Kirjaudu ▼
 

Näin USA:ssa: Velanperijät kiroilevat, uhkailevat, valehtelevat...

Amerikkalaiset saatavien perijät ovat koventaneet otteitaan, kertoo verkkolehti Huffington Post.
13.4.2012 21:03
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Marketdata Enterprises -tutkimusyhtiön raportin mukaan saatavien perijät kiroilevat, uhkailevat ja halventavat ihmisiä, joilta rahaa yritetään velkoa. Lisäksi perintätyöntekijät kertovat valheita, jotka rikkovat USA:n lakia, Huffington Post kirjoittaa.

Perintäotteiden kovetessa amerikkalaisten alan toimistojen liikevaihdot ovat kasvaneet viime vuosina ennätyskorkeiksi. Marketdatan mukaan finanssikriisin aikaan vuosina 2008-2009 koettu takapakki oli vain hetkellinen. Vuonna 2010 toimistojen liikevaihdot olivat jälkeen kasvussa.

Liikevaihdon kasvusta huolimatta perintätoimistojen tulokset ovat laskeneet, koska alan välinen kilpailu USA:n markkinoilla on lisääntynyt.

Kova kilpailu on ollut osaksi syynä saatavien perijöiden koviin otteisiin. Esimerkiksi eräs perintätoimisto uhkasi kaivaa velallisen kuolleen tyttären haudasta ja ripustaa hänet puuhun ellei velkaa maksettaisi.

∇ Mainos, artikkeli jatkuu alempana ∇ ∇ Artikkeli jatkuu ∇

Toinen saatavien perijä aloitti häirintäkampanjan, jossa toimisto soitti aikaisin aamulla ja myöhään illalla. Lisäksi perintötoimisto painosti velallisen sukulaisia ja entisiä parisuhdekumppaneita velan maksun kanssa.

Eräs toimisto uhkaili velallista lauseella ”sinut pidätetään, jos et maksa velkaasi”. Tällainen viittaus on lainvastainen.

13.4.2012 21:03
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (39)

Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Perintätoimistot pitää pakottaa noudattamaan lakia ja hyvää toimintatapaa. Ensimmäiseksi toimiston on irtisanottava välittömästi ilman varoitusta jokainen lakia rikkova työntekijä. Jos yritys ei tällä tavalla kykene ratkaisemaan ongelmaa yritys pannaan liiketoimintakieltoon ja ajetaan alas.
Anonyymi: rangaistukset kohdal 13.4.2012 21:08

Anonyymi
Mä toivon sydämeni pohjasta, että joku jenkiläinen firma tai rikkaat kiinalaiset ostavat koko Nokian pois Suomesta, sillä Suomen valtion sijoitusyhtiö ei liputa yhtään Nokiassa, ikään kuin sanoisi Suoraan, että kuin vain siitä vaan!jne jne schaibee


ja uutiseen liitty taas..

mutta itse postaukseen voi todeta että aika hakoteillä olet, kannattaa ehkä vähän kelata tämän päivän talousdataa ja nokian strategiaa ja tulla vasta sitten huuteleen.
Anonyymi: eemelisp 13.4.2012 21:14

Anonyymi
Jos et maksa, niin kutittelen sinua sulalla.
Anonyymi: Velkojen maksu vanha 13.4.2012 21:14

Anonyymi
Kotiin tulevista selviaa ehdottamalla suklaapuolta.
Anonyymi: Talonmies 13.4.2012 21:17

Anonyymi
Saisikohan tuollainen Kreikan velat perityksi?
Anonyymi: GC 13.4.2012 21:32

Anonyymi
Mä toivon sydämeni pohjasta, että joku jenkiläinen firma tai rikkaat kiinalaiset ostavat koko Nokian pois Suomesta, sillä Suomen valtion sijoitusyhtiö ei liputa yhtään Nokiassa, ikään kuin sanoisi Suoraan, että kuin vain siitä vaan!Lisäksi monet Suomen kansalaiset käyttävät näköjään mieluummin ippanoita ja samskinkeja, eivät tunnu yhtään isänmaalisilta. He eivät varmaan tiedä, että Nokia on silti Suomen suurin tulolähde (heidän lapset esim käyttävät Nokian maksamaa verorahaa joka päivä koulussa, lapsilisinä ym ym...)Jos jonain päivänä Nokia lähtee kokonaan Suomesta, mä nauran ja nauran ja lähden juhlimaan kunnolla.Kun on poissa vasta osataan arvostaa, näin sanotaan!

Naulan kantaan, olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Anonyymi: Tervehdys marisijoil 13.4.2012 21:43

Anonyymi
Mä toivon sydämeni pohjasta, että joku jenkiläinen firma tai rikkaat kiinalaiset ostavat koko Nokian pois Suomesta, sillä Suomen valtion sijoitusyhtiö ei liputa yhtään Nokiassa, ikään kuin sanoisi Suoraan, että kuin vain siitä vaan!

