Kirjaudu ▼
 

Nokia-johtaja unohti puhelimensa nimen

Katsoaksesi video sinulla pitäisi olla Flash-laajennus.

Nokian mallisarjat ovat vaikeita muistaa jopa talon omalle väelle. Nokian huippujohtaja Kai Öistämö unohti uuden E75-puhelimen nimen kesken laitteen ensiesittelyn.
16.2.2009 13:33
Petri Korhonen, Barcelona
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Yhdysvalloissa Nokiaa on moitittu siitä, että sen laitteilla ei ole persoonallisia tai ainakaan amerikkalaisille kuluttajille mieleenjääviä nimiä.

Nokian Devices-yksikön johtaja Kai Öistämö voi nyttemmin olla salaa samaa mieltä. Yhtiö julkisti maanantaina Barcelonan mobiilimessuilla uuden E75-kännykkänsä.

Lue myös nämä:

Puhelinta Nokian lehdistötilaisuuden lavalla esitellyt Öistämö kehui ensin vuolaasti tulevan mallin ominaisuuksia esimerkiksi vanhoihin kommunikaattoreihin verrattuna.

– Olihan se ensimmäisen polven kommunikaattori iso. Jopa fanit kutsuivat sitä tiiliskiveksi, Öistämö nauratti yleisöä.

Kun tuli uuden E-laitteen paljastamisen aika, ilmeisesti kommunikaattori-nostalgiaan uponneen esittelijän muisti alkoi pätkiä.

∇ Mainos, artikkeli jatkuu alempana ∇ ∇ Artikkeli jatkuu ∇

– Ja tässä se on: uusi Nokia N97... ei kun N95... ei kun uusi Nokia E75, johtaja julisti ja vaikeni sitten hetkeksi.

Hyvänä esiintyjänä tunnettu Öistämö kokosi kuitenkin nopeasti itsensä ja jatkoi E75-hehkutuksensa kommelluksitta loppuun.

16.2.2009 13:33
Petri Korhonen, Barcelona
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Ihmiset Kai Öistämö
Tagit mwc2009

Kommentit (34)

Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Hyvä Nokia! Vai mikä se oli?
Anonyymi: The Big P, ei kun S 16.2.2009 13:45

Anonyymi
Nokioissa on muistiongelma mikä vaatii ne käynnistymään uudestaan jotta tietyt toiminnot toimivat.
Anonyymi: kade 16.2.2009 13:50

Anonyymi
Taloussanomat tuntee varmaan Nokia sympatiaa tämän päivän juttujen määrästä päätellen.
Anonyymi: Nokia siellä,täällä 16.2.2009 13:51

Anonyymi
Niin ja tossa mallissa vaan 2 numeroo eikä muista!
Anonyymi: SE 16.2.2009 13:53

Anonyymi
Katsoin tuon keynoten... ja täytyy sanoa että öistämö ei nyt mikään maailman paras esiintyjä ole. Vanjoki hanskaa tälläiset englanninkieli söhlöilyt huumorilla.. öistämö on p-jäykkä.

Ihan huumorilla yleisö sen kuitenki otti...
Anonyymi: vanjoki rulaa! 16.2.2009 13:53

Anonyymi
E-he-he-heh!

Kyllä oli tärkeä (viihde)juttu taloudesta - olis edes tissejä tai jotain mutta ei. Nyt tekemään jatkoa että Noksun johto on sekaisin. Vaikuttavatko paineet siihen, että herkemmin lipsahtelee pehmoisia...

Jumaliste. TalSan ei pitäis ollenkaan tehdä näitä viihdepätkiä. Herättää tällaiset näkökulmat vain sääliä.

Tehkää vaikka uutinen välillä!
Anonyymi: Rimassa ei enää alit 16.2.2009 13:56

Anonyymi
Tätäkö Ollila tarkoitti kun eilen puhui televisiossa Nokian LÖYSYYDESTÄ...
Anonyymi: Tässä uusi mikätämän 16.2.2009 13:56

Anonyymi
Ööö! Sjuttiofemma!
Anonyymi: En Finne Igen! 16.2.2009 14:01

Anonyymi
Juu,ja näyttää olevan paha puhua siihen kun noin irvistää...
Anonyymi: lankamies 16.2.2009 14:05

Anonyymi
6110 oli viimeinen mitä pystyi muistamaan. Nyt nuo hiton muovikalikat ovat yhtä hepreaa. Ehkä osittain siksi en ole uutta viitsinyt edes ostaa.
Anonyymi: Markkinoinnille potk 16.2.2009 14:23
Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä