Kirjaudu ▼
 

Yksityisten kauppiaiden SEO-asemien määrä kasvaa

Osuuskuntamuotoinen polttoaineiden tukku- ja jakeluyhteisö SEO kasvattaa tasaisesti asemakantaansa. Kahdessadas huoltoasema aukeni tammikuun lopussa.
2.2.2012 08:34
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

– Uusia kauppiaita olemme saaneet 1520 aseman vuosivauhtia. Ne ovat pääosin miehitettyjä, palvelevia asemia, ja yhteydenotot jatkuvat edelleen, SEO:n toimitusjohtaja Mika Määttä sanoo tiedotteessa.

Verkoston 199. asema oli Pieksämäellä, ja tammikuun lopussa aukesi 200. asema Suonenjoella.

Osuuskunnan miehitetyistä asemista noin 60 prosenttia tarjoaa edelleen autonhuoltopalveluja. Tällä on merkitystä etenkin kaupunkikeskusten ulkopuolisten palvelujen turvaamisessa, Määttä sanoo.

Suomessa on kaikkiaan noin 500 yksityistä palvelevaa huoltoasemaa, jotka itse voivat päättää polttoainetoimittajasta. SEO:lla on noin 140 kauppiasta.

Taloustiedot

Kauppiaat arvostavat sitä, että osuuskunnassa he itse voivat päättää koko jakeluketjun asiat, hankintakanavat, kuljetukset ja yrityksensä toimintatavan, kauppias, SEO:n hallituksen puheenjohtaja, Markku Kasurinen sanoo.

∇ Mainos ∇
2.2.2012 08:34
Taloussanomat
Lisää suosikkeihin

Henkilökohtaiselle suosikkilistalle tallentaminen vaatii kirjautumista.

KirjauduRekisteröidy
Lähetä kaverille
Tulosta (HTML)
Tallenna (PDF)

Kommentit (13)

Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava

Anonyymi
Mistäs tämä SEO hankkii polttoaineensa?
Suomessa ST-1 ja ABC hankintaketju takoo huimia voittoja meidän autoilijoiden kustannuksella. Saman tehnyt NESTE jo vuosien ajan.

Olisi iloinen yllätys jos joku aloittaisi kilpailun myös polttoaine markkinoilla.
Anonyymi: sitä odotellessa 2.2.2012 8:41

Anonyymi
Pistäkääpä vielä hyvät kahvila-ruokapaikat niiden bensa-asemien yhteyteen, niin tulee ABC-mafiallekin vähän mietittävää.
Anonyymi: Laatua ja rehellistä 2.2.2012 8:43

Anonyymi
älkää vaan tehkö mitää kolkkoja ja kylmiä halleja jossa myydään kaikkea muuta kuin mitä huoltamo on aikoinaan tarkoittanut.

Aakkospaikkoja ympäri suomen, joo, ja saman makuista joka paikassa. Kallis ja niin kolkkoa.

SIISTIT VESSAT, HYMYILEVÄ KASSA JA HENKILÖKUNTA, TUOREET SÄMPYLÄT JA PIKAHUOLTOJA.
Anonyymi: Isoja on jo riittävä 2.2.2012 8:51

Anonyymi
Mistäs tämä SEO hankkii polttoaineensa?
Suomessa ST-1 ja ABC hankintaketju takoo huimia voittoja meidän autoilijoiden kustannuksella. Saman tehnyt NESTE jo vuosien ajan.

Olisi iloinen yllätys jos joku aloittaisi kilpailun myös polttoaine markkinoilla.



On täällä maailman suurin yksityinen toimittaja LUKOIL /TEBOIL.
Anonyymi: Ilmaista bensaa 2.2.2012 8:53

Anonyymi
Kaiken sympatiani saa se bensayhtiö, joka ensimmäisenä ottaa käyttöön oikeudenmukaisen hinnoittelun.

Lyhyesti sanottuna tämä tarkoittaisi sitä, että ns. tavallisille asiakkaille hinta määräytyisi normaalin hinnaston mukaisesti, mutta kokoomuksen jäsenille tähän päälle lisättäisiin ylimääräinen sakkomaksu 2 euroa/litra.

Tätä voitaisiin perustella oikeudenmukaisuusnäkökohdilla: kokoomuslaisethan ovat olleet innolla ajamassa politiikkaa, jossa suomalaisten verovaroja lahjoitetaan Kreikkaan, Portugaliin ynnä muihin kriisimaihin täysin vastikkeetta. Kaikki nämä rahat ovat pois suomalaisten omasta hyvinvoinnista ja oman yhteiskuntamme rakentamisesta.

Tällä 2 euroa/litra hyvitysmaksulla saataisiin jatkossa ainakin osa noista tappioista katettua, ja rahat päästäisiin ohjaamaan Suomen oman yhteiskunnan rakentamiseen (koulut, terveydenhuolto, vanhustenhuolto jne.)
Anonyymi: Suomalainen veronmak 2.2.2012 8:56

Anonyymi
Kaiken sympatiani saa se bensayhtiö, joka ensimmäisenä ottaa käyttöön oikeudenmukaisen hinnoittelun.

Lyhyesti sanottuna tämä tarkoittaisi sitä, että ns. tavallisille asiakkaille hinta määräytyisi normaalin hinnaston mukaisesti, mutta kokoomuslaisille tähän lisättäisiin ylimääräinen lisämaksu 2 euroa/litra.

Tätä voitaisiin perustella oikeudenmukaisuusnäkökohdilla: kokoomuslaisethan ovat olleet ajamassa politiikkaa, jossa suomalaisten verovaroja lahjoitetaan Kreikkaan, ynnä muihin kriisimaihin täysin vastikkeetta. Kaikki nämä rahat ovat pois suomalaisten omasta hyvinvoinnista ja oman yhteiskuntamme rakentamisesta.

Tällä 2 euroa/litra lisämaksulla saataisiin jatkossa ainakin osa noista tappioista katettua, ja rahat päästäisiin ohjaamaan Suomen oman yhteiskunnan rakentamiseen (koulut, terveydenhuolto, vanhustenhuolto jne.)
Anonyymi: Suomalainen veronmak 2.2.2012 9:02

Anonyymi
Kaiken sympatiani saa se bensayhtiö, joka ensimmäisenä ottaa käyttöön oikeudenmukaisen hinnoittelun.

Tämä tarkoittaisi sitä, että ns. tavallisille asiakkaille hinta määräytyisi normaalin hinnaston mukaisesti, mutta Kataisen puolueen jäsenille tähän lisättäisiin ylimääräinen lisämaksu 2 euroa/litra.

Tätä voitaisiin perustella oikeudenmukaisuusnäkökohdilla: kyseinen puoluehan on ollut ajamassa politiikkaa, jossa suomalaisten verovaroja lahjoitetaan Kreikkaan, Portugaliin ynnä muihin kriisimaihin täysin vastikkeetta. Kaikki nämä rahat ovat pois suomalaisten omasta hyvinvoinnista ja oman yhteiskuntamme rakentamisesta.

Tällä 2 euroa/litra lisämaksulla saataisiin jatkossa ainakin osa noista tappioista katettua, ja rahat päästäisiin ohjaamaan Suomen oman yhteiskunnan rakentamiseen (koulut, terveydenhuolto, vanhustenhuolto jne.)
Anonyymi: Suomalainen veronmak 2.2.2012 9:05

Anonyymi
Kaiken sympatiani saa se bensayhtiö, joka ensimmäisenä ottaa käyttöön oikeudenmukaisen hinnoittelun.

Tämä tarkoittaisi sitä, että ns. tavallisille asiakkaille hinta määräytyisi normaalin hinnaston mukaisesti, mutta Kataisen puolueen jäsenille tähän lisättäisiin ylimääräinen lisämaksu 2 euroa/litra.

Tätä voitaisiin perustella oikeudenmukaisuusnäkökohdilla: kyseinen puoluehan on ollut ajamassa politiikkaa, jossa suomalaisten verovaroja lahjoitetaan täysin holtittomasti Kreikkaan, Portugaliin ynnä muihin kriisimaihin. Kaikki nämä rahat ovat pois suomalaisten omasta hyvinvoinnista ja oman yhteiskuntamme rakentamisesta.

