Kirjaudu ▼
 
 
25.11.2011

Uusia tuulia myynnin vauhdittamiseen

Onnistunut myyntitoiminta on koko yrityksen asia strategisista päätöksistä jokaiseen kohtaamiseen asiakasrajapinnassa.

Tule kuulemaan professori Petri Parvista siitä kuinka käyttää loppuasiakkaita myyntineuvotteluissa avainasiakkaan tai jakelukanavan kanssa.

Entä miten digitaalisen markkinointiviestinnän avulla säästetään kustannuksia, lisätään myyntiä ja kasvatetaan markkinaosuutta? Tarja Soininen esittelee käytännön kokemusten kautta hankittua tietoa siitä, miten digitaalista suoramarkkinointia saadaan parhaiten hyödynnettyä.

Petri Parvinen toimii Suomen ensimmäisenä myynnin johtamisen professorina Aalto yliopiston kauppakorkeakoulun markkinoinnin ja johtamisen laitoksella. Parvisella on noin 200 organisaation kokemus kaupallisesta kehittämisestä sellaisissa ympäristöissä, joihin kaupallisuus ei ole luontaisesti kuulunut. Parvista on kutsuttu mm. ”tiedeyhteisön pitelemättömäksi kauhukakaraksi, jonka räjähtävä ilmaisu on uutta ja raikasta akateemisen maailman suunnalta”.

Maksuton seminaari on tarkoitettu ensisijaisesti markkinoinnin ja myynnin päättäjille. Koska tilaa on rajoitetusti, pidätämme oikeuden jakaa osallistumispaikat ensisijaisesti seminaarin pääkohderyhmän edustajille.

Seminaari on täynnä. Voit kuitenkin ilmoittautua jonotuspaikalle ilmoittaudu-painikkeen kautta. 

Sanoma Digital Finland –liiketoimintayksikkö koostuu Markkinapaikoista ja Suoramarkkinoinnista. Markkinapaikkoihin kuuluvat Oikotie.fi, Huuto.net, Keltainenporssi.fi, Hintaseuranta.fi sekä Viron Sanoma Baltics AS:n Kuldnebors.ee ja Auto24.ee. Suoramarkkinointiin kuuluvat Rakentaja.fi, Sisustaja.com ja Puutarha.net. Sähköiseen suoramarkkinointiin keskittyvä Sanoma Uniikki on puolestaan Suomen suurin rekisteröityneiden käyttäjien markkinointilupakanta. Sanoma Digital Finland on osa Sanoma-konsernin Sanoma News –liiketoimintaryhmää. www.sanomadigitalfinland.fi

Aika
25.11.2011 8:30-11:15
Paikka
Sanomatalo,
Töölönlahdenkatu 2, Helsinki

Ohjelma

08:30 Ilmoittautuminen ja aamiainen
09:00 Tervetuloa seminaariin
Tuottaja Petri Korhonen, Taloussanomat
09:15 Näin onnistut sähköpostimarkkinoinnissa
Johtaja Tarja Soininen, Sanoma Digital
PDFEsitysmateriaali (1,19 Mt)
09:45 Case-show
Tuotepäällikkö Tuija Vesanen, Sanoma Uniikki
PDFEsitysmateriaali (1,04 Mt)
09:55 Tauko, kahvia ja verkottumista
10:15 B2C2B – miten käytän loppuasiakkaita myyntineuvotteluissa avainasiakkaani tai jakelukanavani kanssa?
Professori Petri Parvinen, Aalto yliopisto
PDFEsitysmateriaali (1,23 Mt)
11:15 Seminaari päättyy
PDFEsitysmateriaali (182,69 Kt)
Aika
25.11.2011 8:30-11:15
Paikka
Sanomatalo,
Töölönlahdenkatu 2, Helsinki