Kirjaudu ▼
 

Katso, oletko vauraampi kuin naapurit

Taloussanomat
Katso, oletko vauraampi kuin naapurit
Oletko vauraampi kuin kotikulmasi naapurit vai päinvastoin? Nyt voit katsoa oman asuinalueesi sijoituksen ja tulotason koko Suomen tulovertailussa. Julkaisemme nyt täydellisen listan – lähes 3 000 postinumeroa – eri asuinalueiden asukkaiden tulotasosta.
10.6.2009 13:35
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kaikki Suomen asuinalueet on nyt laitettu järjestykseen asukkaiden tulotason mukaan. Tilastokeskuksen kokoama tulonjaon kokonaistilasto paljastaa asukkaiden tulotason postinumeron tarkkuudella.

Listan kärkipäässä on monia Espoon asuinalueita kuten Taloussanomat eilen kertoi. Mutta entä miten sijoitukset jakautuvat kärjen jälkeen?

Taloussanomien eilen julkaisema uutinen "Katso, onko postinumerosi rikkaiden listalla" kiinnosti lukijoitamme niin paljon, että julkaisemme nyt monien kaipaamat lisätiedot.

Oheisesta linkistä pääset katsomaan kaikki Suomen postinumeroalueet ja niiden keskimääräiset tulot. Tienaatko itse vähemmän vai menetkö naapurien ohi?

Uusi lista sisältää lähes 3 000 postinumeroa. Eilen julkaistulla listalla oli 30 vaurainta ja 10 vähävaraisinta aluetta. Tiedot ovat Tilastokeskuksen keräämät. 

∇ Mainos, artikkeli jatkuu alempana ∇ ∇ Artikkeli jatkuu ∇

Uudelta listalta puuttuvat ainoastaan postinumeroalueet, joilla asuu alle 30 yli 18-vuotiasta henkilöä.

Taulukosta näkee myös, miten asuinalueidenn tulotaso on kehittynyt ajan myötä. Taulukosta löytyvät alueen mediaanitulot sekä vuodelta 2007 että vuodelta 1995. Tiedot on järjestetty vuoden 2007 tulojen mukaan vauraimmasta vähävaraisimpaan.

10.6.2009 13:35
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (85)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 9
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Taloussanomien jutuille pitäisi voida antaa myös negatiivinen kommentti - tällaiset jutut vain ruokkivat kateutta ja ovat skandaalihakuisia. Ehkä olisi enemmän Iltasanomien ainesta...
Anonyymi: Nimetön 10.6.2009 13:48

Anonyymi
Jes! Olen!
Anonyymi: Hyvä minä 10.6.2009 13:48

Anonyymi
"89730 Ahjola 7,932 9,275 "

Enpä haluaisi olla ahjolalainen ikivelkaisen savipellolle pystytetyn putkiremonttia kaipaavan neukkuläävän onnellinen omistaja.

Huh huh.
Anonyymi: Huh. 10.6.2009 13:57

Anonyymi
WTF? Kesä on todella tullut, vaikke ilmasta uskoisikaan.
Anonyymi: Asiaa? 10.6.2009 13:57

Anonyymi
Melkein kaikki työsskäyvät tienaa enemmän ku ton... Tai mä ainakin jäisin himaan, jos sais vain puolet tosta!
Anonyymi: N 10.6.2009 13:58

Anonyymi
Taloussanomien jutuille pitäisi voida antaa myös negatiivinen kommentti - tällaiset jutut vain ruokkivat kateutta ja ovat skandaalihakuisia. Ehkä olisi enemmän Iltasanomien ainesta...


Taloussanomat = Iltasanomat. Sama konserni, samat toimittajat.
Anonyymi: Asiaa? 10.6.2009 13:58

Anonyymi
Ketä kiinnostaa naapurin tulot...Oikeesti?
Anonyymi: R 10.6.2009 14:00

Anonyymi
"Katso, oletko vauraampi kuin naapurit"

Elämän tarkoitus on löytynyt. Kiitos TaSa.
Anonyymi: Ei jeesus... 10.6.2009 14:00

Anonyymi
Lemmenjoki oli lähes listan pohjalla - ei taida kullanhuuhdonta lyödä leiville.
Anonyymi: Jeppe 10.6.2009 14:01

Anonyymi
"89730 Ahjola 7,932 9,275 "Enpä haluaisi olla ahjolalainen ikivelkaisen savipellolle pystytetyn putkiremonttia kaipaavan neukkuläävän onnellinen omistaja. Huh huh.


"TAITAA NOILLA TULOILLA TOSIAAN OLLA KYSEESSÄ VUOKRALAISET, HUOMAA ETTÄ SUURITULOISET ASUU OMASSA"
Anonyymi: oMISTAJA 10.6.2009 14:01
Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 9
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti Yöaikaan lähetetyt kommentit päätyvät toimituksen tarkistettavaksi. Kommentit tarkistetaan ja hyväksytään seuraavan päivän aikana. Muina aikoina viestit ovat jälkimoderoinnissa.
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä