Kirjaudu ▼
 

Saabin taru saamassa sittenkin jatkoa

Harry Kuurio
Saabin taru saamassa sittenkin jatkoa
Ruotsalaislehti Dagens Nyheter kertoo verkkosivuillaan, että kiinalainen autonvalmistaja Youngman on jättänyt tarjouksen Saabin konkurssipesästä.
17.4.2012 10:03
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Dagens Nyheterin mukaan Youngmanin tarjous on 3,2 miljardia Ruotsin kruunua.

– Kyse on alimmasta mahdollisesta hinnasta, jonka konkurssipesä ja velkojat voivat hyväksyä, nimetön lähde arvioi DN:ssä.

DN:n mukaan Youngman lupaisi tarjouksessaan jatkaa auton tuotantoa Trollhättanin tehtailla.

∇ Mainos ∇
17.4.2012 10:03
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (35)

Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Miksi rapakuntoista vanhentunutta automerkkiä pitää ehdoin tahdoin tekohengittää?? Antaa kuolla pois
Anonyymi: MXV 17.4.2012 10:09

Anonyymi
Taru. Mikä ihmeen taru ??
Mulla on kymmenes Saab ja just ajoin katokseen !
Anonyymi: Nimetön 17.4.2012 10:13

Anonyymi
Tarjous on 350 miljardia euroa. Suomen hallitus ei tahan tartu vaan keskittyy sijoittamaan velkakriisiin.

Summan pienuuden tai muiden suuruuden kasittaa kun tietaa, etta joka kuukausi menee uusiosuomalaisiin tuo 350 miljardia tai maatalouteen tai 2 viikon aluetukiin.

Tassa olisi ollut Suomelle mahdollisuuus oikeisiin toihin, mutta ei, on keskitytty antamaan enemman kuin ottamaan.
Anonyymi: Talonmies 17.4.2012 10:14

Anonyymi
Talkkari, mee takas lakasee pihoja. Se oli ruotsin kruunuissa se 350mrd. Sitäpaitsi uskon että kreikasta tulee parempi tuotto kuin saabista ikinä saisi!
Anonyymi: Isäntä 17.4.2012 10:19

Anonyymi
350 miljoonaa.
Anonyymi: Nimetön 17.4.2012 10:20

Anonyymi
"Kineserna kommer" dokumentti tuli viime syksynä telkasta ja olipa kerrankin jotain katsomisen väärtiä. Kupletin juoni - kiinalaiset tuli, nosti tuet ja häippäsivät.
Anonyymi: Raven 17.4.2012 10:23

Anonyymi
Talkkari, mee takas lakasee pihoja. Se oli ruotsin kruunuissa se 350mrd. Sitäpaitsi uskon että kreikasta tulee parempi tuotto kuin saabista ikinä saisi!


Toinen ei osaa laskea ja toinen lukea. Suomalaiset ministeritkö täällä kommentoivat?
Anonyymi: Nimetön 17.4.2012 10:23

Anonyymi
Saabin tuotantoa ei enää voida puhaltaa käyntiin.Tuota se on niin että ostajat ovat poissa ,pysyvästi.
Anonyymi: Nimetön 17.4.2012 10:46

Anonyymi
Ompa ruma auto kuvassa. Ilmiselvä Saab, rumien ihmisten auto.
Anonyymi: Nimetön 17.4.2012 10:53

Anonyymi
Olin itsekkin ostamassa Saabia (9-3 ss) tosin käytettynä..mutta pelko että jossakin vaiheessa kuitenkin kaatuu ja miten käy varaosan tai huollon?Talvella oikein uutisoitiin miten huoltoliike tuskaili kun varaosia pitäisi saada ja asiakkaat kyllästyy odottamaan..
Anonyymi: toni 17.4.2012 10:54
Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.

Taloussanomat - Uutiset

17:18 Tsipras: Kreikka aikoo maksaa velkojaan ja päästä sopuun euroalueen kanssa
16:34 Venäjän talousministeriö uskoo bkt:n kutistuvan 3 prosenttia
15:56 OnniExpress kyllästyi nimiriitaan – tilalle Åbus
10:56 Lentojohtajat yrittävät päästä yhteisymmärrykseen turvallisuusohjeista
09:56 Tuomari: Uber-kuskeja kohdeltava työntekijöinä
07:52 Mbnet.fi Suositusta toimisto-ohjelmistosta tuli uusi versio
05:14 Puhelinliittymien vakuusmaksuilla ei ole euromääräistä rajaa
05:11 Näkökulma Auto ilman ajajaa – "Tested on German Autobahn"
05:10 Digitoday Pankkiautomaatti sanoi INSERT SYSTEM DISK – pitäisikö huolestua?
05:01 Täällä asuntosi arvo suli – katso yli 300 osoitetta
30.1. Digitoday Lumian Facebook sai ärsyttävän ominaisuuden – näin käytät vanhaan malliin
30.1. Nokia tulistui näppäimestä – uhkaa startupia oikeudella
30.1. Minskin neuvottelut karille – Itä-Ukrainassa siviiliuhreja
30.1. Suomi-brändit brittimediassa: nakuilu ja "laatikkovauvat"
30.1. Satamien lastinkäsittelystä syntyi jälleen kiista
30.1. Kreikka: Emme suostu yhteistyöhön troikan kanssa
30.1. "Markkinat katsovat Fedin toimia liian kyyhkymäisesti"
30.1. Pohjolan asiantuntija: "Rankka" velkaleikkaus olisi parasta Kreikalle
30.1. Pian alkaa putkiremonttien buumi – osakkaat vaihtoon?
30.1. Nordean Sorjonen: Asuntoale on pian ohi
30.1. "Irak haluaa isomman siivun öljymarkkinoista"
30.1. Qatar Airways osti ison siivun British Airwaysistä
30.1. Digitoday Näin se menee kun on rahaa: Jay Z osti "Norjan Spotifyn"
30.1. Venäjän diplomaateille eniten parkkisakkoja – jättävät maksamatta
30.1. Saksa taipui: rekkakuskeille ei makseta minimipalkkaa
30.1. Ovet auki hakkereille – vika vaaransi miljoonat autot
30.1. Ilta-Sanomat Rinne tarjosi EIP:n paikkaa Urpilaiselle
30.1. Digitoday Miten ihmeessä S-ryhmän asiakkaita veloitettiin kahdesti väärin, Nets?
30.1. Huntsman irtisanoo 60 Porin pigmenttitehtaalta
30.1. Elisa ja Kone luisuvat pörssissä – Outokumpu kirii
Asiakastieto

Yhteistyössä

 
Henkilöautojen ensirekisteröinnit Top 10
merkki12/20142014
TOYOTA83612558
VOLKSWAGEN82712988
SKODA5899648
VOLVO5757695
MERCEDES-BENZ5255631
AUDI4966285
BMW4655023
FORD4367422
NISSAN3426437
RENAULT2971737
   
malli12/20142014
VOLKSWAGEN GOLF3556081
SKODA OCTAVIA3345868
TOYOTA AURIS2683823
RENAULT CLIO221882
TOYOTA AVENSIS2152668
NISSAN QASHQAI1774062
FORD MONDEO1671330
BMW 5-SARJA1661503
VOLKSWAGEN PASSAT1552202
MERCEDES-BENZ E-SARJA1521270

Lähde: Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi / Bisnode Marketing Oy