Kirjaudu ▼
 

Kunnille lisärahaa pakolaisten vastaanottamiseen

Kunnille on tulossa ensi vuonna lisää rahaa pakolaisten vastaanottamiseen.
27.8.2009 20:03
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

YLE Uutisten mukaan kuntakorvaukset nousevat 10 prosenttia. Korotus merkitsee budjetissa noin 2,5 miljoonan euron menoerää.

Maahanmuutto- ja eurooppaministeri Astrid Thors (r.) pitää päätöstä hyvänä. Hän uskoo, että kuntakorvausten nosto auttaa saamaan lisää kuntapaikkoja pakolaisille.

Lisäksi Maahanmuuttovirasto on saamassa 2 miljoonaa euroa lisää 40 uuden työntekijän palkkaamiseen. Lisää rahaa varataan myös pakolaisten koulutukseen.

Hallitus on tänään kaksipäiväisen budjettiriihen toisena päivänä neuvotellut valtion ensi vuoden budjetin menopuolesta. Neuvotteluista tihkuneiden tietojen mukaan budjetin sisällöstä päästiin sopuun jo aamupäivällä, mutta neuvottelut venyivät iltaan asti, kun yksityiskohtia eri ministeriöiden osalta hiottiin.

∇ Mainos ∇
27.8.2009 20:03
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Ihmiset Astrid Thors

Kommentit (49)

Sivut: 1 2 3 4 5
EdellinenSeuraava

Anonyymi
????????????????????????????????????
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:10

Anonyymi
Johan oli mukava uutinen.
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:12

Anonyymi
Ovatko he jossain keskitysleirillä Suomalaiseen tapaan, koska ulkomaalaisia ei näkynyt katukuvissa.
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:14

Anonyymi
Loistava tilaisuus rutiköyhille Pohjois-Suomen kunnille paikata talouttaan.
Anonyymi: Uutta verta ukkoutuv 27.8.2009 20:15

Anonyymi
Loistava tilaisuus rutiköyhille Pohjois-Suomen kunnille paikata talouttaan.


Tavallaan olet oikeassa, yksi pakolainen on kaksi työpaikkaa.
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:22

Anonyymi
Kiitos Halitus kaikkien Suomalaisten puolesta.Erityisesti työttömien,lomautettavien,vanhusten,mielenterveyspotilaiden,vammaisten,kansaneläkeläisten,työkyvyttömyseläkettä odottavien,lapsilisien,invalidioikeuksien puolesta taistelevien,monivammaisten,osa aika työssä olevien,cp vammaisten puolesta,sekä vuodeosatoilla olevien ,ja kaikkia näitä ryhmiä auttavia ihmisiä,hoitajia jne.Lista on loputon.kiitos hallitus ,kun ajattelet Suomen tulevaisuutta.
Anonyymi: Suomi ei ajattele om 27.8.2009 20:24

Anonyymi
Suomalaista lyödään kuin vierasta sikaa. Tämä tietää jatkossa palkkojen ale:a. Näin toimii suomalainen älymystö.
Anonyymi: Valehtelioiden klubi 27.8.2009 20:24

Anonyymi
"YLE Uutisten mukaan kuntakorvaukset nousevat 10 prosenttia. Korotus merkitsee budjetissa noin 2,5 miljoonan euron menoerää."

Suomeksi: Tämä 10 % nousu rahoitetaan ottamalla velkaa ulkomailta. Jep jep...
Anonyymi: KOP KOP ja korttilat 27.8.2009 20:28

Anonyymi
Aseisiin ja tähän riittää loputtomasti rahaa! Oon ollut puoli vuotta lomautettuna ja koko ajan hakenut kurssille, mutta eh-hei puhettakaan pääsystä. Rahat menee näemmä "tärkeämpiin hankkeisiin"!

Voi miksi synnyin juuri tähän maahan!
Anonyymi: Nimetön 27.8.2009 20:40

Anonyymi
Loistava tilaisuus rutiköyhille Pohjois-Suomen kunnille paikata talouttaan.


Jeps.
Kunnat käyttäköön nekin rahat aivan toisaalle, kuten tekivät niille rahoille, jotka piti mennä kouluille.
Meidän kunnassa kunta sai kouluille yli satatonnia rahaa. Koulutoimi eikä koulut saaneet tästä summasta senttiäkään.
Anonyymi: hp 27.8.2009 20:43
Sivut: 1 2 3 4 5
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

11:07 KSML: Kiuasvalmistaja Harvia investoi Venäjälle
10:41 EKP varautuu rytinään maanantaina
09:56 Varoufakis: Talletusvero "pahantahtoinen huhu"
07:12 Näkökulma Uskonpuhdistus, yrittäjyys, teknologia ja taide
05:03 "Kukapa ei haluaisi lapselleen parasta"
05:02 Kun vauva vie maalaisjärjen
05:01 Kreikka ei selviä veloistaan – "sonta iski tuulettimeen"
3.7. Viesti Venäjältä: Puukauppaa voitaisiin rajoittaa
3.7. Islanti salli jumalanpilkan
3.7. It-viikko Microsoft: Windows 10:tä voi joutua odottamaan
3.7. Uusi drakma uppoaisi kuin kivi
3.7. Kohta voit maksaa selfiellä – etkä menetä kasvojasi
3.7. Kreikkalaispankkiiri varoitti automaattien tyhjentymisestä
3.7. Ilta-Sanomat Näin duumassa keskusteltiin Suomesta
3.7. Digitoday Britannian pääministeri: Kaikkea verkkoviestintää pitää voida seurata
3.7. Kreikka sai IMF:n raportista oivan keppihevosen
3.7. Voi ei: kuplamuovi menettää ikonisen ominaisuutensa
3.7. Uber antoi periksi Ranskassa
3.7. Venäjä harkitsee talouspakotteita Suomelle
3.7. Kreikan suurin velkoja: Voimme periä lainoja takaisin etuajassa
3.7. Kreikka ja velkojat jälleen sanasodassa: "Emme keskustele"
3.7. Joko meni Fennovoiman maine? "Ei peruuttamatonta vahinkoa"
3.7. Migrit Solarna Energijan toimitusjohtaja Suomessa – tältä hän näyttää
3.7. Nyt tarkkana ratissa: Sakko voi rapsahtaa pian näin helposti
3.7. Kotipizza tasoittaa pörssitaipaleensa alkua markkinatakauksella