Kirjaudu ▼
 

Ryanair suunnittelee: 50 konetta lisää Skandinavian-reiteille

EPA
Ryanair suunnittelee: 50 konetta lisää Skandinavian-reiteille
Ryanair aikoo kasvattaa matkustajamääriään nykyisestä noin 70 miljoonasta 130 miljoonaan kymmenen vuoden aikana. Merkittävimmät kasvumahdollisuudet yhtiön pääjohtaja Michael O’Leary näkee Skandinaviassa ja Itä-Euroopassa, Financial Times kertoo.
24.10.2011 15:44
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Financial Timesin haastattelussa O’Leary suunnitteli, että Skandinaviassa lentää jatkossa viisikymmentä Ryanairin konetta enemmän kuin nyt. Itä-Eurooppaan panostettaisiin sata konetta lisää.

Yhteensä yhtiö suunnittelee ostavansa tulevan kymmenen vuoden aikana 200–300 konetta. O’Leary kertoo hankintojen ajoittuvan vuosiin 2015–2021. Keskusteluja käydään yhdysvaltalaisen Boeingin, kiinalaisen Comacin ja venäläisen Irkutin kanssa.

Osa ostoista korvaisi Ryanairin nykyistä kalustoa, mutta O’Leary arvioi koneiden määrän myös kasvavan nykyisestä kolmestasadasta viiteensataan.

O’Leary lisäsi, että Ryanair voi maksaa osinkoa kahdesti ennen uutta konetilausta. Yhtiö jakoi osinkoa ensi kerran viime vuonna 500 miljoonan euron edestä.

∇ Mainos ∇
24.10.2011 15:44
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Yritykset Ryanair

Kommentit (31)

Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Öhh, totanoin, mites Ryanair laskee peak oilin vaikuttavan lentomatkustamisen hintaan ja määrään?
Anonyymi: Never heard? 24.10.2011 15:53

Anonyymi
Ryanair rules :) Olen käyttänyt ja aion jatkossakin käyttää sillä en ole valmis maksamaan "palvelusta" kiskurihintoja otetaan nyt vaikka tuo Finnair esimerkiksi joka ei ole saanut kustannussäästjä sille tasolle että vaikkutaisi juurikaan asikkaan lippujen hintoihin.
Anonyymi: Tuhansia kilometrejä 24.10.2011 16:00

Anonyymi
Ehdotuksia:
Malmi-Kittilä
Malmi-Rovaniemi
Lappeenranta-eurooppa
Lappeenranta-aasia
Anonyymi: halvoilta kentiltä p 24.10.2011 16:07

Anonyymi
Seisomapaikka, ikkunapaikka lisähinnasta ja 300 grammaa saa olla matkatavaraa mukana. Lipunhinta painoindeksin mukaan...
Anonyymi: Low Cost 24.10.2011 16:09

Anonyymi
Lainaa lainan päälle..sillä konstilla vielä mennään..ja tämä ryanair oli kotoisin sieltä Irlannin "veroparatiisista"..
Anonyymi: Pääasia, että valkoj 24.10.2011 16:16

Anonyymi
Ehdotuksia:
Malmi-Kittilä
Malmi-Rovaniemi
Lappeenranta-eurooppa
Lappeenranta-aasia


se voi olla, ettei toi 737 taivu hirveän helposti tohon malmille...vai mitä luulet?
Anonyymi: Nimetön 24.10.2011 16:17

Anonyymi
Ehdotuksia:
Malmi-Kittilä
Malmi-Rovaniemi
Lappeenranta-eurooppa
Lappeenranta-aasia


Malmin kenttä on pikaisesti otettava kaupallisen reittilentoliikenteen käyttöön. Vertaa Tukholma tai Lontoo...tietyille konetyypeille on todella hyvin tilaa näillä city-kentillä. Ja ne muutamat rutisijat jotka aikoinaan saivat puoli-ilmaiseksi talonsa kentän laidalta...muuttakaa jonnekin. Yhteinen etu jyrää parin narisijan.
Anonyymi: Janssen 24.10.2011 16:19

Anonyymi
Ehdotuksia:
Malmi-Kittilä
Malmi-Rovaniemi
Lappeenranta-eurooppa
Lappeenranta-aasia
halvoilta kentiltä pitkälle, pienillä koneilla


Eikun Räyskälä Kittilä
Räyskälä Rovaniemi
Anonyymi: Räyskälä sopivan läh 24.10.2011 16:20

Anonyymi
Siellähän sitten lennätte seisomapaikoilla henkilökunnan syleksiessä päälle ja irvaillessa.

