Kirjaudu ▼
 

Kunnille lisärahaa pakolaisten vastaanottamiseen

Kunnille on tulossa ensi vuonna lisää rahaa pakolaisten vastaanottamiseen.
27.8.2009 20:03
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

YLE Uutisten mukaan kuntakorvaukset nousevat 10 prosenttia. Korotus merkitsee budjetissa noin 2,5 miljoonan euron menoerää.

Maahanmuutto- ja eurooppaministeri Astrid Thors (r.) pitää päätöstä hyvänä. Hän uskoo, että kuntakorvausten nosto auttaa saamaan lisää kuntapaikkoja pakolaisille.

Lisäksi Maahanmuuttovirasto on saamassa 2 miljoonaa euroa lisää 40 uuden työntekijän palkkaamiseen. Lisää rahaa varataan myös pakolaisten koulutukseen.

Hallitus on tänään kaksipäiväisen budjettiriihen toisena päivänä neuvotellut valtion ensi vuoden budjetin menopuolesta. Neuvotteluista tihkuneiden tietojen mukaan budjetin sisällöstä päästiin sopuun jo aamupäivällä, mutta neuvottelut venyivät iltaan asti, kun yksityiskohtia eri ministeriöiden osalta hiottiin.

∇ Mainos ∇
27.8.2009 20:03
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Ihmiset Astrid Thors

Kommentit (49)

Sivut: 1 2 3 4 5
EdellinenSeuraava

Anonyymi
????????????????????????????????????
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:10

Anonyymi
Johan oli mukava uutinen.
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:12

Anonyymi
Ovatko he jossain keskitysleirillä Suomalaiseen tapaan, koska ulkomaalaisia ei näkynyt katukuvissa.
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:14

Anonyymi
Loistava tilaisuus rutiköyhille Pohjois-Suomen kunnille paikata talouttaan.
Anonyymi: Uutta verta ukkoutuv 27.8.2009 20:15

Anonyymi
Loistava tilaisuus rutiköyhille Pohjois-Suomen kunnille paikata talouttaan.


Tavallaan olet oikeassa, yksi pakolainen on kaksi työpaikkaa.
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:22

Anonyymi
Kiitos Halitus kaikkien Suomalaisten puolesta.Erityisesti työttömien,lomautettavien,vanhusten,mielenterveyspotilaiden,vammaisten,kansaneläkeläisten,työkyvyttömyseläkettä odottavien,lapsilisien,invalidioikeuksien puolesta taistelevien,monivammaisten,osa aika työssä olevien,cp vammaisten puolesta,sekä vuodeosatoilla olevien ,ja kaikkia näitä ryhmiä auttavia ihmisiä,hoitajia jne.Lista on loputon.kiitos hallitus ,kun ajattelet Suomen tulevaisuutta.
Anonyymi: Suomi ei ajattele om 27.8.2009 20:24

Anonyymi
Suomalaista lyödään kuin vierasta sikaa. Tämä tietää jatkossa palkkojen ale:a. Näin toimii suomalainen älymystö.
Anonyymi: Valehtelioiden klubi 27.8.2009 20:24

Anonyymi
"YLE Uutisten mukaan kuntakorvaukset nousevat 10 prosenttia. Korotus merkitsee budjetissa noin 2,5 miljoonan euron menoerää."

Suomeksi: Tämä 10 % nousu rahoitetaan ottamalla velkaa ulkomailta. Jep jep...
Anonyymi: KOP KOP ja korttilat 27.8.2009 20:28

Anonyymi
Aseisiin ja tähän riittää loputtomasti rahaa! Oon ollut puoli vuotta lomautettuna ja koko ajan hakenut kurssille, mutta eh-hei puhettakaan pääsystä. Rahat menee näemmä "tärkeämpiin hankkeisiin"!

Voi miksi synnyin juuri tähän maahan!
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:40

Anonyymi
Loistava tilaisuus rutiköyhille Pohjois-Suomen kunnille paikata talouttaan.


Jeps.
Kunnat käyttäköön nekin rahat aivan toisaalle, kuten tekivät niille rahoille, jotka piti mennä kouluille.
Meidän kunnassa kunta sai kouluille yli satatonnia rahaa. Koulutoimi eikä koulut saaneet tästä summasta senttiäkään.
Anonyymi: hp 27.8.2009 20:43
Sivut: 1 2 3 4 5
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

11:04 Lehti: Japani valmis kiristämään pakotteitaan Pohjois-Koreaa vastaan
10:14 Spotify pohtii podcastien lisäämistä palveluunsa
07:03 Kravattipakot poistuvat myös vanhoillisista työpaikoista
05:09 Digitoday Testissä vesinokkaeläin – vai kekseliäs tablettiläppäri?
05:08 Kesärenkaat netistä – huomasitko lisäkulut?
05:03 Täältä saa halvimmat kesärenkaat
27.3. "Ole valmis yllätyksiin" – Germanwings poisti mainokset vauhdilla
27.3. Lufthansa maksaa 50 000 euroa turmauhrien sukulaisille
27.3. Lufthansan johdon taidot koetuksella: turma keskellä säästöjä
27.3. Jäänmurtajalakkoon ei löytynyt sovintoa
27.3. S&P piti Suomen luottoluokituksen ennallaan
27.3. Mercedes-Benz aikoo tuoda myyntiin lava-auton – "täysiverinen Mersu"
27.3. Puola vaatii kahta venäläistä tilille presidenttinsä kuolemasta
27.3. Kysely: EKP:n työntekijöillä itsemurha-ajatuksia
27.3. Kolme kinkkistä kysymystä autopiloteista
27.3. Näin autopilotti tulee autoosi
27.3. It-viikko Tässä ensimmäiset 24 Apple Watch -sovellusta
27.3. Suomalaisilta peritään jopa 130 euroa, jotta voi ajaa 200 km/h
27.3. Elite tahtoo pörssiin – päälista mainittu
27.3. Tuhansien valinta: S- tai K-bonus kelpaa, mutta kaikkea en paljasta
27.3. Helsingin pörssi jatkaa lievässä laskussa
27.3. It-viikko WhatsAppin puhelut iOS:lle: Menee vielä "useita viikkoja"
27.3. "Raivohulluksi" ajava lämpöpumppu onkin "hiljaisempi kuin jääkaappi"