Kirjaudu ▼
 

Berlusconi osti 30 huoneen kartanon mafiayhteyksistä tuomitulta

REUTERS/Alessandro Bianchi
Berlusconi osti 30 huoneen kartanon mafiayhteyksistä tuomitulta
Liikemies ja Forza Italia -puolueen senaattori Marcello Dell'Utri.
Italian entisen pääministerin Silvio Berlusconin asunnonetsintä on päättynyt, italialainen sanomalehti Il Giorno kertoo uutistoimisto Ansan mukaan.
22.3.2012 15:24
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Historiallinen kartano sijaitsee seurapiirien suosiman Como-järven rannalla Pohjois-Italiassa, uutistoimisto Ansa kirjoittaa. Il Giornon mukaan 30-huoneiseen rakennukseen kuuluu myös puisto, tenniskenttä ja venevaja.

Sopivaa asumusta jo vuosia etsinyt Berlusconi osti kartanon vanhalta tuttavaltaan ja puolueensa senaattorilta Marcello Dell’Utrilta. Dell’Utri toimi Berlusconin vaalikampanjan johtajana vuoden 1994 vaaleissa, jotka nostivat tämän valtaan.

Entinen omistaja muutti pois talosta tiettävästi vuosikymmen sitten. Dell’Utri tuomittiin hiljattain seitsemän vuoden vankeusrangaistukseen mafiayhteyksistä, mutta Italian korkein oikeus määräsi hänelle uuden oikeudenkäynnin.

∇ Mainos ∇
22.3.2012 15:24
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Lisää Aiheesta
Lue myös
il Giornon uutinen
Copyright Creative Commons Teksti on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Ei muutoksia-Epäkaupallinen -lisenssillä.

Kommentit (14)

Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Ostiko omilla vai eläkeyhtiön rahoilla?
Yks Lautakauppias va 22.3.2012 15:30

Anonyymi
Ja missa on taman jutun (talous)uutinen?
hohhoijaa... 22.3.2012 15:32

Anonyymi
Joko Tarja on kutsuttu kesteihin?
Playboytaitoja täyty 22.3.2012 15:32

Anonyymi
Saman Como-jarven rannalla on myos George Clooneyn kartano.
Italian style 22.3.2012 15:33

Anonyymi
Silviolla on MAKUA - haukkui tosin Suomen ruokaa ja vähän naisiakin kun palasi kotiin oltuaan Tarjan vieraana Suomessa.
Buhahhah 22.3.2012 15:42

Anonyymi
Olisiko liikaa pyydetty, että edes otsikko olisi kirjoitettu oikein?
mv 22.3.2012 15:51

Anonyymi
Miksei Soini puuttunut peliin?
Kysyjä 22.3.2012 16:06

Anonyymi
30-huoneen? Siis kolmenkymmenenhuoneen? Vai kolkythuoneen?

Noin muuten toimittaja on sopeutunut tänne Suomeen ihan kivasti.
Yhdysmerkki on yhdys 22.3.2012 16:18

Anonyymi
Vaik olis sata huonetta ei muuta sitä tosiasiaa että vanhat äijät ajaa uusilla autoilla!
Vanhat äijät uusissa 22.3.2012 16:40

Anonyymi
"Omilla vai eläkeyhtiön rahoilla?"

- onko niillä jotakin eroa?
Täytyyhän ihmisen jo 22.3.2012 17:41
Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä