Kirjaudu ▼
 

Ford jättää Japanin ja Indonesian

© Nyimas Laula / Reuters
Ford jättää Japanin ja Indonesian
Indonesian pääkaupungissa Jakartassa oli viime kesänä autonäyttely.
Ford aikoo vetäytyä Japanista ja Indonesiasta tämän vuoden loppuun mennessä.
25.1.2016 13:51
Taloussanomat–Bloomberg
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Yhdysvaltalainen autojätti Ford sanoo lopettavansa kaikki toimintonsa Japanissa ja Indonesiassa vielä ennen tämän vuoden loppua.

Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.

Yhtiö kertoo olevansa yhteydessä asiakkaisiinsa ja vakuuttavansa varaosien ja huollon olevan tarjolla jatkossakin.

∇ Mainos ∇
25.1.2016 13:51
Taloussanomat–Bloomberg
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (7)

Sivut: 1
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.


Vaikeahan se on pärjätä, kun Aasiassa on enemmän ja parempaa tarjolla. Saataisiinpa Saab takaisin, niin Ford voisi lähteä Euroopastakin.
Anonyymi: Aivan 25.1.2016 13:56

Anonyymi
Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.

Vaikeahan se on pärjätä, kun Aasiassa on enemmän ja parempaa tarjolla. Saataisiinpa Saab takaisin, niin Ford voisi lähteä Euroopastakin.
Kenenkään ei tule ikävä savolaista pornoautoa.
Anonyymi: Mutzibur 25.1.2016 14:34

Anonyymi
Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.

Vaikeahan se on pärjätä, kun Aasiassa on enemmän ja parempaa tarjolla. Saataisiinpa Saab takaisin, niin Ford voisi lähteä Euroopastakin.Kenenkään ei tule ikävä savolaista pornoautoa.

Otas ne lääkkees ja pyydä holhoojaasi rajoittamaan netin käyttöä.
Anonyymi: neuvosinulle 25.1.2016 14:59

Anonyymi
Protektionismi jyllää idässä, joten laatuautoja sinne ei haluta.
Anonyymi: henryford 25.1.2016 15:33

Anonyymi
Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.

Vaikeahan se on pärjätä, kun Aasiassa on enemmän ja parempaa tarjolla. Saataisiinpa Saab takaisin, niin Ford voisi lähteä Euroopastakin.Kenenkään ei tule ikävä savolaista pornoautoa.
Otas ne lääkkees ja pyydä holhoojaasi rajoittamaan netin käyttöä.
Tee myös samoin.
Anonyymi: Mutzibur 25.1.2016 15:46

Rekisteröitynyt käyttäjä
Protektionismi jyllää idässä, joten laatuautoja sinne ei haluta.


Ihan kuin protektionismi ei jylläisi EU:ssa.
Fordia ja laatuautoa en laittaisi samaan lauseeseen.

Jos tämän uutisen nyt analysoi niin Fordin myynti japanissa ei yltänyt tavoitetasolle eikä välttämättä edes kannattavuustason yläpuolelle. Tuskin Ford olisi mennyt japanin markkinoille jossei olisi arvellut voivansa oottaa haltuun osaa markkinoista.
Rekisteröitynyt käyttäjä: Anomuumi 26.1.2016 1:28

Anonyymi
Protektionismi jyllää idässä, joten laatuautoja sinne ei haluta.

Ihan kuin protektionismi ei jylläisi EU:ssa.
Fordia ja laatuautoa en laittaisi samaan lauseeseen.

Jos tämän uutisen nyt analysoi niin Fordin myynti japanissa ei yltänyt tavoitetasolle eikä välttämättä edes kannattavuustason yläpuolelle. Tuskin Ford olisi mennyt japanin markkinoille jossei olisi arvellut voivansa oottaa haltuun osaa markkinoista.
Nänhän se menee.Yli 100 vuotta haukuttu mutta aina vain myydään.Sitä ei tuulipukukansa vieläkään ymmärrä.Eikä paljon muutakaan.
Anonyymi: Mutzibur 26.1.2016 14:54
Sivut: 1
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
 

