Kirjaudu ▼
 

Suomen lainakorko painui ennätysalhaiseksi

Lehtikuva
Suomen lainakorko painui ennätysalhaiseksi
Suomen 10-vuotisen valtionlainan korko kävi tänään ensimmäistä kertaa alle kahden prosentin.
2.5.2012 17:58
Taloussanomat-Bloomberg
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Suomen kymmenvuotisen valtionlainan korko on käynyt jälkimarkkinoilla ensimmäistä kertaa EU-aikana 2,0 prosentin tason alapuolella sijoittajien etsiessä turvallisiksi katsomiaan sijoituskohteita.

Uutistoimisto Bloombergin tilasto ulottuu vuoteen 1996. Alimmillaan kymmenvuotisen lainan markkinakorko on käynyt 1,998 prosentissa.

Suomi liittyi Euroopan unioniin vuonna 1995.

∇ Mainos ∇
2.5.2012 17:58
Taloussanomat-Bloomberg
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (28)

Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Nyt kannattaa ottaa velkaa ja kunnolla. Elvyttäen talous rakettimaiseen nousuun.
Anonyymi: Jorma Isonen 2.5.2012 18:05

Anonyymi
Suomen lainakorko painui ennätysalhaiseksi

Tämä on ihan hyvä uutinen, mutta vielä parempi päivän uutinen on, että Guggenheim-hanke kaatui.
Nyt Kokoomuksen pössyttelijä Pajusta ottaa pannuun oikein kunnolla.
Anonyymi: Hyvä 2.5.2012 18:11

Anonyymi
Hienosti menee vielä, mutta oottakaas kun vastuunkanto lankeaa maksettavaksi! Sitten on itkussa pidättelemistä!
Anonyymi: Perusjätkä 2.5.2012 18:14

Anonyymi
osakkeet hyvät.
Anonyymi: Raimo M. Sullivan 2.5.2012 18:16

Anonyymi
nyt vauhdilla maksamaan vanhoja kalliita (korkean koron)velkoja pois ja ottamaan uutta halpaa lainaa tilalle!!
Anonyymi: tämä kannattaa hyödy 2.5.2012 18:19

Anonyymi
Nyt loppui köyhyys Suomesta. Mitkä tienestit siintävätkään Espanjassa ja Italiassa.

Voisin jo luvata jokaiselle (aidolle) suomalaiselle talon tontteineen ja vielä uuden maasturin talliin. Vain taivas on rajana 8000 miljardin velkamarkkinoilla.
Anonyymi: Talonmies 2.5.2012 18:21

Anonyymi
nyt vauhdilla maksamaan vanhoja kalliita (korkean koron)velkoja pois ja ottamaan uutta halpaa lainaa tilalle!!


Viesti oli siis tarkoitettu valtionvarainministeriölle!!
Anonyymi: Nimetön 2.5.2012 18:22

Anonyymi
Rakennan holdisalkkua.
Anonyymi: Ekspertti 2.5.2012 18:22

Anonyymi
nyt vauhdilla maksamaan vanhoja kalliita (korkean koron)velkoja pois ja ottamaan uutta halpaa lainaa tilalle!!

Viesti oli siis tarkoitettu valtionvarainministeriölle!!


Tämä on ikävä uutinen perussuomalaisille ja heidän TS:n äänitorvelle J. Hurrille
Anonyymi: terveisiä 2.5.2012 18:24

Anonyymi
mitäs tähän nyt keksii J. Hurri?

Onko tämäkin huono asia?
Anonyymi: ikävä uutinen vai ol 2.5.2012 18:26
Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

20:34 Kreikka haluaa jatkaa vanhan esityksen pohjalta
19:46 Euroryhmän kokouksen tulokset laihoja – pörssit laskivat
19:17 Fiva alkaa kerätä tietoa rahoitusalan miljoonakerhosta
19:03 Jollan Saarnio: Ei ole ihan reilua, että meitä verrataan Nokiaan
18:57 HS: Venäläinen yritysjohtaja esiintyi Migritin sijoittajana
18:51 Ennätyslukemista tultiin alas – maksuhäiriöisiä yhä enemmän kuin viime vuonna
18:31 Kuinka kauan kreikkalaiset kestävät? "Kun kaupasta loppuu tavara..."
18:19 Raportti: Ilmastonmuutoksen torjuminen kasvattaa taloutta
17:55 Digitoday Windows 10 – joka ei koskaan valmistu – valmistuu "tällä viikolla"
16:49 Kreikka tuli kokoukseen tyhjin käsin
16:39 Kotipizzan myynti kasvoi reippaasti
16:28 Lehti pani peliyhtiöt järjestykseen – listalla kaksi suomalaista
16:08 Professori kummeksuu Migrit-salaamista – TEM selvittää toivetta
15:52 Digitoday Nordean tunnuksia urkittiin taas: Odotatko puhelinsoittoa huijarilta?
15:15 Kreikka ja Kiina painavat osakkeita – Kone kärsii
15:11 Näin suomalainen haluaa rikastua – 0,000000065 prosentin todennäköisyys onnistua
15:07 Sipilä: Jatko riippuu siitä, mitä Kreikka illalla ehdottaa
14:31 Gazprom: Kreikka maksoi ajallaan
14:00 Digitoday Jollan puhelimet uuteen yhtiöön – toimitusjohtaja vaihtuu
13:55 Lehti: Tällainen on Kreikan ehdotus
13:08 Taksipomo Uberista: "En haluaisi sanoa sitä sanaa ääneen"