Kirjaudu ▼
 

Volkswagenin imago kestää – BMW nuorten naisten suosikiksi

Kimmo Mäntylä / Lehtikuva
Volkswagenin imago kestää – BMW nuorten naisten suosikiksi
Maakunnan alle 40-vuotiaat naiset suosivat eniten BMW:tä.
Volkswagen on suomalaisten mielestä imagoltaan paras auto, YouGov-tutkimusyhtiön bränditutkimus paljastaa. Volkkarista pitävät etenkin naiset ja yli 40-vuotiaat.
26.3.2012 15:20
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Volkswagen nousee ykköseksi YouGov-yhtiön automerkkien imagoa selvittävässä tutkimuksessa. Toiselta sijalta löytyy Mercedes-Benz ja kolmannelta Audi.

Eri ihmisryhmillä on omat suosikkinsa.

Miehet arvostavat Mersua hieman enemmän kuin Volkkaria. Alle 40-vuotiaat pitävät eniten Audista ja toiseksi eniten Toyotasta.

Mercedes on suosiossa myös Uudenmaan asukkaiden keskuudessa. Toisaalta maakunnan alle 40-vuotiaat naiset suosivat eniten BMW:tä ja miehet Audia.

Toyotan suosio on noussut eniten viimeisen puolen vuoden aikana. Nopeimmin on laskenut Audin imago.

(Oikaisu 3.4.2012: Viimeisen puolen vuoden aikana on noussut eniten Toyotan suosio ja laskenut eniten Audin suosio, eikä päinvastoin, kuten jutussa alun perin mainittiin.)


∇ Mainos ∇
26.3.2012 15:20
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (38)

Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Taitaa kohta olla vain nuorilla naisilla varaa niihin Bemareihin. Me nuoret miehet ollaan joko korkeasti koulutettuja työttömiä tai vaan työttömiä...

Meillä ei ole rahaa, eikä arvoa naisten silmissä.
Anonyymi: Alimies Suomesta 26.3.2012 15:27

Anonyymi
AutoBildin laaturaportissa 2011 VW löytyy sijalta 12...
Anonyymi: Saksan Mosse? 26.3.2012 15:28

Anonyymi
Mutta mistä johtuu kun joku ostaa BMVeen niin saman tien ihminen muuttuu kuspiäks.
Anonyymi: Nimetön 26.3.2012 15:33

Anonyymi
VW imago kestää mutta tekniikka ei, kun DSG ja TSI hajoaa helposti ja korjaus 5000-7000 euroa omaan piikkiin 2v. takuun päätyttyä.
Anonyymi: Kumma juttu 26.3.2012 15:38

Anonyymi
Kauppalehti: "Top6-merkeistä eniten viimeisen kuuden kuukauden aikana on noussut Toyota, Audin indeksi on laskenut eniten."

TS: "Audin suosio on noussut eniten viimeisen puolen vuoden aikana. Nopeimmin on laskenut Toyotan imago."

Nettilehtien laatuimagojen perusteella veikkaan että ensinmainittu on oikeassa...
Anonyymi: Laatulehtiä nääs 26.3.2012 15:42

Anonyymi
Minusta Ladan pitäisi olla ainoa automerkki Suomessa. Se sama malli kuin minulla. Naistenkin pitäisi siitä pitää.
Anonyymi: Harmittaa niin kun n 26.3.2012 15:47

Anonyymi
Mutta mistä johtuu kun joku ostaa BMVeen niin saman tien ihminen muuttuu kuspiäks.


Kyllä tuo kateus menee ohi, keskity vaan pääsemään pisteestä a pisteeseen b omalla tyylilläsi. Toiset vaan tykkää eri asioista elämässään.
Anonyymi: Aina kun BMW mainita 26.3.2012 15:48

Anonyymi
Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää.Imagot huu haa juttuja.
Anonyymi: Mutsibur 26.3.2012 16:04

Anonyymi
Nainen (bemun) ratissa. Aahhahhahaaa... Juu ei.
Anonyymi: isipappako maksaa 26.3.2012 16:22

Anonyymi
mistäköhän niillä nuorilla naisilla on varaa ostaa bemu. Aivan, hehän istuvat pankin päällä ja ei tarvitse muuta levittää hieman 'pankin' ovea ja päästää joku hieman varakkaampi vanha haiseva äijä hieman tallettamaan rahaa sinne pankkiin. Näin toimii suominainen, muuhun ei älynlahjat riitä


Nyt haiskahtaa suomikaksneljältä...
Anonyymi: Palstailija 26.3.2012 16:26
Sivut: 1 2 3 4
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä

 
Henkilöautojen ensirekisteröinnit Top 10
merkki7/20142014
VOLKSWAGEN11688467
TOYOTA8117653
SKODA7146282
FORD6614721
VOLVO6074879
NISSAN4594054
KIA4513725
AUDI4344233
OPEL4192999
MERCEDES-BENZ3793277
   
malli7/20142014
VOLKSWAGEN GOLF4963964
SKODA OCTAVIA4533910
NISSAN QASHQAI3102745
VOLKSWAGEN PASSAT2321467
TOYOTA YARIS2291705
TOYOTA AURIS2182079
VOLKSWAGEN POLO209909
FORD FOCUS2081538
FORD FIESTA1991355
VOLVO V601861049

Lähde: Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi / Bisnode Marketing Oy