Kirjaudu ▼
 

Finnair: Tuo matkatavarasi jo päivää ennen lentoa

Lehtikuva
Finnair: Tuo matkatavarasi jo päivää ennen lentoa
Finnair suosittelee tuomaan matkatavarat kentälle jo lentoa edeltävänä iltana viiden ja puoli kymmenen välillä.
Finnair yllätti joukon viikonvaihteessa lentäviä asiakkaitaan tekstiviestillä, jossa yhtiö suositteli tuomaan matkatavarat Helsinki-Vantaalle jo edellisenä iltana.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Viestissä muistutetaan mahdollisuudesta tehdä lähtöselvitys etukäteen netissä tai kännykällä. Lisäksi Finnair suosittelee tuomaan matkatavarat kentälle jo lentoa edeltävänä iltana viiden ja puoli kymmenen välillä.

Suositusta perustellaan lomakauden aiheuttamilla ruuhkilla.

– Liikkeellä on viikonloppuna paljon lomalaisia, Finnairilta sanotaan.

01:08Osake
-1.94 %
2.53
-0.05

Hiihtokohteet vetävät väkeä edelleen, ja toisaalta pääsiäislomat ovat alkamassa.

Taloustiedot

Mahdollisuus tuoda matkatavarat kentälle etukäteen on tarjolla kaikille Finnairin matkustajille jatkuvasti. Erillinen kehotus lähetettiin tämän viikon perjantaina ja lauantaina lentäville, koska päiville odotetaan tavallista enemmän matkustajia.

∇ Mainos, artikkeli jatkuu alempana ∇ ∇ Artikkeli jatkuu ∇

Ylimääräinen reissu lentokentälle ei ole pakollinen, sillä samanakin päivänä jätetyt laukut ehtivät kyllä mukaan. Niiden kanssa joutuu vain jonottamaan pidempään.

Matkustajien maanittelu kentälle etukäteen ei siis kerro Helsinki-Vantaan valmistautumisesta poikkeuksellisen pahaan lomalaissumaan.

– Tämä on ihan puhdasta asiakaspalvelua. Annetaan tietoa eri vaihtoehdoista, Finnairilta selitetään.

Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Yritykset Finnair

Kommentit (82)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 9
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Noloa Finnair. Todella noloa.
Anonyymi: Finnair Plus Silver 22.3.2012 13:55

Anonyymi
Pistää sitä väkee pihalle niin tämä on tulos...Entistä paskempi palvelu jo ennestään kuralle menneen "palvelun"

Jos hommia ei saada kuntoon niin ei syy ole matkalaisen eikä sen joka koittaa parhaansa tehdä vaan ongelma on siellä ylähäällä johdossa jollekka ei mikään riitä..!
Anonyymi: Myötätuntoa työnteki 22.3.2012 13:57

Anonyymi
Päivä enemmän aikaa hukata laukkunne tehokkaasti.
Anonyymi: Sinä Bangkokissa, la 22.3.2012 13:57

Anonyymi
Drive in -tyyppinen lähtöselvitys saattaisi houkutellakin väkeä etukäteen. Harva jaksaa etsiä parkkipaikkaa ja maksaa siitä.
Anonyymi: Gunnar Pimpsten 22.3.2012 13:58

Anonyymi
Laukkukulit aiheuttavat taas harmia asiakkaille.

Potkikaa pois koko henkilökunta ja hankkikaa tilalle tilapaistä vuokratyövoimaa.
Anonyymi: Nimetön 22.3.2012 14:01

Anonyymi
Seuraavaksi varmaan kehotetaan viemään perille asti etukäteen...
Anonyymi: reissaaja 22.3.2012 14:02

Anonyymi
Erinomaista asiakaspalvelua! Tekisivätpä myös muut lentoyhtiöt saman. Perheelliselle mahdollisuus tuoda tavarat edellisenä päivänä on loistava juttu.

Lopettakaa jo jatkuva naljailu finnairia kohtaan, se on erinomainen lentoyhtiö kaikesta huolimatta.
Anonyymi: Kiitos! 22.3.2012 14:02

Anonyymi
Tästäkin päästään eroon, kun valtio luopuu Finnairin omistuksesta ja työtä vieroksuva henkilökunta saadaan vaihdettua ulkopuolisiin.
Anonyymi: Nimetön 22.3.2012 14:04

Anonyymi
Hyvä, yksi ehti jo saada tästäkin negatiivisen uutisen.
Katsotaanpa, mitä muita Finnairia parjaavia kommentteja saadaan tästä aiheesta.
aihioita vapaaseen käyttöön:
ajankohtaiset teemat
- yhtiö aliresurssoi henkilöstönsä
- yhtiö pitää ihmisiä tyhminä
- yhtiö haluaa teettää laukkuhommat orjatyönä illan hämärissä vakautustyönä
- yhtiö varastaa laukuista kaiken arvokkaan johdon bonuksiin
- yhtiöllä on niin huono asiakaspalvelu, että tarvitsevat aikaa
- poliisin pitää selvittää kaikki yhtiöön liittyvät asiat, myös lähtöselvitys
- kansanedustajien pitää ehtiä kommentoida tätäkin laukkuasiaa (Arhinmäki, nyt tarkkana ettei mitään sikamaista tässä tapahdu ja laukkumiehiä taas potkita vuokratyötä tekemään)

ja sitten kaikkeen toimivat klassiset perustelut:
- yhtiöllä on niin vanha kalusto
- yhtiöllä on niin vanhat lentoemännät
- yhtiöllä on niin tyhmä johto
- yhtiön strategia on väärä
- lentohenkilöstö saa liikaa liksaa
- aasialaiset yhtiön on niin paljon parempia maailmanmatkaajien mielestä

ja sitten kruunuksi klassikko:
- kaikki ylläolevat perustelut käy mulle, koska en ole 20 vuoteen lentänyt vinnairilla, mutta muistan sen juuri noin olleen, kun DC 9 matkalla Mallorcalle vuonna 1981 olin...
Anonyymi: kenttäjokeri 22.3.2012 14:05

Anonyymi
Naurettavaa! Finnair = HUONOIN LENTOYHTIÖ MAAILMASSA
Anonyymi: Nimetön 22.3.2012 14:07
Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 9
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti Yöaikaan lähetetyt kommentit päätyvät toimituksen tarkistettavaksi. Kommentit tarkistetaan ja hyväksytään seuraavan päivän aikana. Muina aikoina viestit ovat jälkimoderoinnissa.
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä