Kirjaudu ▼
 

Nordea: Verkkopankin ongelmat johtuvat kävijämääristä

Lehtikuva
Nordea: Verkkopankin ongelmat johtuvat kävijämääristä
Nordean verkkopankissa ilmenneet toimintahäiriöt on pankin mukaan jo korjattu. Häiriöt ovat johtuneet Nordean mukaan korkeista kävijämääristä, ja kapasiteettia on nyt lisätty.
3.1.2012 13:14
Toivo Martikainen
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Nordean verkkopankin toimintahäiriöissä ei pankin mukaan ole kyse mistään vakavasta. Pankki kommentoi verkkopankin ongelmia, kun ne pulpahtivat jälleen pintaan asiakkaan valitettua niistä pankin Facebook-sivulla.

– Verkkopankissamme on ollut hitautta, nyt ongelma on ratkaistu. Ongelmat ovat olleet ajoittaisia ja hyvin lyhytkestoisia, lähinnä käyttöhitautta. Verkkopankki on ollut niistä huolimatta koko ajan käytössä, Nordean tiedottaja Susanna Aarnio-Halme sanoo.

– Ongelmat ovat johtuneet poikkeuksellisen suurista kävijämääristä. Ehkä vuodenvaihteen jälkeen on tullut kävijäpiikki, Aarnio-Halme kommentoi.

04:36Osake
-1.15 %
9.855
-0.12

Pankin mukaan ongelma on tällä erää ratkaistu, ja se on ryhtynyt toimiin hitausongelmista eroon pääsemiseksi.

– Olemme lisänneet verkkopankin kapasiteettia käytössä ilmenneen hitauden poistamiseksi, Aarnio-Halme kertoo.

∇ Mainos, artikkeli jatkuu alempana ∇ ∇ Artikkeli jatkuu ∇

Verkkopankissa ilmenneen hitauden vuoksi Nordea on suositellut asiakkaita käyttämään verkkopalvelun varayhteyttä eli tekstiversiota.

– Se on yhtä turvallinen kuin normaali versio. Asiakkaiden tietoturvalle ei ole aiheutunut vaaraa missään vaiheessa, Aarnio-Halme sanoo.

3.1.2012 13:14
Toivo Martikainen
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Yritykset Nordea

Kommentit (36)

Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Samaa selittelyä on kuultu jo vuosia Sampon nettipankista. Nordea tai Sampo, niin syypää on sama mies, Nalle.
Anonyymi: äänestän kohta käsil 3.1.2012 13:23

Anonyymi
Tarvitaan korkeintaan kaksi suomalaista ruuhkauttamaan liukuportaat.
Anonyymi: tyhmä suomalainen ta 3.1.2012 13:28

Anonyymi
Yrittäkää nyt Hyvät Asiakkaamme tajuta tilanteemme. Olemme sulkeneet konttoreja, koska parannamme palvelua.
Nyt pyydämme Teitä vähentämään nettipankin käyttöä, jotta palvelutasomme paranisi.
Hyvää Uutta Vuotta toivottaen Nordean yritysjohto.
Tämäkö on Nordean uusi liiketoimintasuunnitelma?
Anonyymi: tapsa 3.1.2012 13:30

Anonyymi
onneton selitys, jos pankki haluaa siirtää palvelunsa verkkopankkiin niin sen on myös taattaava että se toimii, asiakkaathan maksavat palvelusta, ei saa mennä tukkoon vaikka kaikki asiakkaat menisivät sisään samaan aikaan
Anonyymi: iron mike 3.1.2012 13:31

Anonyymi
suomalaiset siirtävät rahojaan turvaan nordeasta(ruuhkaa)olisi varmaan täytynyt todeta.
Anonyymi: jape 3.1.2012 13:32

Anonyymi
Mä se olin, joka tuon hitaaksi teki. Tänään juuri hain sieltä kaikkien tilien tilitapahtumat verotusta varten.
Anonyymi: Nimetön 3.1.2012 13:34

Anonyymi
Fortumin ongelmat johtuvat myrskyistä. Pää omat valuvat korvauksiin ja korjauksiin. Osinko romahtaa alle euron.
Anonyymi: Lauha sää huono tuot 3.1.2012 13:38

Anonyymi
Hah-Hah. Taloussanomien mystiikkaan viittaaminen osoittautui sitten täydeliseksi väärinkäsitykseksi kuten ennalta oli selvää. Hyvin menee. Ehkä seuraavan kerran Taloussanomat kertoo astrologisista ongelmista.
Anonyymi: hui-hai 3.1.2012 13:39

Anonyymi
Nordea: Verkkopankin ongelmat johtuvat kävijämääristä


Voi voi, on se vaikeeta tuollakin pankilla!

Joskus takavuosina kyseisen pankin johtaja harmitteli sitä, kun asiakkaat tuovat kengissään hiekkaa pankkikonttorin lattialle.

Nyt kun asiakkaat on suurimmaksi osaksi saatu siirrettyä nettipalvelujen käyttäjiksi, manataankin jo sitä, kun heitä on siellä niin paljon että nettipalvelu tukkeutuu...
Anonyymi: Lassi 3.1.2012 13:41

Anonyymi
Sanomalla ei ongelmia sään suhteen. Osinkoyllätys tulossa.
Anonyymi: Osinkomittarin kärke 3.1.2012 13:42
Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti Yöaikaan lähetetyt kommentit päätyvät toimituksen tarkistettavaksi. Kommentit tarkistetaan ja hyväksytään seuraavan päivän aikana. Muina aikoina viestit ovat jälkimoderoinnissa.
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä