Kirjaudu ▼
 

Tässäkö seuraava öljymahti? – Kirgisiasta merkittävä löytö

Pieni kiinalainen yhtiö on löytänyt öljylähteen Kirgisiasta.
Taloussanomat
8.5.2012 19:14
16

Reuters kertoo, että Neuvostoliiton hajoamisen melskeissä syntynyt köyhä Kirgisia toivoo nyt, että jokin merkittävä ulkomainen yhtiö saisi sijoittajat innostumaan löydöstä.

Chzhunnen Oil Exploration Company ilmoitti tänään, että se on tuottanut jo koe-erän. Yhtiö suhtautuu toiveikkaasti siihen, että jatkotutkimukset ja poraaminen vahvistavat sen, että tuotanto voidaan aloittaa.

– Kirgisia tarvitsee sijoituksia ja tuemme sijoittajien tuloa, maan parlamentin varapuhemies Torobai Zulpukarov kertoi löydön lehdistötilaisuudessa.

∇ Mainos ∇
Copyright Creative Commons Teksti on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen -lisenssillä.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy

Kommentit (16)

Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Eikös tämä ole se valtio, jossa oli joku aika sitten verinen sisällissodan "tynkä"!? Toivotaan maalle parempaa tulevaisuutta öljyn avulla..
wespe 8.5.2012 19:23

Anonyymi
Onnea kirgisia.
Siitä lähtee vauraustuminen toisin kuin asuntokaupoissa jotka ei tuota kuin tuskaa.
He he he 8.5.2012 19:25

Anonyymi
Me tienaamme tällä!
kikkelitonttu Siilin 8.5.2012 19:28

Anonyymi
Pitäskö varmuuden vuoksi lähettää tukipaketti?
jutta 8.5.2012 19:32

Anonyymi
Kokoomuksen talousmiesten neuvo köyhälle Kirgisialle on myynti. Öljyalueet porausoikeuksineen kannattaa myydä 100 miljoonalla ja rakentaa Guggenheim museo aavikolle.
Talonmies 8.5.2012 19:53

Anonyymi
Kyllä sinne kohta sijoittajat tulevat. Tankeilla ja hävittäjillä.
Nimetön 8.5.2012 19:54

Anonyymi
Saammeko kantaa vastuuta tästäkin? Vaikka sellaista käänteistä vastuuta välillä?
Nimetön 8.5.2012 20:02

Anonyymi
löytyykö pian myös terroristejä?

Onnea kirgisialaisille toivottavasti ei myy halvalla kaikkea ulkomaalaisille!!

niinkuin maailman tyhmin kansa!!
Masa 8.5.2012 20:13

Anonyymi
Luin tuosta Talvivaaran tilanteesta. Ottakaapa itte selvää. Siellä on tapahtunut todella rajuja ympäristörikoksia. Rikoksissa on mukana ainakin ELY-keskus, Häkämies, Lehtomäki ja uusi ympäristöministeri Niinöstö joka on olevinaan huolestunut.
Levyseppä 8.5.2012 21:28

Anonyymi
Kai sen kansa pitää seuraavaksi "vapauttaa" länsimaiseen demokratiaan.
Apinaa koijataan 8.5.2012 22:32
Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä