Kirjaudu ▼
 

Vain yksi Euroopan maa ei luota Nokiaan

Heikki Saukkomaa/Lehtikuva
Vain yksi Euroopan maa ei luota Nokiaan
Eteläkorealainen Samsung nappasi Nokian kärkisijan yhdessä Euroopan maassa.
Taloussanomat
22.2.2012 10:03
27

Matkapuhelimia valmistava Nokia on yhä kaikkein luotetuin kännykkämerkki Euroopan markkinoilla.

Aikakauslehti Valittujen Palojen teettämässä tutkimuksessa Nokia nappasi ykköspaikan kaikissa Euroopan maissa Ranskaa lukuun ottamatta. Ranskassa ykkössijaa piti hallussaan eteläkorealainen Samsung.

09:56Osake
+1.14 %
5.315
+0.06

Kyselyn mukaan eurooppalaisten kuluttajien luottamus Nokian puhelimiin on kuitenkin laskussa. Esimerkiksi Suomessa 82 prosenttia vastaajista piti Nokiaa luotettavimpana merkkinä. Vuosi sitten vastaava lukema oli 88 prosenttia. 

15 Euroopan massa tehtyyn kyselyyn vastasi 27 468 kuluttajaa. Suomessa vastaajia oli 1 998. Kyselyn toteutti tutkimusyhtiö Wyman Dillon. Valittujen Palojen mukaan kyselyn virhemarginaali on 2,1 prosenttiyksikköä.

Taloustiedot

∇ Mainos ∇
Yritykset Samsung Nokia
Copyright Creative Commons Teksti on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen -lisenssillä.
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy

Kommentit (27)

Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava

Anonyymi
En minäkään luota Peugeottiin tulipalopakkasilla!
moelane Terve! 22.2.2012 10:24

Anonyymi
Ei ole enää Suomessakaan
Vanhat puhelimet Nok 22.2.2012 10:25

Anonyymi
Huom! ENEMMISTÖ luottaa noksuihin. Vähemmistöjen puhelimet ovat erikseen...
lol 22.2.2012 10:29

Anonyymi
Minä en luota ranskalaisiin autoihin.
autoilija 22.2.2012 10:37

Anonyymi
Ei jeesus taas mikä otsikko! TalSa huijaa lukijoitaan jatkuvasti!
Niko 22.2.2012 10:50

Anonyymi
Valittujen Palojen teettämässä tutkimuksessa


Valittujen palojen lukijoiden keski-ikä huitelee reippaasti yli viidenkymmenen, joten en ihmettele vaikka totta tutkimus olisikin. Perus halppis nokioita perustoiminnoilla.
Valittuja Uutisia Va 22.2.2012 10:50

Anonyymi
Valittujen Palojen teettämässä tutkimuksessa

Valittujen palojen lukijoiden keski-ikä huitelee reippaasti yli viidenkymmenen, joten en ihmettele vaikka totta tutkimus olisikin. Perus halppis nokioita perustoiminnoilla.


Ai tiedät, että kysyttiin vain k.o. lehden lukijoilta.
häh 22.2.2012 10:55

Anonyymi
Jaa, onko Euroopassa nykyisin vain 15 maata? Otsikosta voisi päätellä, että on tutkittu koko Eurooppaa, eikä vain pientä osaa siitä. Totuus voi olla jopa niin, että valtaosassa maista Nokia ei ole luotetuin.

Niin olisi todella oleellista tietää mitä Makedoniassa, Momontenegrossa ja Moldovassa asiasta ajatellaan. Puhumattakaan Monacosta ja Liechtensteinista...
Berliininmunkki 22.2.2012 11:05

Anonyymi
Ai laskussa? Vasta tämä vuosi aloitettu ja kyllä se Ranskassakin Lumia on julistettu alkuun suoraan kärkeen, nyt odotellaan vaan uusia Lumioita ja sitä Symbian Belle N8:n seuraajaa sekä vielä uusia S40.

Lumia 800 aloitettiin myymään viime vuoden lopulla ja 710 myydään tänä vuonna. Kyllä tässä on jo Nokia ottamassa ison vaihteen päälle ja jyrää kaikki kilpailijat!

N8 onneksi saa Bellen lisäksi Carlan ja N8:n seuraaja saa Carlan ja sitten myöhemmin Donnan.

Ihan hyvin Nokialla on pullat uunissa!
Nokia palaa nousuun! 22.2.2012 11:06

Anonyymi
Ja kyselyyn vastasi varmaan 50 Valittujen Palojen lukijaa, joista kaikki olivat nokiakäyttäjiä ilman tietoa paremmasta?
Nimetön 22.2.2012 11:07
Sivut: 1 2 3
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä