Kirjaudu ▼
 

Fiskars leikkaa jopa 107 työpaikkaa Billnäsistä

Outi Järvinen
Fiskars leikkaa jopa 107 työpaikkaa Billnäsistä
Kaikkien leikkaavien puutarhatyökalujen tuotanto keskitetään Puolaan, Fiskars kertoo.
21.3.2016 14:21
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kuluttajatuotteita valmistava Fiskars aikoo keskittää leikkaavien puutarhatyökalujen valmistuksen Puolaan ja aloittaa Billnäsin tehtaalla yt-neuvottelut.

Uhattuna on 107 työpaikkaa. Neuvottelut koskevat 286 Billnäsin työntekijää.

Tällä hetkellä puutarhatyökaluja valmistetaan kahdella tehtaalla, Suomessa ja Puolassa.

Fiskars Oyj Abp
Taloustiedot
Y-tunnus 0214036-5
Kotipaikka Raseborg
Yhtiömuoto OYJ
Kaikki yrityksen taloustiedot
Osaketiedot
Viim. hinta € 17,600
Muutos € +0,390
Muutos % +2,27
Katso kurssihistoria
Osinkotiedot
Tarkista osinkokalenteri ja tulosjulkistuspäivät

– Nyt suunniteltavien muutosten tavoitteena on keskittää Fiskarsin puutarhatyökaluosaaminen yhteen tehtaaseen ja pyrkiä näin varmistamaan molempien tehtaiden kilpailukykyinen tuotantotoiminta myös tulevaisuudessa, Fiskarsin globaalista toimitusketjusta vastaava johtaja Risto Gaggl sanoo tiedotteessa.

Billnäsin tehtaalla valmistettaisiin jatkossa kirveitä, saksia ja lumityökaluja.

Suunnitelmat ovat osa Fiskarsin rakennemuutosohjelmaa, joka tähtää yhtiön kilpailukyvyn parantamiseen.

∇ Mainos ∇
21.3.2016 14:21
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Yritykset Fiskars Oyj Abp

Kommentit (203)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 21
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Kannattaa AY liikeiden vitkutella kaikessa Hallitusta vastaan että Kilpalukykyä ei saada nostettua...näin sitten käy ajan kulkiessa...lisää tulee kiihtyvällä vauhdilla koska tilanne vain pahenee joka päivä.....kello tikittää..
Anonyymi: AYänkyrät 21.3.2016 14:26

Rekisteröitynyt käyttäjä
Kun Suomi putos puusta jne.....Ehkä joku uusi verotusmuoto olisi nyt paikallaan?
Rekisteröitynyt käyttäjä: kukkakeppi 21.3.2016 14:27

Anonyymi
Nämähän on Ruotsalaisten suunnittelemia ja Markkinoimia eli ei siitä ole kiinni miksi ei kannata Suomessa tehdä....olisiko kenties työn hinta?
Anonyymi: AYlittoeitiedä 21.3.2016 14:27

Anonyymi
Valheella on ikävät jäljet jota ei tunnu tuulipukukansakunta millään ymmärtävän.
Anonyymi: elämän_kevät_tulossa 21.3.2016 14:29

Anonyymi
Heti positiivista pöhinää, nyt ei puuttu kuin YT:t Tiedossa ja Nokialla niin päivä alkaa olla pulkassa.
Anonyymi: Kirvessoikoon 21.3.2016 14:30

Anonyymi
Näin torjuntaan työvoima pulaa ja lisää moniosaajia.
Anonyymi: DDRSF 21.3.2016 14:30

Anonyymi
Joudutaankohan laskemaan ylinopeussakkojen sakotusrajaa ja nostamaan rikesakkoa, että saadaan verotulojen putoaminen kompensoitua.
Anonyymi: EnskaHanski 21.3.2016 14:31

Anonyymi
Nanso : 104
Fiskars : 107

Nyt on vasta maanantai....
Mitäköhän muuta, tämä viikko tulee tarjoamaan...?
Anonyymi: webman 21.3.2016 14:33

Anonyymi
Ahneen duunarin syytä kaikki. Taas juhlii hirmu osingoilla Espanjan rannoilla humalassa horjuen.
Anonyymi: joskunousee 21.3.2016 14:34

Anonyymi
Nanso : 104
Fiskars : 107

Nyt on vasta maanantai....
Mitäköhän muuta, tämä viikko tulee tarjoamaan...?

Odotellaan kieli pitkällä.
Anonyymi: AYänkyrät 21.3.2016 14:36
Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 21
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
 
Asiakastieto

Yhteistyössä