Taloussanomat - Uutiset

13:43 YIT ja Pöyry korjaavat Suomenlinnan tunnelin
13:24 Euroalueen talousluottamus heikkeni kesäkuussa vastoin odotuksia
13:01 Hollande: Lontoo ei voi enää toimia euroalueen clearing-keskuksena
12:40 Digitoday Tehtiinkö Youtubessa juuri jättimäinen puhdistus?
12:23 MT: OP muuttaa viljelijöiden pankkitilejä – vuosikulut kasvavat
11:59 Istanbulin lentokenttäisku herätti huolen – "Kynnys perua matkoja on hyvin korkea"
11:36 BP:n entinen johtaja: Öljy-yhtiöitä uhkaa konkurssi, mikäli ne eivät panosta uusiutuvaan energiaan
11:29 Fedin arvioidaan nostavan ohjauskorkoaan vasta vuonna 2018
11:22 Digitoday Varo tätä viestiä: Kohteena WhatsApp-, Mobile Pay- ja Google Play -käyttäjät
10:34 Digitoday Suositussa virustutkassa vakavia aukkoja: "Pahempaa ei voi ollakaan"
10:15 Stora Enso selvittää kymmenien miljoonien tehdaslaajennusta Ruotsissa
09:47 Biotie Therapiesin toimitusjohtaja ja talousjohtaja vaihtuvat
09:41 Ikea vetää 36 miljoonaa ”liian vaarallista” suosikkilipastoa takaisin – useita lapsia kuollut lipaston kaaduttua
09:09 Digitoday Viesti meni vihdoin perille: Windows 10 -päivitykseen kolme selkeää vaihtoehtoa
08:58 Nordea antaa 30 % mahdollisuuden sille, ettei Britannian EU-ero toteudu
08:07 Merkel: Brexitiä ei voi perua – Cameron vieritti syytä muille EU-maille
07:12 Ilta-Sanomat Itsemurhaisku Istanbulin lentokentälle – 36 kuollutta, 150 haavoittunutta
06:04 Digitoday Kiristysohjelma salasi Nascar-auton tiedot: Tiimi teki vastoin kaikkia ohjeita
06:01 Nieleekö suuromistaja Elisa pohjalaisen Anvian?
28.6. Rikkaat köyhtyivät perjantaina ja maanantaina 196 miljardia dollaria
28.6. Dijsselbloem syyttää Faragea: "Elää omassa maailmassa"
28.6. Draghi varoittaa: Euroalueen talouskasvu voi tyssätä – taustalla Britannia
28.6. Lähteet: EU:n pankkivirasto jättää Lontoon Brexitin vuoksi
28.6. Metsä- ja finanssiyhtiöt palautuivat eilisen Brexit-syöksystä
28.6. Sirpa Pietikäinen: "Emme heitä jäsenmaita ulos"
28.6. Analyysi Näin "Ruotsin malli" vaikuttaisi eläkkeisiin
28.6. Digitoday Tältä näyttää kiristäjäviesti – älä todellakaan avaa
28.6. Nyt selvisi: suursijoittaja Soros löi vetoa Deutsche Bankin kurssilaskusta
28.6. KHO: Henkilö ei antanut selvitystä verottajalle – mätkyt sai määrätä silti
28.6. Helsingin pörssi elpyy – "rekyylipäivä ylöspäin"
Asiakastieto

Yhteistyössä

 
Henkilöautojen ensirekisteröinnit Top 10
merkki5/20162016
VOLKSWAGEN11395848
TOYOTA11295767
SKODA10635333
FORD8544376
KIA7573351
OPEL5963069
VOLVO5243580
NISSAN5123455
AUDI5052874
MERCEDES-BENZ4662576
   
malli5/20162016
SKODA OCTAVIA5382572
VOLKSWAGEN GOLF4692190
NISSAN QASHQAI3522062
KIA RIO3521214
FORD FOCUS3411717
TOYOTA YARIS3321538
OPEL ASTRA2971535
TOYOTA AURIS2771661
VOLKSWAGEN PASSAT2721445
TOYOTA AVENSIS2661533

Lähde: Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi / Bisnode Marketing Oy