Kirjaudu ▼
 

Wall Street -mielenosoituksia tänään ympäri maailmaa

Spencer Platt
Wall Street -mielenosoituksia tänään ympäri maailmaa
Vallatkaa Wall Street -henkisiä mielenosoituksia järjestetään tänään ympäri maailmaa. Myös Suomessa aiotaan osoittaa mieltä useassa kaupungissa rahamaailman epäoikeudenmukaisuutta vastaan.
15.10.2011 11:54
Taloussanomat-Reuters
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

New Yorkissa pankkiirien, liikemiesten ja poliitikkojen ahneuteen tuskastuneet mielenosoittajat ovat olleet koolla jo neljättä viikkoa.
Mielenosoituksia on tänään jo nähty muun muassa Australian Sydneyssä ja Japanin Tokiossa.
Euroopassa esimakua saatiin eilen Italiasta, jossa opiskelijat valtasivat Goldman Sachs -pankin tilat Milanossa.

∇ Mainos ∇
15.10.2011 11:54
Taloussanomat-Reuters
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (48)

Sivut: 1 2 3 4 5
EdellinenSeuraava

Anonyymi
tämä liike alkoi espanjassa 15 toukokuuta.

ihmiset protestoivat koska maissa ei enää ole demokratiaa ja pankit määräävät (painostavat) poliitikkoja tekemään huonoja päätöksiä.
Anonyymi: Nimetön 15.10.2011 12:04

Anonyymi
When people have nothing to loose they loose it!!

Sanoo Gerald celente. Kannattaa kattoo sen videoita youtubesta.
Anonyymi: Masa 15.10.2011 12:07

Anonyymi
tämä liike alkoi espanjassa 15 toukokuuta.

ihmiset protestoivat koska maissa ei enää ole demokratiaa ja pankit määräävät (painostavat) poliitikkoja tekemään huonoja päätöksiä.


Johtuisiko siitä että nämä poliitikot ovat populistisilla päätöksillä velkaannuttaneet maansa näille pankeille? Ja nämä protestoijat ovat nuo politiikot luultavasti valtaan äänestäneet.
Anonyymi: Nosferatu 15.10.2011 12:11

Anonyymi
Italiassa vallattiin eilen invenstointipankki Goldman Sachsin Italian toimipiste mielenosoittajien toimesta. Miksei tätä olla uutisoitu kunnolla Suomessa?
Anonyymi: Goldman Sachsin Ital 15.10.2011 12:14

Anonyymi
Tämä on länsimainen vastine arabien kansannousulle?

Aikookohan Nato olla yhtä suurella innolla tukemassa vallanvaihtoja?
Anonyymi: Nimetön 15.10.2011 12:22

Anonyymi
´

Raha haisee niin pahalta että siitä kannattaa pyrkiä äkkiä eroon.
Anonyymi: vänrikki S. 15.10.2011 12:26

Anonyymi
KAIKKI VAIN TÄMÄN RAHANSYNTYMEKANISMIN TÄHDEN JOKA ON:
Anonyymi: Velkaponzipyramidihu 15.10.2011 12:40

Anonyymi
Pörssihuijarit ja pyramiidi huijaukset ei enään rehota.Talouden lasku kausi on alkanut.
Anonyymi: Hessu 15.10.2011 12:47

Anonyymi
"Occupy Wall Street"-liikkeelle on tilaus. Nuoriso ja keskiluokka ovat heränneet vaatimaan parempaa ja eettisempää yhteiskuntaa.

Luin juuri Al-Jazeera-verkkolehteä. Siinä kerrottiin, miten vuoden 2008 pankkikriisin aikoihin Islannin pääministerin eroon ja hallituksen kaatumiseen vaikutti vahvasti islantilainen laulaja Hordur Torfason. Hän kokosi yhteen kriittisesti ajattelevan kansanosan.

Kansalaiskeskusteluissa on pohdiskeltu, miten voisimme Suomessa vaikuttaa hallituksen tekemiin EU-päätöksiin. Toki hallitus on saanut eduskunnalta tukea tiukan puoluekurin avulla. Tosiasiassa suuri kansanosa ajattelee tehdyistä EU-ratkaisuista eri tavalla kuin mihin hallitus on päätynyt. Näyttäisi myös siltä, että ministerit ja virkamiehet olisivat jopa ylittäneet toimivaltuutensa.

Kulttuuripiirit (koko laaja kirjo) voisivat olla se taho, joka voisi viedä tätä "eettistä kulttuurivallankumousta" eteenpäin älyllisesti ihmisiin vedoten. Se ei sulkisi pois myöskään "occupy Wall Street"-tyyppisiä mielenilmaisuja.

Tehdään yhdessä työtä eettisemmän yhteiskunnan luomiseksi!
Anonyymi: K.S. 15.10.2011 12:49

Anonyymi
Italiassa vallattiin eilen invenstointipankki Goldman Sachsin Italian toimipiste mielenosoittajien toimesta. Miksei tätä olla uutisoitu kunnolla Suomessa?

--
PRAVDA lehdistö Suomessa ei uutisoi -kuten median kuuluisi -"johonkin" päin kallellaan....

Koptikristittyjen lahtaamiset Egyptissä ja muuallakin viime talvena ei kuulunut "uutisiin" ennen vaaleja. Tuetaanko islamisteja?

Samaten Frankfurtin mielenosoitukset viime kesänä poliitikkojen ja rahamafian ahneutta vastaan , josta jatkoi Wall Streetille.

Liekkö taustalla huikeat tasaverokorotukset Suomessa pankkimafian taskuihin aiheuttanut hiljaisuuden. 30 miljardia velkaa otettu finansiimaailman taskuihin.

ON MEILLÄ HALLITUS -kommunistit ja pankkiirit ajavat saman viiteryhmän etua ????????
Anonyymi: lippa 15.10.2011 13:02
Sivut: 1 2 3 4 5
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä