Kirjaudu ▼
 

Ford jättää Japanin ja Indonesian

© Nyimas Laula / Reuters
Ford jättää Japanin ja Indonesian
Indonesian pääkaupungissa Jakartassa oli viime kesänä autonäyttely.
Ford aikoo vetäytyä Japanista ja Indonesiasta tämän vuoden loppuun mennessä.
25.1.2016 13:51
Taloussanomat–Bloomberg
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Yhdysvaltalainen autojätti Ford sanoo lopettavansa kaikki toimintonsa Japanissa ja Indonesiassa vielä ennen tämän vuoden loppua.

Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.

Yhtiö kertoo olevansa yhteydessä asiakkaisiinsa ja vakuuttavansa varaosien ja huollon olevan tarjolla jatkossakin.

∇ Mainos ∇
25.1.2016 13:51
Taloussanomat–Bloomberg
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (7)

Sivut: 1
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.


Vaikeahan se on pärjätä, kun Aasiassa on enemmän ja parempaa tarjolla. Saataisiinpa Saab takaisin, niin Ford voisi lähteä Euroopastakin.
Anonyymi: Aivan 25.1.2016 13:56

Anonyymi
Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.

Vaikeahan se on pärjätä, kun Aasiassa on enemmän ja parempaa tarjolla. Saataisiinpa Saab takaisin, niin Ford voisi lähteä Euroopastakin.
Kenenkään ei tule ikävä savolaista pornoautoa.
Anonyymi: Mutzibur 25.1.2016 14:34

Anonyymi
Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.

Vaikeahan se on pärjätä, kun Aasiassa on enemmän ja parempaa tarjolla. Saataisiinpa Saab takaisin, niin Ford voisi lähteä Euroopastakin.Kenenkään ei tule ikävä savolaista pornoautoa.

Otas ne lääkkees ja pyydä holhoojaasi rajoittamaan netin käyttöä.
Anonyymi: neuvosinulle 25.1.2016 14:59

Anonyymi
Protektionismi jyllää idässä, joten laatuautoja sinne ei haluta.
Anonyymi: henryford 25.1.2016 15:33

Anonyymi
Ford perustelee ratkaisuaan sillä, ettei se näe mahdollisuuksia kestävästi kannattavaan toimintaan eikä kelvolliseen tuottoon sijoituksilleen näillä markkinoilla.

Vaikeahan se on pärjätä, kun Aasiassa on enemmän ja parempaa tarjolla. Saataisiinpa Saab takaisin, niin Ford voisi lähteä Euroopastakin.Kenenkään ei tule ikävä savolaista pornoautoa.
Otas ne lääkkees ja pyydä holhoojaasi rajoittamaan netin käyttöä.
Tee myös samoin.
Anonyymi: Mutzibur 25.1.2016 15:46

Rekisteröitynyt käyttäjä
Protektionismi jyllää idässä, joten laatuautoja sinne ei haluta.


Ihan kuin protektionismi ei jylläisi EU:ssa.
Fordia ja laatuautoa en laittaisi samaan lauseeseen.

Jos tämän uutisen nyt analysoi niin Fordin myynti japanissa ei yltänyt tavoitetasolle eikä välttämättä edes kannattavuustason yläpuolelle. Tuskin Ford olisi mennyt japanin markkinoille jossei olisi arvellut voivansa oottaa haltuun osaa markkinoista.
Rekisteröitynyt käyttäjä: Anomuumi 26.1.2016 1:28

Anonyymi
Protektionismi jyllää idässä, joten laatuautoja sinne ei haluta.

Ihan kuin protektionismi ei jylläisi EU:ssa.
Fordia ja laatuautoa en laittaisi samaan lauseeseen.