Tällä 2 euroa/litra lisämaksulla saataisiin jatkossa ainakin osa noista tappioista katettua, ja rahat päästäisiin ohjaamaan Suomen oman yhteiskunnan rakentamiseen (koulut, terveydenhuolto, vanhustenhuolto jne.)
Anonyymi: Suomalainen veronmak 2.2.2012 9:05

Anonyymi
Kaiken sympatiani saa se bensayhtiö, joka ensimmäisenä ottaa käyttöön oikeudenmukaisen hinnoittelun.

Tämä tarkoittaisi sitä, että ns. tavallisille asiakkaille hinta määräytyisi normaalin hinnaston mukaisesti, mutta Kataisen puolueen jäsenille tähän lisättäisiin ylimääräinen lisämaksu 2 euroa/litra.
Anonyymi: Suomalainen veronmak 2.2.2012 9:06

Anonyymi
Tätä lisämaksua voitaisiin perustella oikeudenmukaisuusnäkökohdilla: kyseinen puoluehan on ollut ajamassa politiikkaa, jossa suomalaisten verovaroja lahjoitetaan Kreikkaan, Portugaliin ynnä muihin kriisimaihin täysin vastikkeetta. Kaikki nämä rahat ovat pois suomalaisten omasta hyvinvoinnista ja oman yhteiskuntamme rakentamisesta.

Tällä 2 euroa/litra lisämaksulla saataisiin jatkossa ainakin osa noista tappioista katettua, ja rahat päästäisiin ohjaamaan Suomen oman yhteiskunnan rakentamiseen (koulut, terveydenhuolto, vanhustenhuolto jne.)
Anonyymi: Suomalainen veronmak 2.2.2012 9:07
Sivut: 1 2
EdellinenSeuraava
Ohjeet: Pysy aiheessa ja kirjoita napakasti. Muista, että haastateltavilla, kanssakeskustelijoilla ja toimittajilla on oikeus omaan, eriävään mielipiteeseen. Ole kohtelias, äläkä tarkoituksella provosoi tai hauku muita keskustelijoita. Taloussanomat varaa oikeuden poistaa asiattomat viestit.
Lue koko keskusteluetiketti
Varaa oma nimimerkkisi Taloussanomien uutiskommentointiin rekisteröitymällä käyttäjäksi tai kirjaudu sisään.

Rekisteröityminen ja nimimerkin varaus eivät ole pakollisia.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Olet kirjautunut sisään, muttet ole vielä valinnut omaa, muille käyttäjille näkyvää nimimerkkiäsi. Varaa nimimerkki omaksesi kirjoittamalla se nimimerkki-kenttään.

Varauksen jälkeen muut eivät voi käyttää nimimerkkiäsi ja se näkyy automaattisesti kaikissa kirjoittamissasi viesteissä.

Huomioithan, ettei nimimerkkiä ei voi muuttaa jälkikäteen.

Nimimerkissä saa käyttää ainoastaan kirjaimia ja numeroita. Sen minimimitta on viisi merkkiä ja maksimi kaksikymmentä merkkiä.
Asiakastieto

Yhteistyössä

 
Henkilöautojen ensirekisteröinnit Top 10
merkki8/20142014
TOYOTA8858538
VOLKSWAGEN8709337
SKODA7066988
FORD5015222
KIA4724197
NISSAN4354489
VOLVO4245303
OPEL4203419
AUDI3974630
MERCEDES-BENZ3763653
   
malli8/20142014
SKODA OCTAVIA4144324
VOLKSWAGEN GOLF3964360
TOYOTA AURIS2762355
TOYOTA YARIS2591964
NISSAN QASHQAI2573002
KIA RIO1921500
VOLKSWAGEN PASSAT1551622
FORD FIESTA1471502
TOYOTA AVENSIS1361801
BMW 3-SARJA1351399

Lähde: Liikenteen turvallisuusvirasto Trafi / Bisnode Marketing Oy