Kirjaudu ▼
 

IS: Finnair-pomolle maksettiin 280 000 euroa yhtiöön jäämisestä

Lehtikuva
IS: Finnair-pomolle maksettiin 280 000 euroa yhtiöön jäämisestä
Ilta-Sanomat kertoo, että Finnair maksoi entiselle varatoimitusjohtajalleen Lasse Heinoselle 280 000 euroa siitä, että hän jatkaisi tehtävässään yhtiön toimitusjohtaja Jukka Hienosen eron jälkeisen siirtymäkauden ajan.
17.3.2012 09:58
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Summa vastaa Heinosen kahta vuosipalkkaa, kertoo Ilta-Sanomat.

Hänelle maksettiin myös muita bonuksia muun muassa rahtiliiketoiminnan hyvästä kehityksestä. Hän sai viime vuonna palkkioita yhteensä yli 430 000 euroa.  

Heinonen jätti Finnairin pian siirtymäkauden jälkeen ja siirtyi Tietoon.  

00:34Osake
-0.80 %
2.48
-0.02

∇ Mainos ∇
17.3.2012 09:58
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Yritykset Finnair
Ihmiset Lasse Heinonen

Kommentit (192)

Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 20
EdellinenSeuraava

Anonyymi
saisi jostain ensin töitä niin voi haaveilla miljoonapalkoista!
Anonyymi: ikuinen haaveilija 17.3.2012 10:15

Anonyymi
Takaisinperintä on ainoa oikea toimenpide näiltä narsisti harhaanjohtajilta.Näin ei valitettavasti tule käymään.
Anonyymi: Luuseripomot kiirees 17.3.2012 10:16

Anonyymi
Pohjolan Kreikassa eli SUOMESSA kaikki on nykyisin mahdollista - jopa oman asunnon myynti ylihintaan ja jäädä siihen asumaan alihintaan.
Anonyymi: Buhahhah 17.3.2012 10:17

Anonyymi
on kyllä väärin että tavallinen duunari painaa pitkät päivät että saa maksettua vuokransa ruoansa ja lasten harrastukset ...... Ja ei unohdeta kuitenkaan veroa !! joka on niin kova, toisaalta jotkut saavat kunnon palkan tekemättä mitään, ihan lahjoituksena .? ! v
Anonyymi: jonas 17.3.2012 10:17

Anonyymi
Vaadin että tuon Super-Miehen älykkyysosamäärä numero julkaistaan?

Eikö yhtään halvemmalla löydetä näitä limaniljakkeita?

Jyrki Häkämies ja Matti Vanhanen näiden juttujen takana on. Konslutti yhtiö McKinsley painostaa maksamaan tolkuttomia boonuksia.

Kaiken taustalla on Finnairin myyminen pilkkahinnalla näille samoille maanpettureille jotka tulisi ********* *********** !!! valitettavasti pakko laittaa mielikuvituksen varaan mitä sanoin, koska muuten tässä poliisivaltiossa tulee heti vankeutta herjauiksesta tai kiihoittamisesta.

Nämä ukot eivät vankeutta saa vaikka kähmivät verorahoista MILJARDEJA
Anonyymi: Nimetön 17.3.2012 10:18

Anonyymi
Ahaa onko konsulttiyhtiö McKinsley joku moderointi-sana täällä ettei mene läpi?

Nyt kun Kokoomuksen tavoite on selkeästi ollut tahallisesti tahrata Finnairin maine lopullisesti, niin kuka sieltä Kokoomuksesta pistetään myymään tämä valtionfirma?

Sasihan teki hyvää työtä A-katsastuksen kanssa. Myydäänkö samoille tyypeille tämä Finnairikin?
Anonyymi: Nimetön 17.3.2012 10:19

Anonyymi
Kuka vielä ilkeää toistaa uusliberaalia opinkappaletta, jonka mukaan raha sitouttaa johtajat? Hetihän ne luikkivat vihreältä oksalta toiselle, kun sopimuksen mukaan voivat - saadakseen uuden "sitouttavan" sopimuksen.

Älkää antako retoriikan ja näennäistaloustieteellisten oppien hämätä: kyse on puhtaasta ahneudesta ja sen pukemisesta näennäisesti yleiseksi hyväksi

Päteeköhän muuten sama muihinkin uusliberaaleihin "oppeihin"?
Anonyymi: Amazing Grace 17.3.2012 10:21

Anonyymi
Laskin että mulla menee tuon 430 000 euron tienaamiseen käteen noin 25 vuotta.
Pääsisköhän finnairille työhaastatteluun vaikka en tunnetkaan herroja henkilökohtaisesti.
Anonyymi: tasan ei käy onnenla 17.3.2012 10:23

Anonyymi
Nyt Urppis äkkiä medioihin kauhistelemaan moista touhua. Hys hys kuitenkin Neste Oilin hallintoneuvoston "kokouspalkkioista"!
Anonyymi: E koske Neste Oilia 17.3.2012 10:23

Anonyymi
Pari vaalikautta vielä ja kokoomus on muuttanut Suomen KREIKAKSI.
Anonyymi: Liputkin samanvärise 17.3.2012 10:23
Sivut: 1 2 3 4 5 6 ... 20
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

24.11. DNA:n löytäjä huutokauppaa Nobel-mitalinsa
24.11. Coca-Cola tuo myyntiin luksusmaidon – kaksinkertainen hinta
24.11. Europarlamentti äänestää pian Googlen pilkkomisesta
24.11. Venäjä keskeytti hiilitoimitukset Ukrainaan
24.11. Digitoday Suomi kyberharjoitteli Naton kanssa – mutta ei Venäjän takia
24.11. Onko tämä läpimurto? Puhelimen akku täyteen 30 sekunnissa
24.11. Oikeus: Kuolema saattoikin olla virtalukkovian syytä
24.11. Talvivaara sai poikkeusluvan tulosjulkistukseensa
24.11. Poliisi epäilee: kultaväki pyöritti pyramidihuijausta Suomessa
24.11. Ilta-Sanomat New York Times: USA:n puolustusministeri Hagel eroaa
24.11. Putin myönsi kunniamerkin EK:n Kokkilalle
24.11. Opec voi sopia leikkauksista myös hiljaisuudessa
24.11. Digitoday Käyttöehdot olivat liikaa – Netflix oikeuteen
24.11. Pörssiosakkeet laajasti nousussa Helsingissä
24.11. Digitoday Rumat luvut julki: Näin pahasti huippu-Galaxy sukelsi
24.11. Maailmanpankki: USA:n ja Kiinan ympäristösopimus ei riitä
24.11. Digitoday No nyt on ennuste: Applelta halpapuhelin, Windows yrityspuhelimien kakkoseksi...
24.11. Pelko Britanniassa: Kolmekymppinen liian vanha ottamaan asuntolainaa
24.11. Digitoday Käytätkö salasanoihin hallintaohjelmaa? Sinua vastaan tehtiin uusi haittaohjelma
24.11. Venäjä löi pakotteille hintalapun
24.11. Näin helsinkiläistä kupataan putkiremontilla: hintaan +40 %