Kirjaudu ▼
 

Neste Oil pahoittelee tuhansien litrojen öljyvuotoa Kajaanissa

Valtion huoltovarmuusvarastosta Kajaanissa on päässyt vuotamaan tuhansia litroja kevyttä polttoöljyä Oulunjärveen laskevaan Kulunnanpuroon. Neste Oil operoi varmuusvarastoa.
30.4.2012 11:18
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Neste Oilin mukaan vuodon syynä olisi tämän hetkisten tietojen mukaan pintavesien kalliosäiliöstä poistamiseen tarkoitetun pumppausjärjestelmän häiriö, jota parhaillaan tutkitaan.

Neste Oil kertoo tiedotteessaan, että kalliosäiliön varojärjestelmät olivat määräysten mukaiset.

Lue myös nämä:

Neste Oil pahoittelee tapahtunutta ja kertoo, että vuoto saatiin tukittua sunnuntaina aamupäivällä. Pelastuslaitoksen johtamat torjuntatoimet ovat käynnissä.

23:31Osake
+0.36 %
13.83
+0.05

Kainuun Sanomien mukaan Kainuun pelastuslaitos arvioi, että öljyvahingon puhdistaminen vie aikaa jopa päiväkausia. Lehti kertoo, että ohikulkija huomasi vuoden sunnuntaina kello 10 ja hälytti pelastuslaitoksen paikalle.

Taloustiedot

Neste Oilin mukaan varastoalue oli tarkastettu viimeksi perjantaina, jolloin varastoalueen henkilökunta ei havainnut laitteistossa mitään poikkeavaa.

∇ Mainos ∇
30.4.2012 11:18
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (13)

Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Ohikulku pitää kieltää ison sakon uhalla!
Anonyymi: uhka bisneksille 30.4.2012 11:40

Anonyymi
Järjestelmät olivat kunnossa eikä mitään virhettä ole tapahtunut. Hajaantukaa.
Anonyymi: yksityinen olisi jo 30.4.2012 11:43

Anonyymi
ettei tätäkin vihreät lue talvivaaran syyksi
kahlitkaa itsenne sinne rikkinäiseen säiliöön
Anonyymi: Nimetön 30.4.2012 11:57

Anonyymi
Valvovatko Neste, Talvivaara & knit omin päin päästöjään? Miten päästömittaukset on toteutettu?
Anonyymi: rukattu kWh-mittari 30.4.2012 11:58

Anonyymi
"Neste Oil pahoittelee tuhansien litrojen öljyvuotoa Kajaanissa"

Mä taas pahoittelen koko Nesteen olemassaoloa - kansankyykyttäjä ja monopolivoittojen nyhtäjä vailla vertaa.
Anonyymi: Yök 30.4.2012 12:06

Anonyymi
Pahoittelee? Siinäkö kaikki?
Anonyymi: Ei tästä pelkillä pa 30.4.2012 12:22

Anonyymi
"Neste Oil pahoittelee tuhansien litrojen öljyvuotoa Kajaanissa"

Mä taas pahoittelen koko Nesteen olemassaoloa - kansankyykyttäjä ja monopolivoittojen nyhtäjä vailla vertaa.


Minä taas kiitän neste oilin osakkeenomistaja osingoista. Vieläkin edullinen osake ja raskaat investoinnit biodiesel puolella alkavat kohta tuottamaan. Suosittelen salkkuun max 3-10% painolla.
Anonyymi: Nimetön 30.4.2012 12:34

Anonyymi
Oulun juomavedessa kesällä kitkerä polttoöljyn sivumaku.
Anonyymi: Ei pohjavettä oulula 30.4.2012 12:48

Anonyymi
Ei kannata pyydellä anteeksi!!! Talvivaara teki jo pahemman Flopin. Kuka Floppaa enemmän kuin Nokia?
Anonyymi: Flop out! 30.4.2012 12:50

Anonyymi
Arseniikkia ja öljyä tätä lisää!!!
Anonyymi: Lisää hunajaa 30.4.2012 12:51
Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä