Kirjaudu ▼
 

Nordean maksuissa on edelleen ongelmia

Jussi Helttunen
Nordean maksuissa on edelleen ongelmia
Nordeasta muihin pankkeihin lähtevät maksut ovat yhä jumissa. Asiakkaille tulevat maksut saatiin kirjattua iltapäivällä, pankkikonserni tiedottaa.
8.2.2016 11:47 (päivitetty 19:42)
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Laskujen myöhästelyt ovat kiusanneet pankkikonserni Nordean asiakkaita maanantaina.

Pohjoismainen pankkijätti tiedotti maanantaina, että pankin asiakkaiden maksut muihin pankkeihin sekä muiden pankkien asiakkaiden maksut Nordeaan ovat myöhässä.

Kello 18.30 pankki ilmoitti, että korjaukset ovat edelleen käynnissä. Muista pankeista Nordeaan tulleet maksut on kuitenkin jo kirjattu asiakkaiden tileille.

Nordea Bank AB (publ), Suomen sivuliike Nordea Bank Finland Abp
Taloustiedot
Y-tunnus 1703218-0
Kotipaikka Ei kotipaikkaa Suomessa
Yhtiömuoto SL
TOL-luokka
Rahoitusalan holdingyhtiöiden toiminta
Kaikki yrityksen taloustiedot

Nordean mukaan viivästely johtuu virheestä muutostöissä, joita pankki teki keskuskonelaitteisiinsa viikonloppuna.

Virhe muutostöissä aiheutti ongelmia Nordean asiakkaille jo viikonloppuna, kun käteisen nostaminen automaateilta ei onnistunut ja kortti- ja verkkomaksamisessa esiintyi häiriöitä.

Nordea pahoittelee viiveestä aiheutuvaa haittaa.

∇ Mainos ∇
8.2.2016 11:47 (päivitetty 19:42)
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (18)

Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Nordeassa on mukavempi olla omistajana kuin asiakkaana.
Anonyymi: Osinkokeisari 8.2.2016 11:59

Anonyymi
Nordeassa on mukavempi olla omistajana kuin asiakkaana.

En usko, kannattaa katsoa kurssikehitystä.
Anonyymi: hobbyanalyst 8.2.2016 12:17

Anonyymi
nordea the end,aina kauheata sählinkiä?
Anonyymi: robin 8.2.2016 12:24

Anonyymi
Muistaakseni jo kolmas kerta viikon sisällä, kun Norde-
alla on yhteysongelmia. Toivottavasti vika nähin ei löy-
dy talon sisältä, erilaisinen säästötoimenpitein.

Nakertaa kovasti pankin LUOTTAMUSTA, koska asiakashan on
"hampaaton", jos käteistä ei saa, kortti ei toimi ym. ym.
miten tämän perustelet velalliselle ja kauppaan. Saatat
olla todella pahassa pulassa Nordean takia ja korvausten
saaminen lienee yhtä vaikeaa kuin Finnairillakin.
Anonyymi: luottamushorjuu 8.2.2016 12:34

Anonyymi
Ei mene mitkään verkkolaskut läpi vaan tule kaikenlaisia kummallisia virheilmoituksia.
Taidanpa vaihtaa. Nordea on yksi myrheenkryyni.
Neuvonnasta kukaan ei osaa sanoa mitään järkevää.
Anonyymi: ainasamajuttu 8.2.2016 12:42

Anonyymi
Nyt kaikki laittamaan korvausvaatimusta asiakaspostin kautta! Eihän sieltä mitään saa mutta vie resursseja.
Anonyymi: qqqqqqqqqq 8.2.2016 13:33

Anonyymi
Vaatimusten pitäisi olla sellaisia että mokailut haittaisivat myös pankkia itseään, ei vain sen asiakkaita.
Anonyymi: heippakaikille 8.2.2016 14:06

Anonyymi
Nordea sanoo pahoittelevansa viiveestä aiheutuvaa haittaa.


No sillähän ne viivästyskorot ja muut maksuvaikeudet kuitataankin. Tsori siitttä.
Anonyymi: nordeaStubeksii 8.2.2016 14:47

Anonyymi
Nordealla on muutenkin erikoinen tapa tehdä muutoksia usein juuri lauantain ja sunnuntain välisinä öinä. Juuri silloin kun ihmiset ovat viihteilemässä ja kortille olisi käyttöä.
Anonyymi: 11110000 8.2.2016 15:04

Rekisteröitynyt käyttäjä
Tjaa, kurssit syöksyy eikä Nordea maksa rahoja ulos. Ettei vaan olisi uutta pankkikriisiä tulossa.
Rekisteröitynyt käyttäjä: MontePython 8.2.2016 15:11
Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
 
Asiakastieto

Yhteistyössä