Kirjaudu ▼
 

Paavo Väyrynen vaatii uusia vaaleja – "Puuttuu poliittinen oikeutus"

Seppo Solmela
Paavo Väyrynen vaatii uusia vaaleja – "Puuttuu poliittinen oikeutus"
Paavo Väyrysen mukaan ei ole oikein, että hallitus pyrkii jatkamaan toimintaansa vielä yli kolme vuotta.
13.2.2016 12:32
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Europarlamentaarikko Paavo Väyrynen (kesk.) vaatii blogikirjoituksessaan ennenaikaisia eduskuntavaaleja.

– Suomessa on hallitus, jonka toteuttamalta talous- ja ulkosuhdepolitiikalta puuttuu poliittinen oikeutus. Ei ole oikein, jos se pyrkii jatkamaan toimintaansa vielä yli kolmen vuoden ajan, Väyrynen kirjoittaa.

Suomen euroeroa ajava Väyrynen toistaa jälleen vaatimuksensa ja kirjoittaa, että Suomen pitäisi ottaa käyttöön oma kelluva valuutta. Väyrysen mukaan "viimeistään nyt on käynyt selväksi", että Suomessa ei saada tehtyä sisäistä devalvaatiota, jollaista niin sanotulla yhteiskuntasopimuksella on tavoiteltu.

Väyrynen on tuohtunut myös siitä, että hänen mukaansa hallitus on viemässä Suomea sotilasliitto Natoon.

Väyrynen on aiemmin kertonut, että hän aikoo perustaa oman puolueen. Väyrysen mukaan puolueen tärkein tehtävä olisi Suomen irrottaminen euroalueesta.

∇ Mainos ∇
13.2.2016 12:32
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Ihmiset Paavo Väyrynen
Lisää Aiheesta

Kommentit (159)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 16
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Toimittajalta puuttuu lähdekritiikki.

Ei se ole faktaa, mitä Väyrynen väittää, vaan poliittista vehkeilyä, Sipilän selkäänpuukottamista.

Muista, että poliittinen vastuu ei ole lainkaan vastuuta, vaan tyhjää puhetta. Väyrynenhän sanoo "puuttuu poliittinen oikeutus". Ei puutu, sillä eduskunta valitaan neljäksi vuodeksi.
Anonyymi: SanaPoliittinen 13.2.2016 12:42

Anonyymi
Perussuomalaisten kannatus on tippunut 50%. Mielestäni uudet vaalit on paikallaan demokratian kannalta. Presidenttikin voisi samalla erota. Ulkoministeri Soini on Perussuomalainen, toi 50% tiputus kertoo hyvin mitä kansa ajatelee ulkopolitiikasta.
Anonyymi: KansaOnPuhunut 13.2.2016 12:47

Anonyymi
Ymmärtäisit jo jäädä eläkeelle, sinun aikasi meni jo 80-luvun alussa! Todella säälittävää Paavo! Sinut tullaan muistamaan vain narsistina ja koplaajana, ikuisena marisijana ja asioiden hoitamisen estävänä kapuloita rattaisiin heittelevänä peelona.Olet todella kepulainen kelmi, jalasmökit ja muut eivät unohdu... sitä tyypillistä alkiolaisuutta.
Anonyymi: VoiSurkimusta 13.2.2016 12:47

Anonyymi
Paavo se jaksaa viihdyttää itseään!

Mutta kyllä siinä sivussa saa itsekin hyvät naurut kun sen juttuja lukee,...


Kaikki lauseet alkaa....En ole KATKERA mutta tuon nyt esille....minua ei kuunnella, minut on siivuutettu, minä en halua eläkkeelle....minä haluan presidentiksi ennen kuolemaa.....minä...minä..
Anonyymi: Paavopyhimys 13.2.2016 12:48

Anonyymi
Dead cats bound
Mutta hatunnosto yrittämisestä.
Anonyymi: Lampinen 13.2.2016 12:48

Anonyymi
Paavbo on oikeassa siinä, että hallitukselta puuttuu oikeutus, Se mitä hallituksen porvaripuolueet, persut, keskusta ja kokoomuslupasivat ennen vaaleja on aivan toista, mitä Sipilän hallitus hallitusohjelmassaan päätti tehdä. Eivät nämä porvripuolueet ilmoittaneet Suomen kansalle, että niiden pahimpia vihollisia ovat vanhukset, sairaat, työtätekevät, työttömät, lapsiperheet ja opiskeliojat ja että heidä
n liittolaisiaan, joille he rahat työntävät, ovat pörssikeinottelijat ja veronkiertäjät.

