Kirjaudu ▼
 

Asiantuntija MTV3:lle: Kreikka menee konkurssiin

Lehtikuva
Asiantuntija MTV3:lle: Kreikka menee konkurssiin
Kreikka on menossa kohti konkurssia, arvioi MTV3:n haastattelussa Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen ylijohtaja Juhana Vartiainen.
9.5.2012 08:17
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kreikan sunnuntaisissa parlamenttivaaleissa vanhat pääpuolueet kokivat raskaan tappion ja vanhaa säästölinjaa tukevan hallituksen syntyminen näyttää epävarmalta, mikä on horjuttanut markkinoita.

– Vaalitulos viittaa siihen, että Kreikka olisi menossa kohti valtiontaloudellista konkurssia, Vartiainen sanoi MTV3:n Huomenta Suomessa.

– Se tarkoittaa sitten sitä, että monet normaalit asiat loppuvat ja pankitkin menevät konkurssiin. Haluaisitteko te elää maassa, missä poliisit ja opettajat eivät saa palkkaa. Tai eläkettä ei olekaan ja vaikka olisi, niin pankkiautomaatista ei saa rahaa koska pankkia ei ole. Ja vaikka pankki olisi, niin tiliä ei ole olemassa.

Kreikan valtion konkurssi ei Vartiaisen mukaan tarkoita kuitenkaan sitä, että Kreikka eroaisi eurosta.

∇ Mainos ∇
9.5.2012 08:17
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Tagit euronkriisi

Kommentit (121)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 13
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Taitaa olla oikeassa. Vai?? Siis konkkako??

Eilen ylen Ykkösaamussa Sasi oli jo myöntämässä Reikalla tukipaketti nro 3sta. Ja kovassa toistensa ylipuhumisen aikana sanoi, että meilläkin pitäisi koulutuksesta ja vanhustenhoidosta leikata kunnon kovaan oikeistolaiseen tyyliin.
Anonyymi: Mitäs siihen sanotte 9.5.2012 8:28

Anonyymi
Euro on pyha- kaikki muu saa mennä.
Anonyymi: Kissanviikset 9.5.2012 8:28

Anonyymi
Miten toi nyt liittyy tähän?
Anonyymi: Kusessa ovat zorbaks 9.5.2012 8:28

Anonyymi
Mitäpä rahalla, kun ruokaa ja vettä ei ole.
Anonyymi: aina nälkä 9.5.2012 8:28

Anonyymi
Jykä ja Jutta, nyt lisää vastuullisuutta ja pätäkkää Kreikkaan, muutoin saattaa tienaaminen tyssätä...
Anonyymi: iiro64 9.5.2012 8:29

Anonyymi
Kreikan valtion konkurssi ei Vartiaisen mukaan tarkoita kuitenkaan sitä, että Kreikka eroaisi eurosta.


Paljonkos me sitten tienataan tällä?
Anonyymi: hallitsematon maahan 9.5.2012 8:31

Anonyymi
"Auer"?
Onko hän syyllinen tähänkin.

Armoton on jo vapautetun taakka.
Anonyymi: Siperia, Polsoi, Tai 9.5.2012 8:32

Anonyymi
Taitaa olla oikeassa. Vai?? Siis konkkako??

Eilen ylen Ykkösaamussa Sasi oli jo myöntämässä Reikalla tukipaketti nro 3sta. Ja kovassa toistensa ylipuhumisen aikana sanoi, että meilläkin pitäisi koulutuksesta ja vanhustenhoidosta leikata kunnon kovaan oikeistolaiseen tyyliin.


Sasi on idiootti ja on aina ollut? Ei siihen oikein muuta voi sanoa.

Ikävä kyllä, tehdyn politiikan seurauksena meillä myös leikataan noista kohteista ja koulutuskin tulee muuttumaan maksulliseksi jollain aikajänteellä.
Anonyymi: Patu 9.5.2012 8:33

Anonyymi
Ei hätää.
Käteinen laulaa kohta.

Tänt, tänt, tänttäräntäntää, mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti, kunhan rakkaani seisot mun vierelläin.
Näiltä poluilta löytyy se viimeinen rasti, jos sä jaksat, olla mun omanain.
Anonyymi: Siperia, Polsoi, Tai 9.5.2012 8:33

Anonyymi
Mitäpä rahalla, kun ruokaa ja vettä ei ole.


Lämpöä piisaa, oliiveja kasvaa puissa, lampaita sikiää, meressä on kalaa ja viiniä osaa kaikki tehdä. Mihin siis tarvitaan rahaa?
Anonyymi: Nimetön 9.5.2012 8:34
Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 13
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti Yöaikaan lähetetyt kommentit päätyvät toimituksen tarkistettavaksi. Kommentit tarkistetaan ja hyväksytään seuraavan päivän aikana. Muina aikoina viestit ovat jälkimoderoinnissa.
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

27.5. Snowden on nyt seksisymboli
27.5. Turvatyynyjen takaisinveto paisuu: "pelkääjän paikallakin" vikaa
27.5. Kohta robottikin "tuntee kipua"
27.5. USA:n talous kasvoi nopeammin kuin luultiin
27.5. Miksi pankkilainaa ei saa Suomessa kännykällä?
27.5. Monsanto-pomo voisi tienata yrityskaupasta 70 miljoonaa
27.5. 38 öljytankkeria jonottaa satamassa Ranskassa – jalostajat tyytyväisinä
27.5. Microsoftista lähteville heti uusia työtarjouksia – "Useat löytävät mielenkiintoisia tehtäviä"
27.5. Terex: Zoomlion ei saanut tehtyä sitovaa ostotarjousta
27.5. Rikkain prosentti on Suomessakin luultua rikkaampi
27.5. Digitoday Microsoft estää yleisimmät salasanat – jätti porsaanreikiä
27.5. Analyytikko: Fortum maksoi korkean hinnan Ekokemistä – "Aika paljon preemiota"
27.5. Konecranes kohoaa kauppojen varmistuttua
27.5. Tunnettu lamppumerkki kiinnostaa pörssissä – kurssi roimassa nousussa
27.5. Valtio kahmaisee lähes 200 miljoonan euron potin Ekokemin myynnistä
27.5. Digitoday Jättitutkimuksessa löytyi yhteys kännyköiden ja syövän väliltä
27.5. Kaupalle vahvistus – Fortum ostaa Ekokemin
27.5. R-kioskien omistaja perustaa yhtiön, jonka tavoitteena on turvata työpaikkoja