vitsitkin noin lentävät?

No kyllä se vitsailu alkaa vähenenemään , kun totuus kaikessa karmeudesssa lävähtää silmille. Mutta sitä ennen saamme luvan nauttia hetken kuuluisaa kreikkalaista draamaa.
Anonyymi: W 16.5.2012 20:54

Anonyymi
Timo Soini!
Anonyymi: PerusPekka 16.5.2012 20:56

Anonyymi
mulla on ihan sellainen olo että ennen syksyä voi rytistä oikeen kunnolla!!

mutta ei koske suomea!
Anonyymi: masa 16.5.2012 20:57

Anonyymi
Hyvälle stand up - poliitikolle lähettää rahaa ihan ilolla.


Ja kuvittelet Korkeimman hallinto-oikeuden presidentin virkaa poliitikon viraksi.

Sinullehan tässä pitäisi nauraa.
Anonyymi: Nimetön 16.5.2012 20:59

Anonyymi
On ihan sellainen tunne, että nyt on kyseessä hyvä ja rehellinen kreikkalainen politiikko, ja kaikki muuttuu hyväksi.


Tuomari = poliitikko? Kummallisia mielleyhtymiä näytät vetävän.
Anonyymi: Nimetön 16.5.2012 21:00

Anonyymi
Jokseenkin katkeroituneelta olo tuntuu, vaikka sukunimimeni ei ole sinne päinkään!!! Pelkkä herra pääministeri Kataisen virnistys, hikoileva olemus ja lause muistakaa luku 1,9 miljardia, vastuut ei siitä nouse, riittää saamaan kenelle tahansa katkeroituneen olon.
Miksi J.Katainen hikoilee, niin paljon, miksi hän puhuu möreällä äänellä ja miksi hän virnistelee? Mieshän on selvästi "kitkeröitynyt".
Anonyymi: Outoa? 16.5.2012 21:01

Anonyymi
Ei Kreikkalaisilla ole mitään syytä katkeroitua. Kyllä Kreikalle rahaa lainanneet sijoittajat pitävät EU-johtajien kanssa huolen siitä, että Kreikka saa jatkossakin osansa meidän veronmaksajien rahoista EU:lta tavalla tai toisella. Sijoittajat tosin saavat suurimman osan kun Kreikka makselee lainojaa takaisin.

Tämä koko Kreikka Show on vain turhaa dramatiikkaa, jolla hämätään rahaliiton maiden veronmaksajia. Katainen toimii pääpelottelijana, jotta Suomeltakin jatkossa voitaisiin lapioida vaan lisää rahaa tähän huijaus-operaatioon.

Katainen käyttää Suomen verovaroja väärään tarkoitukseen.
Anonyymi: Vyönkiristystä Suome 16.5.2012 21:02
Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 7
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

00:06 Stressitestit julki – Nordea ja OP saivat puhtaat paperit, Italian kriisipankki Euroopan kehnoin
29.7. BMW:n, Audin ja VW:n käyttämällä automaalilla linkkejä lapsityövoimaan
29.7. Digitoday Lähde: Apple muutti autohankkeensa suuntaa
29.7. Norjan Statoil ostaa öljykentän Brasiliasta 2,5 miljardilla dollarilla
29.7. Ekonomisti: Ruotsin talouskasvu on hidastunut merkittävästi
29.7. Digitoday Iskikö Venäjä taas Yhdysvaltain presidenttikisaan? FBI tutkii
29.7. Öljyn hinta painui heinäkuussa eniten vuoteen
29.7. Näin Norjassa: Kruunu sen kuin vahvistuu ja inflaatio puksuttaa vahvana
29.7. Opiskelijan syöpäkuolema muutti mainonnan sääntöjä Kiinassa – hakukonejätti Baidun tulos romahti
29.7. Elon Musk kehui 87 vuotta vanhaa kirjaa – harvinaisuus myytiin hetkessä loppuun ja hinta pomppasi 1 500 %
29.7. Googlelta selvä tulosparannus – tukea mainostuloista
29.7. Euroalueen talouskasvu ylsi odotuksiin – työttömiä 16,3 miljoonaa
29.7. Digitoday Putinin mahdoton nettihaaste: FSB keksi jo ratkaisun?
29.7. Yhdysvaltain talouskasvu jäi roimasti odotuksista
29.7. Pörssi loivassa laskussa – tappiolle jäänyt Pöyry -8 %
29.7. Monte dei Paschille pelastus yllättävältä suunnalta – jenkkipankit odottavat enää EKP:n lupaa
29.7. Taloyhtiöt ottavat lainaa ennätystahtia – kotitalouksien velkataakka kasvaa nyt kahta kautta
29.7. Turkulaisyrityksille jättitilaus matkustajalaivan suunnittelusta