Kirjaudu ▼
 

Asiantuntija MTV3:lle: Kreikka menee konkurssiin

Lehtikuva
Asiantuntija MTV3:lle: Kreikka menee konkurssiin
Kreikka on menossa kohti konkurssia, arvioi MTV3:n haastattelussa Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen ylijohtaja Juhana Vartiainen.
9.5.2012 08:17
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kreikan sunnuntaisissa parlamenttivaaleissa vanhat pääpuolueet kokivat raskaan tappion ja vanhaa säästölinjaa tukevan hallituksen syntyminen näyttää epävarmalta, mikä on horjuttanut markkinoita.

– Vaalitulos viittaa siihen, että Kreikka olisi menossa kohti valtiontaloudellista konkurssia, Vartiainen sanoi MTV3:n Huomenta Suomessa.

– Se tarkoittaa sitten sitä, että monet normaalit asiat loppuvat ja pankitkin menevät konkurssiin. Haluaisitteko te elää maassa, missä poliisit ja opettajat eivät saa palkkaa. Tai eläkettä ei olekaan ja vaikka olisi, niin pankkiautomaatista ei saa rahaa koska pankkia ei ole. Ja vaikka pankki olisi, niin tiliä ei ole olemassa.

Kreikan valtion konkurssi ei Vartiaisen mukaan tarkoita kuitenkaan sitä, että Kreikka eroaisi eurosta.

∇ Mainos ∇
9.5.2012 08:17
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Tagit euronkriisi

Kommentit (121)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 13
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Taitaa olla oikeassa. Vai?? Siis konkkako??

Eilen ylen Ykkösaamussa Sasi oli jo myöntämässä Reikalla tukipaketti nro 3sta. Ja kovassa toistensa ylipuhumisen aikana sanoi, että meilläkin pitäisi koulutuksesta ja vanhustenhoidosta leikata kunnon kovaan oikeistolaiseen tyyliin.
Anonyymi: Mitäs siihen sanotte 9.5.2012 8:28

Anonyymi
Euro on pyha- kaikki muu saa mennä.
Anonyymi: Kissanviikset 9.5.2012 8:28

Anonyymi
Miten toi nyt liittyy tähän?
Anonyymi: Kusessa ovat zorbaks 9.5.2012 8:28

Anonyymi
Mitäpä rahalla, kun ruokaa ja vettä ei ole.
Anonyymi: aina nälkä 9.5.2012 8:28

Anonyymi
Jykä ja Jutta, nyt lisää vastuullisuutta ja pätäkkää Kreikkaan, muutoin saattaa tienaaminen tyssätä...
Anonyymi: iiro64 9.5.2012 8:29

Anonyymi
Kreikan valtion konkurssi ei Vartiaisen mukaan tarkoita kuitenkaan sitä, että Kreikka eroaisi eurosta.


Paljonkos me sitten tienataan tällä?
Anonyymi: hallitsematon maahan 9.5.2012 8:31

Anonyymi
"Auer"?
Onko hän syyllinen tähänkin.

Armoton on jo vapautetun taakka.
Anonyymi: Siperia, Polsoi, Tai 9.5.2012 8:32

Anonyymi
Taitaa olla oikeassa. Vai?? Siis konkkako??

Eilen ylen Ykkösaamussa Sasi oli jo myöntämässä Reikalla tukipaketti nro 3sta. Ja kovassa toistensa ylipuhumisen aikana sanoi, että meilläkin pitäisi koulutuksesta ja vanhustenhoidosta leikata kunnon kovaan oikeistolaiseen tyyliin.


Sasi on idiootti ja on aina ollut? Ei siihen oikein muuta voi sanoa.

Ikävä kyllä, tehdyn politiikan seurauksena meillä myös leikataan noista kohteista ja koulutuskin tulee muuttumaan maksulliseksi jollain aikajänteellä.
Anonyymi: Patu 9.5.2012 8:33

Anonyymi
Ei hätää.
Käteinen laulaa kohta.

Tänt, tänt, tänttäräntäntää, mä näitä polkuja tallaan kai viimeiseen asti, kunhan rakkaani seisot mun vierelläin.
Näiltä poluilta löytyy se viimeinen rasti, jos sä jaksat, olla mun omanain.
Anonyymi: Siperia, Polsoi, Tai 9.5.2012 8:33

Anonyymi
Mitäpä rahalla, kun ruokaa ja vettä ei ole.


Lämpöä piisaa, oliiveja kasvaa puissa, lampaita sikiää, meressä on kalaa ja viiniä osaa kaikki tehdä. Mihin siis tarvitaan rahaa?
Anonyymi: Nimetön 9.5.2012 8:34
Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 13
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

16:03 Kilpailu vapautuu: Finrail irti VR:stä
15:59 Ex-ministeri: Venäjä tippuu roskalainaluokkaan
15:50 Rikkaat venäläiset etsivät turvapaikkaa: viisumit +69 %
15:17 Öljyn hinta vauhdittaa energiaosakkeita pörsseissä
14:48 Öljy nousee toista päivää putkeen
14:24 Ruplakriisi kaatoi ensimmäisen venäläispankin
14:10 Rupla vahvistunut selvästi – yritykset valmistautuvat veropäivään
13:53 Kuinka suuri on Suomen julkinen sektori?
13:48 Putinin huolet helpottavat – Rosneft sai maksettua velan
12:32 Hopeavuoren kullasta lupaavia tuloksia
12:13 Wärtsilä toimittaa 11 voimalaa venäläistehtaille
11:18 Kreikan pääministeri lupaa oppositiolle vaaleja
11:06 PAM: Viidennes vähentää ravintolakuluja jouluna
10:18 Digitoday Snapchat teki häijyn tempun Lumia-käyttäjille
09:57 Tämän verran asunnonostajan kannattaa nyt tinkiä pyyntihinnasta
09:40 Efore nimitti uuden toimitusjohtajan
08:44 Venäjän epävarmuus heijastui Saga Fursin huutokauppaan
08:05 Kiinan ulkoministeri lupaa apua Venäjälle
07:48 Yle: Työttömyys kiusaa? – Näissä maissa töitä löytyisi
06:01 Vertailu kertoo: Marginaalien nousu säästi opiskelijat
21.12. Sony harkitsee Pohjois-Korean suututtaneen elokuvan julkaisemista verkossa
21.12. Venäjän suurin pankki: Pankkikriisi uhkaa
21.12. Yle: Lentäjien laserhäirintä yleistä
21.12. Saudi-Arabia ja Arabiemiraatit uskovat öljyn hinnan nousuun