Paavo on , kuten aina, väärässä etsiessään vihollista lännestä ja liittolaista Siperiasta. Vanhan suomettujan Putinia nuoleva linja tulee tässä hyvin esille.
Anonyymi: VanhasuomettujaPaavo 13.2.2016 12:50

Anonyymi
Paavo, Paavo

Pääasia tuntuu olevan, että puhetta tulee. Sillä ei oke väliä, mitä puhuu.
Toisin sanoen julkisuus on tärkeää, tuo se sitten hyvää tai huonoa mainetta.

Paavo, tee oma teeveeohjelma. Rahoita se meppirajoilla.
"Nyt puhun minä, Paavo".
Anonyymi: Joskus1966 13.2.2016 12:50

Anonyymi
VÄYRYNEN ON PIRUN OIKEASSA SIINÄ ETTÄ KISSA TULEE NOSTAA PÖYDÄLLE. USEIMMAT TALOUSTIETEILIJÄT TIETÄVÄT ETTÄ EUROSSA SUOMI KAIVAA OMAA HAUTAANSA. NYT ON KESKUSTELTAVA SIITÄ KUKA TAI KETKÄ HYÖTYVÄT SUOMEN EUROJÄSENYYDESTÄ. EURON MYÖTÄ MAASSA ON KOHTA MILJOONA TYÖTÖNTÄ. JA KAKSI MILJOONAA KÖYHÄÄ. SUOMEN KAKSOSSISARUKSELLA RUOTSILLA PUHALTAA HYVIN. MIKSI?
Anonyymi: TimoEränkö 13.2.2016 12:54

Anonyymi
JOUKKOVOIMA! LAUANTAINA 12. MAALISKUUTA. SENAATINTORI. EI LEIKKAUKSILLE. EUROSPEDET TELKIEN TAAKSE.
Anonyymi: EUROSPEDETHAISEE 13.2.2016 12:59

Anonyymi
Onko oikein ja oikeutettua, että Väyrynen pyrkii jatkamaan politiikassa edelleen? Eikö Suomen kansa ole jo tarpeeksi kärsinyt?
Anonyymi: eläkeläisekonomi 13.2.2016 13:05
Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 16
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
 

Taloussanomat - Uutiset

07:12 Näkökulma Saksalaiset vastustavat vapaakauppasopimusta – miten käy viennin mahtimaalle?
06:05 Digitoday Testi: Acerin uutuus korvaa onnistuneesti pc:n
06:02 Näin työttömyys on kehittynyt Suomen kunnissa
06:01 Katso kartalta, missä kunnissa työttömyys kasvaa, missä laskee – yllättävä kehitys
26.8. Hengenvaarallinen vika virtalukossa vie General Motorsin oikeuteen vielä monta kertaa
26.8. Venäjä kaavailee uusia veronkorotuksia – haluaa säästää hätärahastot
26.8. Ryanair ottaa käyttöön kovat keinot: Aikoo myydä selvästi halvemmalla
26.8. Heureka aloittaa ison vientiponnistuksen
26.8. Lapset saivat iho-oireita Happy Meal -lelusta – McDonald's vetää takaisin
26.8. Yellen: Edellytykset koronnostolle ovat vahvistuneet
26.8. Kahvilajätti alkoi myydä kylmää kahvia – nuoret innostuivat
26.8. Digitoday IPhone mullistuu: Nyt lähtee kuulokeliitäntä – ensi vuonna kotinappi?
26.8. Tilaukset saaneet Kone ja Lehto etenevät pörssissä
26.8. Epäily Espoossa: Danske Bankin virkailija kavalsi satoja tuhansia euroja
26.8. Digitoday Nämä asiat tiedetään salaperäisestä iPhonen-murtajasta
26.8. Miksi Suomen työpaikat eivät täyty? Tohtorikolmikolta armoton selitys
26.8. Lentoyhtiö määrää uutuuskoneensa maahan – moottoreissa ongelmia
26.8. Digitoday Kannattaa tehdä: Näin estät Whatsappia antamasta numeroasi Facebookille
26.8. Britannian talous jatkoi vaimeaa kasvuaan – Brexitin vaikutukset eivät vielä näy