Lisäksi monet Suomen kansalaiset käyttävät näköjään mieluummin ippanoita ja samskinkeja, eivät tunnu yhtään isänmaalisilta. He eivät varmaan tiedä, että Nokia on silti Suomen suurin tulolähde (heidän lapset esim käyttävät Nokian maksamaa verorahaa joka päivä koulussa, lapsilisinä ym ym...)

Jos jonain päivänä Nokia lähtee kokonaan Suomesta, mä nauran ja nauran ja lähden juhlimaan kunnolla.
Kun on poissa vasta osataan arvostaa, näin sanotaan!

Oletpa isänmaallinen ja oikein yritteliäs sossupummi. Itse nauran, kun sinun sosiaaliavustuksillesi ei enää ole rahaa..
Anonyymi: Nimetön 13.4.2012 22:25

Anonyymi
Saisikohan tuollainen Kreikan velat perityksi?

Eteenpäinhän ei voi mennä,kuinka helvetissä, oli uutinen mikä tahansa, kommentit liittyvät Kreikkaan, Jygään tai Juttaan? On näillä kommentoijilla oikein hieno elämä ja pyrkimys parempaan. Menkää luuserit töihin ja lopettakaa se sosiaaliavustuksilla eläminen, Suomi on hyvä valtio ja hieno maa elää. Vinkumisella tätä maata ei rakenneta. Eikö näillä sivustoilla käy keskimäärin muita, kuin niitä joilla on vain aikaa ja jotka ovat kitkeriä siitä, jos avustukset tippuvat sen verran, että huomenna saan yhden keppanan vähemmän?
Anonyymi: Nimetön 13.4.2012 22:32

Anonyymi
Mä toivon sydämeni pohjasta, että joku jenkiläinen firma tai rikkaat kiinalaiset ostavat koko Nokian pois Suomesta, sillä Suomen valtion sijoitusyhtiö ei liputa yhtään Nokiassa, ikään kuin sanoisi Suoraan, että kuin vain siitä vaan!

Lisäksi monet Suomen kansalaiset käyttävät näköjään mieluummin ippanoita ja samskinkeja, eivät tunnu yhtään isänmaalisilta. He eivät varmaan tiedä, että Nokia on silti Suomen suurin tulolähde (heidän lapset esim käyttävät Nokian maksamaa verorahaa joka päivä koulussa, lapsilisinä ym ym...)

Jos jonain päivänä Nokia lähtee kokonaan Suomesta, mä nauran ja nauran ja lähden juhlimaan kunnolla.
Kun on poissa vasta osataan arvostaa, näin sanotaan!
Oletpa isänmaallinen ja oikein yritteliäs sossupummi. Itse nauran, kun sinun sosiaaliavustuksillesi ei enää ole rahaa..


On vuosi 2012 ja jaksat vielä kohkata jostain isänmaallisuudesta.
Anonyymi: Rukajärvi sitä, mott 13.4.2012 22:40

Anonyymi


On vuosi 2012 ja jaksat vielä kohkata jostain isänmaallisuudesta.


No mitä vielä odotat. Lähe vetään näiltä kulmilta. Eti sopivampi porukka.
Anonyymi: jp 13.4.2012 22:48
Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

06:05 Turkkiin pääsee nyt halvalla – aurinkotuoleista ei tarvitse tapella
26.7. Digitoday Torrent-sivuston perustajalle 150 miljoonan euron taakka – onnitteli Hollywoodia
26.7. Kesko panostaa kymmeniä miljoonia kisaan maanteiden asiakkaista
26.7. Omistajilta vihreä valo: Frankfurtin ja Lontoon pörssit yhdistyvät
26.7. Belgialainen kone kerää huomiota – teki festariväen virtsasta tuhat litraa vettä, josta pantiin olutta
26.7. Anttila aloittaa huomenna konkurssialen
26.7. Mitä maksaa ajomatka Helsingistä Turkuun? Uusi sovellus laskee autosi bensakulut ja päästöt
26.7. Yle: Fennovoima alkaa tutkia uutta ydinjätteiden loppusijoituspaikkaa
26.7. Digitoday Surface Pro 3:n akku ei kestä: Mitä tekee Microsoft?
26.7. Brexit lohkaisi brittien eläkevaroja – eläkeläiset tukivat EU-eroa
26.7. Mäkkärin hampurilaisia syötiin odotuksia vähemmän
26.7. Ylituotannon uhka painaa öljyä – hinta valahti kolmen kuukauden pohjiin
26.7. Huawein älypuhelinten myynti harppasi 25 %
26.7. Digitoday Apple pestasi iPad-gurun vetämään autoaan ojasta
26.7. Onnibus lopettaa Virossa – "Byrokratialle ei näy loppua"
26.7. Tulosyhtiöt kannattelevat Helsingin pörssiä
26.7. Inderesin Viljakainen metsäyhtiöistä: UPM on valmiimpi kuin Stora Enso
26.7. Outotec toimittaa laitteita Iraniin
26.7. Venäjän ja Suomen välillä kulkee leveä Big Mac -raja
26.7. Digitoday Ilmaisia Pokémon-kolikoita? Epäilyttävä viesti leviää WhatsAppissa