Meillä päin lomalennotkin hoituvat finskin bisneksessä.
Anonyymi: Nimetön 24.10.2011 16:27

Anonyymi
Ehdotuksia:Malmi-KittiläMalmi-RovaniemiLappeenranta-eurooppaLappeenranta-aasiahalvoilta kentiltä pitkälle, pienillä koneillaEikun Räyskälä KittiläRäyskälä Rovaniemi
Eiku Immola Imatralta. Se kenttä ja Kuhlmeyn eskadroona pelasti Suomen 1944 ! Nyt tuho näyttää tulevan yhtä varmasti...
Anonyymi: Nimetön 24.10.2011 16:36
Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti Yöaikaan lähetetyt kommentit päätyvät toimituksen tarkistettavaksi. Kommentit tarkistetaan ja hyväksytään seuraavan päivän aikana. Muina aikoina viestit ovat jälkimoderoinnissa.
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

3.7. Viesti Venäjältä: Puukauppaa voitaisiin rajoittaa
3.7. Islanti salli jumalanpilkan
3.7. It-viikko Microsoft: Windows 10:tä voi joutua odottamaan
3.7. Uusi drakma uppoaisi kuin kivi
3.7. Kohta voit maksaa selfiellä – etkä menetä kasvojasi
3.7. Kreikkalaispankkiiri varoitti automaattien tyhjentymisestä
3.7. Ilta-Sanomat Näin duumassa keskusteltiin Suomesta
3.7. Digitoday Britannian pääministeri: Kaikkea verkkoviestintää pitää voida seurata
3.7. Kreikka sai IMF:n raportista oivan keppihevosen
3.7. Voi ei: kuplamuovi menettää ikonisen ominaisuutensa
3.7. Uber antoi periksi Ranskassa
3.7. Venäjä harkitsee talouspakotteita Suomelle
3.7. Kreikan suurin velkoja: Voimme periä lainoja takaisin etuajassa
3.7. Kreikka ja velkojat jälleen sanasodassa: "Emme keskustele"
3.7. Joko meni Fennovoiman maine? "Ei peruuttamatonta vahinkoa"
3.7. Migrit Solarna Energijan toimitusjohtaja Suomessa – tältä hän näyttää
3.7. Nyt tarkkana ratissa: Sakko voi rapsahtaa pian näin helposti
3.7. Kotipizza tasoittaa pörssitaipaleensa alkua markkinatakauksella
3.7. Digitoday Käyttämäsi verkkopalvelu myytiin: Näin käy tiedoillesi
3.7. Yle: Hikka pilasi keikan – hinnasta puolet hyvitystä
3.7. Tanska puolittaa pakolaisten etuudet
3.7. Heinäkuinen helle uuvuttaa markkinoita
3.7. Kreikan pankit eivät saa helpotusta – ainakaan vielä
3.7. "Jokainen suomalainen saisi tunnin lisää, jos sähläystä ei olisi"
3.7. Kreikan ahdinko: Setelit loppuvat, tuonti seisoo, yrityksiä kiinni?
3.7. Digitoday Luottokorttiyhtiö korvaa pin-koodin selfie-kuvalla: Mikä voisi mennä pieleen?
3.7. Ethän tehnyt tätä virhettä, kun lähdit lomalle?
3.7. Digitoday Valtava helpotus: Venäläisraketin laukaisu onnistui
3.7. Sotkamo Silver ostaa rikastamon
3.7. Kreikan kansanäänestyksestä tulee äärimmäisen tasainen
Asiakastieto

Yhteistyössä