Kirjaudu ▼
 

Ruotsalaiset myönsivät: Lätkäliput liian kalliita

Lehtikuva
Ruotsalaiset myönsivät: Lätkäliput liian kalliita
Ruotsin MM-kisajohto kokoontuu tänään kriisikokoukseen keskustelemaan siitä, ovatko MM-lippujen hinnat turhan suolaiset.


5.5.2012 10:48
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Ruotsin MM-kisajohto järjestää tänään kriisikokouksen, koska Globenin lehterit jäivät puolityhjiksi. Kisojen markkinointipäällikkö Peter Forsberg myöntää Aftonbladetissa, että lippujen MM-kisalippujen hinta on voinut karkottaa katsojia.

– Ilmeisesti olimme väärässä. Aivan selvästi on mahdollista, että meillä on liian kalliit hinnat, Forsberg sanoi Aftonbladetille.

Hän kertoo, että kriisikokous voi myös päätyä laskemaan MM-lippujen hintoja.

Hän kuitenkin myöntää, että lippujen hintoja voidaan myös laskea. Liput eiliseen otteluun maksoivat noin 44-168 euroa.

Ilta-Sanomien mukaan myös Leijonien eilisessä MM-avauksessa oli eilen vajaat katsomot.

∇ Mainos ∇
5.5.2012 10:48
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)
Ihmiset Peter Forsberg
Lisää Aiheesta

Kommentit (129)


Anonyymi
suendalan pojat on kerrankin oikeassa.

Jos ei myynti myy ni hinta alas
Anonyymi: Svedalan pojat 5.5.2012 20:27

Anonyymi
Ei ole ollenkaan tarkoituksen mukaista mennä katsomaan pelejä paikan päälle.
Anonyymi: Hyöty? 5.5.2012 20:54

Anonyymi
Ei tule näitä kisoja seurattua. Ei mulla muuta.
Anonyymi: Harvinaisen kuivat k 5.5.2012 21:05

Anonyymi
Kumma kun ei telkkarissa näytetty katsomon kovaa tunnelmaa? Varmaan Suomi - Kanada pelissä sitten uskaltaa 5 sekuntia näyttää.
Anonyymi: Tyhjä katsomo 5.5.2012 21:28

Anonyymi
Tässä sitä taas ollaan - tää on nähty nyt jo ihan liian monta kertaa..?

Oli se sitten politiikkaa, taloutta, urheilua, tai ihan mitä tahansa - niin meillä Suomessa ei vain voida myöntää, että virheitä tehdään ihan koko ajan!

Ja "tyhmästä päästä kärsii koko ruumis"...!
Anonyymi: tässä hyvä esimerkki 5.5.2012 22:30

Anonyymi
Kummola ei ole ymmärtänyt yhteiskunnallisen keskusteluilmapiirin muutosta. Avoimuus, läpinäkyvyys, comply or explain. Kummola on breznevin ajalta - tympii.
Anonyymi: Next player 5.5.2012 22:36

Anonyymi
Suomalainen narsisti johtaja ei virheitänsä myönnä, minä minä minä kaikki mulle heti ja minä ensin. Yök Suomeen ei kannata jääfanien edes tulla, tämä Suomilandia on niin yök!!! Toivottavasti seuraavaksi kisat olisi missä tahansa muualla, no se todennäköisesti onnistuu helposti. Katsomon vip aitiossa on veivit röyhtäilemässä tuulitakissa.
Leave Finland!!!!!!!!!!!!!!
Anonyymi: Suomi hölmölä! 5.5.2012 22:37

Anonyymi
Kalervo Kummola pistää paksun sikarin suuhun ja vie silinterihatun paksuun päähänsä ja myhäilee itsekseen että nyt viedään köyhiltä tuhkatkin pesästä, ei katsomoon kaivata yhtään köyhää! Tämä on eliitin oma laji, oppivatpahan viimeinkin. Ja Kalen posket ei ku leviää vaan.
Anonyymi: Sirkushuveja eliitil 5.5.2012 23:35

Anonyymi
Kummola vain käänsi kylkeään ja pieraisi.
Anonyymi: "Vituako mua fa 5.5.2012 23:52

Anonyymi
Parasta tässä on se, ettei haittaa vaikka Suomi jäisi alkulohkonsa viimeiseksi.
Anonyymi: Oikeastaan olis ihan 6.5.2012 0:03
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

16:43 Brexit-päätös on lopullinen – "Toista kansanäänestystä ei tule"
16:10 Posti vähentää 232 työpaikkaa
16:04 OT-lehti: Täällä maksettiin muhkeimmat S-bonukset – katso lista
15:35 Ennätys rikki: Suomalaisten käyttötileillä on nyt hurjasti rahaa
15:07 Amer Sports loistaa nousupörssissä
15:04 Saako autojen romutuspalkkio jatkoa? "Tässä voittavat kaikki"
13:58 Siwojen ja Valintatalojen myynti etenee – "Kuukauden tai kahden sisällä luulisi jotain tapahtuvan"
13:48 Amer Sports käynnistää tehostamisohjelman – osake ryysi nousuun
13:22 Anviasta tulossa Viria
13:12 Hallitus perui yllättäen tiedotustilaisuuden – kiky vaarassa
12:50 Euroalueen inflaatio odotettua hitaampi elokuussa
12:45 Digitoday Väite: IPhonessa kestovika – Apple ei tee mitään
12:02 Anttilan tavarataloista 17 on suljettu – myyntineuvotteluja käydään yhä
11:49 Kiinalainen öljymysteeri huolestuttaa markkinoita
11:12 Digitoday "Kelvottomia iPhoneja": Applelle korvausvaatimus "kosketustaudista"
11:09 Suomella voi olla velkaa luultua enemmän – salavelkaa jopa 3 prosenttiyksikköä
10:39 Lämpöpumpuille suitsutusta uudessa selvityksessä
10:38 Digitoday Google hautaamassa puhelinbrändinsä, uusii Androidia rajusti
09:59 Konkurssien määrä laski – koskivat laajempaa joukkoa henkilöstöä
09:34 Vienti kääntyi kasvuun kesäkuussa – paatti pelasti
09:18 Nokian ylimmässä johdossa ero
09:06 Kolumni Älä luota valtion tukeen