Kirjaudu ▼
 

Suomen 10 vuoden lainan korko kävi yli 3 prosentissa

Suomen kymmenen vuoden valtionlainan markkinakorko nousi tänään yli kolmen prosentin.
25.11.2011 18:58
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Korko on ollut näin korkealla edellisen kerran heinäkuun lopussa.

Kymmenen vuoden lainan markkinakorko kävi iltapäivällä 3,03 prosentissa. Illansuussa korko liikkui 2,97 prosentissa eli pari korkopistettä torstaita korkeammalla.

∇ Mainos ∇
25.11.2011 18:58
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (76)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 8
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Alamme lähestyä tämän draaman huipennusta!
Anonyymi: Kääk! 25.11.2011 19:06

Anonyymi
Ei koske Suomea kun on se palomuuri,ei vais nyt tuntuu siltä että homma ei ole enää kenenkään handyssa.
Anonyymi: metsän peikko 25.11.2011 19:07

Anonyymi
Palijoko nyt tienattiin, tietääkö Jykä?
Voi voi! Mitenkähän tässä vielä niiden tienestien kanssa oikein käy? Ja se hemmetin patiokin on vieläkin tekemättä!!!
Anonyymi: Aaaapuuva! 25.11.2011 19:09

Anonyymi
Ja taas kun on vähän konkreettisesti negatiivista Suomi uutista niin sehän

A) julkaistaan perjantaina kun kaikki on ryyppäämässä
B) uutinen on tekstiviestiin mahtuva pieni söhrö

Näin se ALV prosentit niskaansa saanut media vieläkin suojelee johtajiaan.

9 vuotta on ollut EK:n puolueet vallassa. Suomi tuhon partaalla.

Kun valtionvelan korko vääjäämättä Suomella nousee, se tarkoittaa että velkaa pitää ottaa entistä enemmän.

Talouskasvusta höpisevät tahot tulisi teljetä loppuiäkseen vankeuteen. Heidän mielestään talous kasvaa kun otetaan lisää nettovelkaa. Sitten mittaillaan bruttokansantuotetta.

Lama sanaa ei saa käyttää. On taantuma ja jopa tuplataantuma mutta lamaa ei ole eikä tule enää koskaan.

Työttömyyslukemat edelleen manipuloituja vaikka siellä on nyt punaista väriä hallituksessa. Eivät tee mitään.
Anonyymi: jytkylle lähtee ääne 25.11.2011 19:09

Anonyymi
18.73% korkoriman korkeus ja yrittäjälle suoriutua velvoitteistaan kolmas pudotus ja viitostie kutsui.Vei mukanaan velkakierteeseen parhaan ystävän/sukulaisen.Mikä maa,mikä valuutta,mikä vuosi?Oikein vastanneille luvassa Kreikan matka ja papukaija merkki.
Anonyymi: Sulo Sulapuro 25.11.2011 19:09

Anonyymi
Euroflunssa lähti Kreikasta ja on jo leviämässä myös SUOMEEN - onko rokotetta hallitus.
Anonyymi: Buhahhah 25.11.2011 19:10

Anonyymi
Uusipaavalniemi oli oikeassa.
Anonyymi: Nimetön 25.11.2011 19:10

Anonyymi
Ei koske Suomea kun on se palomuuri,ei vais nyt tuntuu siltä että homma ei ole enää kenenkään handyssa.
Taitaa rutikuivista risuista olla tehty ne muurit! Syttyvät näköjään sen verran herkästi.
Anonyymi: J.K 25.11.2011 19:11

Anonyymi
Ei koske suomen asuntovelallisia tai jatkuvasti budjetoitua 7 miljardin vuotuista lisä velanottoa.
Anonyymi: Nimetön 25.11.2011 19:11

Anonyymi
Mulla on 30 vuoden asuntolaina ja korko justiinsa 2,44%
Anonyymi: Mä oon Suomen valtio 25.11.2011 19:12
Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 8
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä