Kirjaudu ▼
 

Suomen lainakorko painui ennätysalhaiseksi

Lehtikuva
Suomen lainakorko painui ennätysalhaiseksi
Suomen 10-vuotisen valtionlainan korko kävi tänään ensimmäistä kertaa alle kahden prosentin.
2.5.2012 17:58
Taloussanomat-Bloomberg
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Suomen kymmenvuotisen valtionlainan korko on käynyt jälkimarkkinoilla ensimmäistä kertaa EU-aikana 2,0 prosentin tason alapuolella sijoittajien etsiessä turvallisiksi katsomiaan sijoituskohteita.

Uutistoimisto Bloombergin tilasto ulottuu vuoteen 1996. Alimmillaan kymmenvuotisen lainan markkinakorko on käynyt 1,998 prosentissa.

Suomi liittyi Euroopan unioniin vuonna 1995.

∇ Mainos ∇
2.5.2012 17:58
Taloussanomat-Bloomberg
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (28)

Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Nyt kannattaa ottaa velkaa ja kunnolla. Elvyttäen talous rakettimaiseen nousuun.
Anonyymi: Jorma Isonen 2.5.2012 18:05

Anonyymi
Suomen lainakorko painui ennätysalhaiseksi

Tämä on ihan hyvä uutinen, mutta vielä parempi päivän uutinen on, että Guggenheim-hanke kaatui.
Nyt Kokoomuksen pössyttelijä Pajusta ottaa pannuun oikein kunnolla.
Anonyymi: Hyvä 2.5.2012 18:11

Anonyymi
Hienosti menee vielä, mutta oottakaas kun vastuunkanto lankeaa maksettavaksi! Sitten on itkussa pidättelemistä!
Anonyymi: Perusjätkä 2.5.2012 18:14

Anonyymi
osakkeet hyvät.
Anonyymi: Raimo M. Sullivan 2.5.2012 18:16

Anonyymi
nyt vauhdilla maksamaan vanhoja kalliita (korkean koron)velkoja pois ja ottamaan uutta halpaa lainaa tilalle!!
Anonyymi: tämä kannattaa hyödy 2.5.2012 18:19

Anonyymi
Nyt loppui köyhyys Suomesta. Mitkä tienestit siintävätkään Espanjassa ja Italiassa.

Voisin jo luvata jokaiselle (aidolle) suomalaiselle talon tontteineen ja vielä uuden maasturin talliin. Vain taivas on rajana 8000 miljardin velkamarkkinoilla.
Anonyymi: Talonmies 2.5.2012 18:21

Anonyymi
nyt vauhdilla maksamaan vanhoja kalliita (korkean koron)velkoja pois ja ottamaan uutta halpaa lainaa tilalle!!


Viesti oli siis tarkoitettu valtionvarainministeriölle!!
Anonyymi: Nimetön 2.5.2012 18:22

Anonyymi
Rakennan holdisalkkua.
Anonyymi: Ekspertti 2.5.2012 18:22

Anonyymi
nyt vauhdilla maksamaan vanhoja kalliita (korkean koron)velkoja pois ja ottamaan uutta halpaa lainaa tilalle!!

Viesti oli siis tarkoitettu valtionvarainministeriölle!!


Tämä on ikävä uutinen perussuomalaisille ja heidän TS:n äänitorvelle J. Hurrille
Anonyymi: terveisiä 2.5.2012 18:24

Anonyymi
mitäs tähän nyt keksii J. Hurri?

Onko tämäkin huono asia?
Anonyymi: ikävä uutinen vai ol 2.5.2012 18:26
Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

15:13 Komissio: Kreikka voi saada kolmannen paketin ennen 20.8.
15:12 Fennovoimaan sijoittaneet kipuavat Helsingin pörssissä
15:01 Rosatomissa iloitaan: "Erittäin hyvä tunnelma"
14:35 Keittiömainos tapetilla – esineellistääkö tämä miestä?
14:09 Finnairkaan ei enää huoli metsästysmuistoja
14:01 Uutiskommentti Kuinka kotimainen hanke Fennovoima lopulta on?
13:53 Harman Kardon: Vain yhden automerkin autoja voi hakkeroida
13:51 Näinkö se alkaa? Lidl-juttujen taso laski
13:51 Digitoday F-Securen salasurffain upotettiin energiajuomapeliin
13:13 It-viikko Mac-virus voi levitä ilman nettiyhteyttä
12:37 Ilta-Sanomat IS: Näin tulli vastaa autoverokritiikkiin
12:18 SRV: Aloite Fennovoima-hankkeeseen tuli meiltä
12:03 Rehn: Valtio ei painostanut Fortumia
11:47 Muistatteko vielä, miten Fortum kainosteli Fennovoimaa?
11:35 Analyytikko tylyttää: "Kaikin puolin linjaton päätös Fortumilta"
11:26 EK: Suomalaisyrityksillä vaisut suhdanneodotukset
10:49 Rehn: Migrit ei tulekaan mukaan Fennovoimaan
10:37 Fortum lähtee Fennovoimaan – venäläisvoimaloista ei vielä ratkaisua
10:35 SRV osallistuu Fennovoimaan, Outokumpu kasvattaa siivuaan
10:32 Suora lähetys: Rehnin tiedotustilaisuus Fennovoimasta klo 10
10:25 SRV:n osake ampaisi nousuun: +5,8 %
10:19 Nesteen tulosta painoi Porvoon suurseisokki
10:16 Sipilä KSML:lle: Fennovoima-hanke toteutuu
09:34 Digitoday Tulostinvalmistaja teki sen, mitä on toivottu vuosikausia