Jos tämän uutisen nyt analysoi niin Fordin myynti japanissa ei yltänyt tavoitetasolle eikä välttämättä edes kannattavuustason yläpuolelle. Tuskin Ford olisi mennyt japanin markkinoille jossei olisi arvellut voivansa oottaa haltuun osaa markkinoista.
Nänhän se menee.Yli 100 vuotta haukuttu mutta aina vain myydään.Sitä ei tuulipukukansa vieläkään ymmärrä.Eikä paljon muutakaan.
Anonyymi: Mutzibur 26.1.2016 14:54
Sivut: 1
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
 

Taloussanomat - Uutiset

15:44 Ertokin jää pois uudesta keskusjärjestöstä
14:30 Japanin Abe suunnittelee jättimäistä elvytyspakettia
13:12 BBC: Työnsaantisi voi pian olla kiinni robotin valinnoista
12:36 Näin kalliiksi homerakennukset käyvät yhteiskunnalle
12:16 Yellen ennakoi Fedin nostavan korkoaan piakkoin
11:10 Ilta-Sanomat Tekeekö Ruotsi taas Suomelle ikävän tempun? Niinistö Ylellä: ”Ruotsalaiset ovat selvästi vähän noloina”
10:26 HS: Eläkesijoittajille miljoonien tappiot kasvuyrityksistä
07:12 Näkökulma Näin Saksassa: Metalliala neuvotteli peräti 4,8 prosentin palkankorotukset
06:03 Digitoday Saako Android-puhelimesi halutun päivityksen? Katso tästä
06:01 Jopa 253 000 lasta voi altistua homeelle – katso kartasta, missä ongelmia on
27.5. Snowden on nyt seksisymboli
27.5. Turvatyynyjen takaisinveto paisuu: "pelkääjän paikallakin" vikaa
27.5. Kohta robottikin "tuntee kipua"
27.5. USA:n talous kasvoi nopeammin kuin luultiin
27.5. Miksi pankkilainaa ei saa Suomessa kännykällä?
27.5. Monsanto-pomo voisi tienata yrityskaupasta 70 miljoonaa
27.5. 38 öljytankkeria jonottaa satamassa Ranskassa – jalostajat tyytyväisinä
27.5. Microsoftista lähteville heti uusia työtarjouksia – "Useat löytävät mielenkiintoisia tehtäviä"
27.5. Terex: Zoomlion ei saanut tehtyä sitovaa ostotarjousta
27.5. Rikkain prosentti on Suomessakin luultua rikkaampi
27.5. Digitoday Microsoft estää yleisimmät salasanat – jätti porsaanreikiä
27.5. Analyytikko: Fortum maksoi korkean hinnan Ekokemistä – "Aika paljon preemiota"
27.5. Konecranes kohoaa kauppojen varmistuttua
27.5. Tunnettu lamppumerkki kiinnostaa pörssissä – kurssi roimassa nousussa
27.5. Valtio kahmaisee lähes 200 miljoonan euron potin Ekokemin myynnistä
27.5. Digitoday Jättitutkimuksessa löytyi yhteys kännyköiden ja syövän väliltä
27.5. Kaupalle vahvistus – Fortum ostaa Ekokemin
27.5. R-kioskien omistaja perustaa yhtiön, jonka tavoitteena on turvata työpaikkoja
27.5. Digitoday "Jännittävä demonstraatio": Avaruusalus pudotetaan kovaa maahan
27.5. Pääkaupunkiseudun asuntohinnat kovassa kirissä
Asiakastieto

Yhteistyössä

 
Henkilöautojen ensirekisteröinnit Top 10
merkki4/20162016
VOLKSWAGEN11084709
SKODA10724270
TOYOTA10114638
FORD9113522
KIA8862594
VOLVO7023056
OPEL6462473
AUDI5992369
NISSAN5612943
BMW5502004
   
malli4/20162016
SKODA OCTAVIA5632034
VOLKSWAGEN GOLF4281721
FORD FOCUS3881376
KIA RIO369862
NISSAN QASHQAI3581710
OPEL ASTRA3361238
VOLKSWAGEN PASSAT2851173
TOYOTA YARIS2601206
TOYOTA AURIS2561384
TOYOTA AVENSIS2341267

Lähde: Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi / Bisnode Marketing Oy