Kirjaudu ▼
 

Ruotsalaiset myönsivät: Lätkäliput liian kalliita

Lehtikuva
Ruotsalaiset myönsivät: Lätkäliput liian kalliita
Ruotsin MM-kisajohto kokoontuu tänään kriisikokoukseen keskustelemaan siitä, ovatko MM-lippujen hinnat turhan suolaiset.


5.5.2012 10:48
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Ruotsin MM-kisajohto järjestää tänään kriisikokouksen, koska Globenin lehterit jäivät puolityhjiksi. Kisojen markkinointipäällikkö Peter Forsberg myöntää Aftonbladetissa, että lippujen MM-kisalippujen hinta on voinut karkottaa katsojia.

– Ilmeisesti olimme väärässä. Aivan selvästi on mahdollista, että meillä on liian kalliit hinnat, Forsberg sanoi Aftonbladetille.

Hän kertoo, että kriisikokous voi myös päätyä laskemaan MM-lippujen hintoja.

Hän kuitenkin myöntää, että lippujen hintoja voidaan myös laskea. Liput eiliseen otteluun maksoivat noin 44-168 euroa.

Ilta-Sanomien mukaan myös Leijonien eilisessä MM-avauksessa oli eilen vajaat katsomot.

∇ Mainos ∇
5.5.2012 10:48
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Ihmiset Peter Forsberg
Lisää Aiheesta

Kommentit (129)


Anonyymi
suendalan pojat on kerrankin oikeassa.

Jos ei myynti myy ni hinta alas
Anonyymi: Svedalan pojat 5.5.2012 20:27

Anonyymi
Ei ole ollenkaan tarkoituksen mukaista mennä katsomaan pelejä paikan päälle.
Anonyymi: Hyöty? 5.5.2012 20:54

Anonyymi
Ei tule näitä kisoja seurattua. Ei mulla muuta.
Anonyymi: Harvinaisen kuivat k 5.5.2012 21:05

Anonyymi
Kumma kun ei telkkarissa näytetty katsomon kovaa tunnelmaa? Varmaan Suomi - Kanada pelissä sitten uskaltaa 5 sekuntia näyttää.
Anonyymi: Tyhjä katsomo 5.5.2012 21:28

Anonyymi
Tässä sitä taas ollaan - tää on nähty nyt jo ihan liian monta kertaa..?

Oli se sitten politiikkaa, taloutta, urheilua, tai ihan mitä tahansa - niin meillä Suomessa ei vain voida myöntää, että virheitä tehdään ihan koko ajan!

Ja "tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"...!
Anonyymi: tässä hyvä esimerkki 5.5.2012 22:30

Anonyymi
Kummola ei ole ymmärtänyt yhteiskunnallisen keskusteluilmapiirin muutosta. Avoimuus, läpinäkyvyys, comply or explain. Kummola on breznevin ajalta - tympii.
Anonyymi: Next player 5.5.2012 22:36

Anonyymi
Suomalainen narsisti johtaja ei virheitänsä myönnä, minä minä minä kaikki mulle heti ja minä ensin. Yök Suomeen ei kannata jääfanien edes tulla, tämä Suomilandia on niin yök!!! Toivottavasti seuraavaksi kisat olisi missä tahansa muualla, no se todennäköisesti onnistuu helposti. Katsomon vip aitiossa on veivit röyhtäilemässä tuulitakissa.
Leave Finland!!!!!!!!!!!!!!
Anonyymi: Suomi hölmölä! 5.5.2012 22:37

Anonyymi
Kalervo Kummola pistää paksun sikarin suuhun ja vie silinterihatun paksuun päähänsä ja myhäilee itsekseen että nyt viedään köyhiltä tuhkatkin pesästä, ei katsomoon kaivata yhtään köyhää! Tämä on eliitin oma laji, oppivatpahan viimeinkin. Ja Kalen posket ei ku leviää vaan.
Anonyymi: Sirkushuveja eliitil 5.5.2012 23:35

Anonyymi
Kummola vain käänsi kylkeään ja pieraisi.
Anonyymi: "Vituako mua fa 5.5.2012 23:52

Anonyymi
Parasta tässä on se, ettei haittaa vaikka Suomi jäisi alkulohkonsa viimeiseksi.
Anonyymi: Oikeastaan olis ihan 6.5.2012 0:03
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

16:57 Blackberry ostaa kilpailijansa 382 miljoonalla eurolla
16:09 HS: Etlan Vihriälän mielestä Kreikka sai tukea EVM:stä väärin perustein
15:46 Gazpromille sopimuksia Eurooppaan Ukrainasta huolimatta
10:56 Yle: Sipilä antaa kotinsa turvapaikanhakijalle
10:35 Hakkerointivaara! Fiat Chrysler kutsuu jälleen autoja huoltoon
09:51 G20 lupailee läpinäkyvyyttä korkomuutoksiin
07:02 Näkökulma Itä- ja Länsi-Saksan välillä on uusi muuri
05:01 Olipa kerran saksalainen ja japanilainen auto – katso, miten kävi Suomessa
4.9. Pettämispalvelun käyttäjiltä on kiristetty rahaa
4.9. BBC uutisoi Suomessa jaettavista pakkauksista – nyt niitä saavat opiskelijat
4.9. Julkkiskokki Jamie Oliver: Sokeri on pantava verolle
4.9. Yle: Ruotsilta muistutus Suomelle – "Kannattaisi muistaa historiansa"
4.9. Karu uhkaus: Tehkää pidempää päivää tai leikkuri iskee
4.9. Natsijunan etsintä etenee: Miinanraivaajat paikalle
4.9. Yrittäjä, panttaisitko oman kotisi? Minna Parikka panttasi
4.9. Kaksi ydinreaktoria suljetaan Ruotsissa etuajassa
4.9. Komissio: EU-maiden pitäisi jakaa turvapaikanhakijat
4.9. Nyt etsitään tiloja turvapaikanhakijoille – "poikii jopa kateutta"
4.9. Rikas kasvattaa lapsensa toisin – teetkö sinä samoin?
4.9. USA:n työttömyys alimmilleen seitsemään vuoteen
4.9. Egyptiläismiljardööri tarjoutui ostamaan sotaa pakeneville oman saaren
4.9. Kaakon Viestintä aloittaa yt:t – Itä-Savo ja Länsi-Savo tabloidiin